Δοκιμάζουμε το νέο Chery Tiggo 8 Plug-in Hybrid με τους 279 ίππους

Με 279 ίππους, 7 θέσεις και πλούσιο εξοπλισμό, το plug-in υβριδικό D-SUV της Chery συνδυάζει άνεση, τεχνολογία και πρακτικότητα σε προσιτό κόστος κτήσης.

Δοκιμάζουμε το νέο Chery Tiggo 8 Plug-in Hybrid με τους 279 ίππους

Με 279 ίππους, 7 θέσεις και πλούσιο εξοπλισμό, το plug-in υβριδικό D-SUV της Chery συνδυάζει άνεση, τεχνολογία και πρακτικότητα σε προσιτό κόστος κτήσης.

Ένα από τα μοντέλα με τα οποία η Chery έκανε την είσοδο της στην ελληνική αγορά ήταν το Tiggo 8, ένα μεγάλο SUV που φιλοδοξεί να καλύψει τις ανάγκες οικογενειών που αναζητούν άνεση, τεχνολογία και οικολογικό προφίλ, χωρίς να κάνουν συμβιβασμούς σε χώρους, επιδόσεις και κόστος κτήσης.

Στην έκδοση με το plug-in hybrid σύστημα κίνησης τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας της κινεζικής μάρκας, διαθέτοντας πλούσιο εξοπλισμό και εσωτερικό με επταθέσια διάταξη.

Εξωτερική σχεδίαση χωρίς υπερβολές

Το Chery Tiggo 8 PHEV ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με το τρισδιάστατο μοτίβο, η οποία πλαισιώνεται από λεπτά φωτιστικά σώματα LED που προσδίδουν δυναμισμό.

Οι τονισμένοι θόλοι στο προφίλ ενισχύουν τον όγκο του αμαξώματος, ενώ οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες δίνουν μια premium αύρα.

Chery Tiggo 8 PHEV test 32

Με μήκος σχεδόν 4,75 μέτρων, πλάτος 1,86 μ. και μεταξόνιο 2,71 μ., το Tiggo 8 εντάσσεται στην κατηγορία των D-SUV, με αναλογίες που αποπνέουν στιβαρότητα. Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από τα ενιαία φωτιστικά σώματα LED που ενώνονται με μια φωτεινή λωρίδα, ακολουθώντας την τάση της εποχής. Συνολικά, η εικόνα είναι μοντέρνα και σοβαρή, χωρίς υπερβολές.

Εσωτερικό: Άνεση και τεχνολογία

Στα ενδότερα, ο επιβάτης συναντά μια καμπίνα που δίνει έμφαση στην ψηφιοποίηση και στην αίσθηση ευρυχωρίας. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια μεγάλη οθόνη αφής 15,6 ιντσών για το infotainment, που συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών.

Chery Tiggo 8 PHEV test 21

Η εργονομία είναι απλή, με τις περισσότερες λειτουργίες να ελέγχονται μέσω της κεντρικής οθόνης, αν και υπάρχουν και κάποιες φυσικές συντομεύσεις για τις βασικές ρυθμίσεις όπως είναι ο κλιματισμός, το περιστροφικό κουμπί για τη ρύθμιση του προφίλ οδήγησης κ.ά.

Μάλιστα, η διπλή θέση ασύρματης φόρτισης για smartphone (που το υποστηρίζουν) στην κεντρική κονσόλα, βοηθάει τόσο στην τοποθέτηση σε σωστή θέση του κινητού όσο και στην γρήγορη φόρτιση, μιας και μία από τις δύο θέσεις τροφοδοτεί έως και 50W. Εάν δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα, ακριβώς απο κάτω, στον επιπλέον χώρο αποθήκευσης, υπάρχουν δύο θύρες USB-C και USB-A. Αξίζει να σημειώσουμε το ηχοσύστημα της Sony, που χαρίζει εξαιρετική απόδοση από τα 12 ηχεία που είναι “σκορπισμένα” μέσα στην καμπίνα.

Chery Tiggo 8 PHEV test 8

Η ποιότητα των υλικών είναι προσεγμένη, με μαλακές επενδύσεις σε κρίσιμα σημεία, δερμάτινες λεπτομέρειες και φινίρισμα που προσπαθεί να προσεγγίσει τα δεδομένα της ευρωπαϊκής αγοράς. Η ηχομόνωση βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο, στοιχείο που συμβάλλει στην άνεση στα ταξίδια.

Chery Tiggo 8 PHEV test 23

Σημαντικό πλεονέκτημα του μοντέλου είναι η διάταξη με 7 καθίσματα. Οι δύο πρώτες σειρές προσφέρουν πλούσιους χώρους, ενώ η τρίτη σειρά είναι περισσότερο κατάλληλη για παιδιά ή για σύντομες διαδρομές ενηλίκων. Πόντο πρακτικότητας προσθέτει το δεξί κάθισμα της 2ης σειράς που αναδιπλώνεται για την ευκολότερη είσοδο των επιβατών στην 3η σειρά και επιστρέφει στην αρχική του θέση.

Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 889 λίτρα στην πενταθέσια διάταξη. Όταν χρησιμοποιούνται όλες οι θέσεις περιορίζεται στα 117 λίτρα, αλλά παραμένει πρακτικός. Στην περίπτωση αναδίπλωσης όλων των καθισμάτων η τιμή σκαρφαλώνει στα 1.930 λίτρα.

Chery Tiggo 8 PHEV test 25

Το Chery Tiggo 8 PHEV έρχεται με πλήρη λίστα εξοπλισμού από τη βασική έκδοση. Διαθέτει διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα, θερμαινόμενα εμπρός και πίσω καθίσματα, πανοραμική ηλιοροφή, καθώς και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS).

Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν το ενεργό cruise control, το σύστημα διατήρησης λωρίδας, η αυτόνομη πέδηση ανάγκης, η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και οι αισθητήρες στάθμευσης με κάμερα 360 μοιρών.

Στις δοκιμές του EuroNCAP, το μοντέλο απέσπασε τέσσερα αστέρια, σημειώνοντας υψηλή βαθμολογία στην προστασία ενηλίκων και παιδιών.

Υβριδικό σύστημα κίνησης

Η «καρδιά» του Tiggo 8 PHEV είναι το plug-in υβριδικό σύστημα, που συνδυάζει έναν 1.5 τούρμπο βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 279 ίππους και η ροπή τα 365 Nm, νούμερα που εξασφαλίζουν επιδόσεις ανώτερες του αναμενόμενου για το μέγεθος και το βάρος του αυτοκινήτου.

Chery Tiggo 8 PHEV test 52

Η μετάδοση γίνεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου με 3 σχέσεις. Η Chery υπόσχεται κατανάλωση μόλις 1,5 λτ./100 χλμ. με πλήρη φόρτιση, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει έως τα 90 χιλιόμετρα (WLTP), καλύπτοντας έτσι τις καθημερινές μετακινήσεις χωρίς χρήση βενζίνης. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 18,3 kWh και φορτίζει σε περίπου 3 ώρες σε wallbox 7,2 kW, ενώ σε οικιακό ρεύμα ο χρόνος είναι κάτι παραπάνω από τον διπλάσιο.

Chery Tiggo 8 PHEV test 53

Στον δρόμο

Στην πράξη, το Tiggo 8 PHEV δείχνει ως ένα καθαρά προσανατολισμένο στην άνεση οικογενειακό SUV. Η εκκίνηση είναι αθόρυβη και, σε χαλαρούς ρυθμούς, το αυτοκίνητο κινείται συχνά ηλεκτρικά, με τον θερμικό κινητήρα να “μπαίνει” κυρίως για να διατηρεί φορτισμένη την μπαταρία.

Αυτό μεταφράζεται σε πολύ καλή ηχομόνωση στο ταξίδι -βοηθά και η χρήση διπλών κρυστάλλων- με ελάχιστους αεροδυναμικούς θορύβους. Ο ελάχιστος θόρυβος που “τρυπώνει” στην καμπίνα οφείλεται στην κύλιση από τα ελαστικά, ενώ εάν “πιεστεί” λίγο παραπάνω καταγράφεται ένα πρόσθετο μουγκρητό κατά την ενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα – ένας βαθύς τόνος που γίνεται αισθητός κυρίως την πρώτη στιγμή και μετά «σβήνει» καθώς σταθεροποιείς ρυθμό.

default

Η ανάρτηση είναι μαλακή και απορροφάει τις ανωμαλίες με τρόπο που κολακεύει το αυτοκίνητο στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο. Ωστόσο, αυτή η ρύθμιση συνεπάγεται λίγο πιο έντονες κλίσεις αμαξώματος όταν πιέσεις σε διαδοχικές στροφές, κάτι που ρίχνει την οδηγική «σπίθα». Το τιμόνι είναι ελαφρύ, αλλά προσφέρει 3 διαφορετικές ρυθμίσεις. Συνολικά, έχουμε να κάνουμε με ένα άνετο και ευκολοδήγητο D-SUV, αλλά όχι ιδιαίτερα συναρπαστικό όταν ανεβάζεις ρυθμό.

default

Στο κομμάτι των χειρισμών, το πεντάλ του φρένου έχει καλή αίσθηση, ενώ η ανάκτηση ενέργειας είναι αντιληπτή από τον οδηγό χωρίς να ενοχλεί καθόλου.

Εκεί που το Tiggo 8 κερδίζει πόντους είναι στην ευκολία οδήγησης: παρά τις διαστάσεις του δεν τρομάζει σε στενούς δρόμους, το τιμόνι διευκολύνει το παρκάρισμα και η γενική ρύθμιση σού επιτρέπει να «καταπίνεις» χιλιόμετρα χωρίς κόπο.  Όπως αναφέραμε και παραπάνω, δείχνει να έχει ρυθμιστεί με απόλυτη προτεραιότητα την άνεση των επιβατών και την ξεκούραστη μετακίνηση, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει λιγότερη συμμετοχή για τον οδηγό που θέλει πιο άμεση επαφή.

Chery Tiggo 8 PHEV test 49

Συμπέρασμα

Το Chery Tiggo 8 PHEV είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση που δείχνει τις δυνατότητες της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας στη νέα εποχή. Προσφέρει χώρους, άνεση, υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και τεχνολογίας, αλλά και ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα με ικανή ηλεκτρική αυτονομία. Στα θετικά συγκαταλέγονται επίσης η επταθέσια διάταξη, η καλή ποιότητα κύλισης και η πλούσια λίστα συστημάτων ασφαλείας.

Chery Tiggo 8 PHEV test 40

Το νέο Tiggo 8 PHEV αποτελεί μια ελκυστική επιλογή για οικογένειες που θέλουν ένα μεγάλο SUV με δυνατότητες εξηλεκτρισμένης καθημερινής μετακίνησης, αποφεύγοντας να βάλουν πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Στην προκειμένη περίπτωση και με το Plug-in υβριδικό σύνολο έχει τιμή εκκίνησης τα 37.990 ευρώ (χωρίς κάποια προωθητική ενέργεια από την εταιρεία). Εναλλακτικά, το Tiggo 8 με τον 1.6 TGDI βενζίνης των 147 ίππων ξεκινάει από 32.990 ευρώ .

Στα θετικά και η εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ., συν άλλα 5 χρόνια από το Spanos Group.

ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΙΟΣ ΣΑΡΓΙΑΝΝΙΔΗΣ

Chery Tiggo 8 PHEV test 54

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!