Έναν αιώνα μετά το αγωνιστικό ντεμπούτο της Aston Martin στο Grand Prix Γαλλίας το 1922, το αυτοκίνητο με το οποίο η βρετανική μάρκα συμμετείχε σε εκείνον τον αγώνα, θα κάνει ένα γύρο επίδειξης αυτό το Σαββατοκύριακο στην πίστα του Paul Ricard, στα πλαίσια του GP Γαλλίας της Formula 1.
Δεν θα υπήρχε καλύτερος υποψήφιος να το οδηγήσει από τον 4 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και οδηγό της ομάδας της Aston Martin στη Formula 1, Sebastian Vettel. H Aston Martin TT1, γνωστή και ως «πράσινο μπιζέλι» κατασκευάστηκε από τον ιδρυτή της μάρκας, Lionel Martin, κατά παραγγελία του πλούσιου νεαρού οδηγού αγώνων αυτοκινήτου Louis Zborowski.
O κόμης Zborowski επένδυσε 10.000 λίρες Αγγλίας για την κατασκευή και την εξέλιξη ενός εντελώς καινούργιο 16βάλβιδου 4κύλινδρου αγωνιστικού κινητήρα με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Οι TT1 και TT2 προορίζονταν αρχικά για τον αγώνα Isle of Man TT (Tourist Trophy) του 1922.
Λόγω καθυστέρησης όμως, πραγματοποίησαν το διεθνές αγωνιστικό ντεμπούτο της μάρκας στο Grand Prix Γαλλίας, που διεξήχθη στο Στρασβούργο στις 15 Ιουλίου 1922, με τον Zborowski πίσω από το τιμόνι της TT1.
Αργότερα, o Zborowski θα σχεδίαζε το «Chitty Bang Bang», το αυτοκίνητο που ενέπνευσε το παιδικό βιβλίο του Ian Fleming που μετατράπηκε σε ταινία και θεατρικό μιούζικαλ με τίτλο «Chitty-Chitty-Bang-Bang».
To πρώτο αυτοκίνητο Grand Prix της Aston Martin διέθετε κινητήρα 1.486 κ.εκ. που απέδιδε περίπου 55 ίππους στις 4.200 σ.α.λ. Κατασκευάστηκε με αμάξωμα σύμφωνο με τους κανονισμούς voiturette και ζύγιζε 750 κιλά.
Είχε τελική ταχύτητα 137 χλμ./ώρα και έφερε δύο καθίσματα, σύμφωνα με τους κανονισμούς Grand Prix της εποχής, για τον μηχανικό, ο οποίος ήταν απαραίτητο μέλος της ομάδας. Μία από τις πιο σημαντικές αποστολές του, ήταν να λειτουργεί τη χειροκίνητη αντλία καυσίμου.
Αυτό το Σαββατοκύριακο, τα μονοθέσια της ομάδας Aston Martin θα αγωνιστούν στο GP Γαλλίας φέροντας στο ρύγχος τους το αρχικό έμβλημα της μάρκας, όπως αυτό που έφερε η TT1.