Η βρετανική φίρμα έχει αλλάξει λογότυπο επτά φορές στην 109 ετών ιστορία της και πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για την όγδοη, καθώς η Aston Martin αποκάλυψε τα νέα της διακριτικά τα οποία αν και δεν διαφέρουν ριζικά σχεδιαστικά από τα ήδη υφιστάμενα, η Aston Martin σημειώνει ότι αντικατοπτρίζουν την «νέα τολμηρή, δημιουργική στρατηγική και την παγκόσμια εκστρατεία προώθησης».
Το νέο λογότυπο φέρει την υπογραφή του Βρετανού art director και graphic designer, Peter Saville ενώ το πρωτότυπο δημιουργήθηκε χειροποίητα από φημισμένους κοσμηματοποιούς του Birmingham με την Aston Martin να δίνει στη δημοσιότητα στιγμιότυπα από τη διαδικασία κατασκευής του από την Vaughtons, βρετανική φίρμα με 203 χρόνια ιστορίας στην κοσμηματοποιΐα.
Να σημειωθεί ότι τα μονοθέσια της Aston Martin χρησιμοποιούν ήδη το νέο λογότυπο από την αρχή της σεζόν, ωστόσο με αφορμή την καθολική του χρήση, στο γαλλικό Grand Prix που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές Σαββατοκύριακο τα νέα διακριτικά θα συνδυαστούν με νέους χρωματισμούς. Επιπλέον, με δεδομένο ότι η συγκεκριμένη αγωνιστική συμπίπτει με τα 100 χρόνια από το πρώτο GP που συμμετείχε η Aston Martin, τα μονοθέσια θα φέρουν στο ρύγχος τους και το πρώτο λογότυπο της βρετανικής φίρμας.
Σε ό,τι αφορά την αξιοποίηση των νέων διακριτικών στα «πολιτικά» αυτοκίνητα της Aston Martin θα πρέπει να περιμένουμε τη νέα γενιά τους η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα «ενισχύσουν την στόχευση της Aston Martin στις πολυτελείς επιδόσεις και μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία».
Τα νέα διακριτικά της Aston Martin σηματοδοτούν επίσης τον επαναπροσδιορισμό της στρατηγικής της Aston Marti καθώς όπως σημειώνει ο Renato Bisignani, επικεφαλής προώθησης της βρετανικής φίρμας: «έχοντας ξεκινήσει με την επιστροφή μας στην Formula 1, περνάμε στην επόμενη φάση εξέλιξης της Aston Martin και μια νέα εποχή με το σύνθημα “Intensity.Driven”, αναπτύσσοντας την παγκόσμια δυναμική μας και ισχυροποιώντας την θέση μας στην κορυφή της κατηγορίας υπερπολυτελών οχημάτων υψηλών επιδόσεων».