Η Mercedes εισάγει τη λειτουργία αυτόματης αλλαγής λωρίδας στην Ευρώπη

H Mercedes-Benz εισάγει τη λειτουργία υποβοήθησης οδήγησης επιπέδου 2 στην ευρωπαϊκή αγορά, με το σύστημα αυτόματης αλλαγής λωρίδας, για την προσπέραση ενός πιο αργού οχήματος στον αυτοκινητόδρομο.

Η Mercedes εισάγει τη λειτουργία αυτόματης αλλαγής λωρίδας στην Ευρώπη

H Mercedes-Benz εισάγει τη λειτουργία υποβοήθησης οδήγησης επιπέδου 2 στην ευρωπαϊκή αγορά, με το σύστημα αυτόματης αλλαγής λωρίδας, για την προσπέραση ενός πιο αργού οχήματος στον αυτοκινητόδρομο.

Με τη λειτουργία αυτόματης αλλαγής λωρίδας, η Mercedes-Benz θα προσφέρει μια περαιτέρω έξυπνη εξέλιξη των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης της σειράς SAE-Level 2 (που αποκαλείται επίσης και Level 2+) για την Ευρώπη στο μέλλον. Η γερμανική εταιρεία εργάζεται επί του παρόντος για την προσαρμογή της λειτουργίας στις ευρωπαϊκές κυκλοφοριακές συνθήκες.

Το λανσάρισμα στην αγορά έχει προγραμματιστεί να συμπέσει με την παράδοση των πρώτων μονάδων της νέας E-Class. Η αυτόματη αλλαγή λωρίδας υποστηρίζεται σε δρόμους που μοιάζουν με αυτοκινητόδρομους με διαγραμμίσεις λωρίδων. Η αυτόματη αλλαγή λωρίδας (ALC) είναι ήδη διαθέσιμη στις C-Class, E-Class και S-Class, καθώς και σε όλα τα οχήματα της σειράς Mercedes-Benz EQ που πωλούνται στις ΗΠΑ και στον Καναδά.

Η λειτουργία ALC αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ενεργής υποβοήθησης απόστασης Distronic με ενεργή υποβοήθηση διεύθυνσης. Εάν προπορεύεται ένα πιο αργό όχημα, το σύστημα μπορεί να ξεκινήσει μόνο του την αλλαγή λωρίδας σε εύρος ταχυτήτων 80-140 χλμ./ώρα και να προσπεράσει εντελώς αυτόματα, εάν εντοπιστούν διαγραμμίσεις λωρίδας και υπάρχει επαρκής απόσταση.

Προϋπόθεση είναι ένας δρόμος με όριο ταχύτητας και το όχημα να είναι εξοπλισμένο με το σύστημα πλοήγησης MBUX Navigation. Το εξελιγμένο σύστημα δεν απαιτεί καμία περαιτέρω ενέργεια από τον οδηγό για να εκτελέσει την αυτόματη αλλαγή λωρίδας.

Με την ενεργή καθοδήγηση διαδρομής, το σύστημα βοηθά επίσης στην πλοήγηση σε εξόδους και στην αλλαγή αυτοκινητόδρομου. Δεδομένου ότι η ευθύνη σε ένα σύστημα SAE-Level 2 εξακολουθεί να επιβαρύνει απόλυτα τον οδηγό ακόμη και κατά την αυτόματη αλλαγή λωρίδας, η Mercedes-Benz αποφάσισε σκόπιμα ότι τα χέρια του πρέπει να παραμένουν στο τιμόνι.

Mercedes-Benz Automatic Lane Change

«Εδώ και χρόνια, η Mercedes-Benz θέτει πρότυπα στους τομείς της αυτοματοποιημένης οδήγησης και των προγραμμάτων υποβοήθησης οδηγού. Τώρα, με το Drive Pilot, προσφέρουμε τα πρώτα οχήματα με διεθνώς πιστοποιημένη αυτοματοποιημένη οδήγηση υψηλού επιπέδου SAE-Level 3. Τα οχήματα με Drive Pilot είναι διαθέσιμα στη Γερμανία από το 2022 και σύντομα θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία και στις ΗΠΑ», δήλωσε ο Markus Schafer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ομίλου Mercedes-Benz Group AG, Διευθυντής Τεχνολογίας, Ανάπτυξης και Προμηθειών.

Ο Schafer προσέθεσε: «Πάμε ένα βήμα παραπέρα με το παρκάρισμα: Το Intelligent Park Pilot είναι το πρώτο πιστοποιημένο σύστημα στον κόσμο για πλήρως αυτοματοποιημένη στάθμευση χωρίς οδηγό, επιπέδου SAE-Level 4. Πολλοί από τους πελάτες μας στη Γερμανία το χρησιμοποιούν ήδη. Και τώρα προσφέρουμε μια πιο άνετη εμπειρία οδήγησης με το σύστημα υποβοήθησης οδηγού Automatic Lane Change».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!