H Audi παρουσίασε τους πρώτους της κινητήρες εσωτερικής καύσης με τη νέα τεχνολογία MHEV plus. Το ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt αξιοποιεί ένα σύστημα με γεννήτρια μετάδοσης κίνησης, η οποία, σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων άνθρακα και αυξάνοντας την απόδοση.
Η τεχνολογία MHEV plus αποτελείται από τρία κύρια στοιχεία: τη γεννήτρια μετάδοσης κίνησης (PTG), την μπαταρία 48 Volt και τη μίζα με εναλλάκτη ιμάντα (BAS).
Tα στοιχεία αυτά επιτρέπουν αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μπορούν επίσης να υποστηρίξουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
- 8 μοντέλα που κερδίζουν επάξια τον τίτλο του “Game Changer”
- Τα Skoda Fabia & Skoda Kamiq τώρα με 0% επιτόκιο
- Μικρό μα και μεγαλειώδες SUV με όφελος έως 16.000 €
- Δοκιμάζουμε 4 ηλεκτρικά για την πόλη με τιμή από 9.900 €
- Στυλάτο B-SUV ανανεωμένο και φτηνότερο, από 19.990 ευρώ
Η ηλεκτρική μονάδα κίνησης είναι τοποθετημένη στον άξονα εξόδου του κιβωτίου ταχυτήτων. Παρέχει έως 24 ίππους ηλεκτρικής ισχύος και 230 Nm ροπής, βελτιώνοντας την επιτάχυνση και την απόδοση έως τα 140 χλμ./ώρα. Καθώς βρίσκεται πίσω από το κιβώτιο ταχυτήτων, μπορεί να λειτουργεί τόσο σε μπροστινή κίνηση όσο και σε τετρακίνηση.
Τα κύρια πλεονεκτήματα της τεχνολογίας MHEV plus περιλαμβάνουν την πρόσθετη ευκολία της λειτουργίας start-stop, την κύλιση χωρίς εκπομπές ρύπων, την ανάκτηση ενέργειας, τη μερικώς ηλεκτρική οδήγηση (για παράδειγμα κατά τη στάθμευση) και την αυξημένη ενεργειακή απόδοση χάρη στην ηλεκτρική υποστήριξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Παράλληλα, η απόκριση εκκίνησης του οχήματος είναι σημαντικά βελτιωμένη και πιο άμεση, επειδή η γεννήτρια μετάδοσης κίνησης αποδίδει το 100% των 230 Nm ροπής ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αισθητά καλύτερη απόκριση, ειδικά κατά τα πρώτα μέτρα της εκκίνησης.
Ο νέος MHEV plus υβριδικός κινητήρας θα βρίσκεται στην γκάμα των νέων Audi A5 και Q5 που βασίζονται στην πλατφόρμα Premium Platform Combustion (PPC).