Concorso d’Eleganza Varignana 1705: Με 23 από τα πιο εκλεκτά αυτοκίνητα της ιστορίας

Με έδρα το μαγευτικό Palazzo di Varignana του 18ου αιώνα, στην Bologna της Ιταλίας, ο εναρκτήριος διαγωνισμός αυτοκινήτων εξασφαλίζει εξαιρετική λίστα συμμετοχών από κορυφαίους συλλέκτες, με 23 από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα της ιστορίας.

Concorso d’Eleganza Varignana 1705: Με 23 από τα πιο εκλεκτά αυτοκίνητα της ιστορίας

Με έδρα το μαγευτικό Palazzo di Varignana του 18ου αιώνα, στην Bologna της Ιταλίας, ο εναρκτήριος διαγωνισμός αυτοκινήτων εξασφαλίζει εξαιρετική λίστα συμμετοχών από κορυφαίους συλλέκτες, με 23 από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα της ιστορίας.

Οι διοργανωτές του αποκλειστικού Concorso d’Eleganza Varignana 1705 έδωσαν στη δημοσιότητα λεπτομέρειες σχετικά με τη μαγευτική επιμέλεια των αυτοκινήτων πριν από το 1973 που θα πρωταγωνιστήσουν στην εναρκτήρια διοργάνωση της Ιταλικής Κοιλάδας Αυτοκινήτου στη Varignana της Ιταλίας, από τις 13 έως τις 15 Οκτωβρίου.

Κάθε αυτοκίνητο, επιλέχθηκε από μια εξαιρετικά καταρτισμένη ομάδα κριτικών και λατρών λάτρεις της παγκόσμιας αυτοκίνησης για την εξαιρετική προέλευσή του, την απαράμιλλη αισθητική του και την καθαρότητα του σκοπού του, αντιπροσωπεύει μια σημαντική στιγμή στην ιστορία του σχεδιασμού και της μηχανολογίας της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Συνολικά 23 κλασικά αυτοκίνητα θα εκτεθούν σε πέντε κατηγορίες: «Eleganza Anteguerra» – Προπολεμική Κομψότητα, «Le Corse Eroiche» – Ηρωικοί Αγώνες, «Gioielli Italiani» – Ιταλικά Διαμάντια, «Gran Class Sportiva» – Μεγάλη Σπορ Κατηγορία, «Grinta et Stile» – Σκληρότητα και Στυλ και «Icone dalla Germania» – Γερμανικά Είδωλα, μέσα στους μαγευτικούς χώρους του Palazzo di Varignana του 18ου αιώνα, για να ολοκληρωθεί η ευρωπαϊκή περίοδος Concours αυτοκινήτων με εξαιρετικό στυλ.

Το εναρκτήριο Concorso D’Eleganza Varignana 1705 προσέλκυσε πολλούς κορυφαίους συλλέκτες, οι οποίοι έφεραν θρυλικά αυτοκίνητα από τις εμβληματικές συλλογές τους. Ο Corrado Lopresto και η οικογένειά του θα εκθέσουν την εξαιρετική Alfa Romeo 6C 2500 Berlinetta Touring, η Silvia Nicolis απελευθερώνει το υπέροχο Fiat 1100 E Vistotal από το φημισμένο Μουσείο Nicolis, ενώ ο Hidetomo Kimura ταξιδεύει από την Ιαπωνία με το εκπληκτικό Fiat 750 GT MM Zagato.

Φυσικά, καθώς το Concorso D’Eleganza Varignana 1705 βρίσκεται στην Ιταλική Κοιλάδα Αυτοκινήτων της Bologna, τα «τοπικά» ταλέντα, με τη μορφή θρυλικών εταιρειών όπως η Ferrari, η Lamborghini και η Maserati, εκπροσωπείται εξαιρετικά καλά.

Όμως η νίκη των τοπικών δημιουργημάτων απέχει πολύ από το να είναι εγγυημένη, σίγουρα όχι στην κατηγορία προπολεμικής κομψότητας, όπου μια βασιλική Jaguar SS 100 του 1937 θα αποδειχθεί ισχυρός ανταγωνισμός για τους συμμετέχοντες, συμπεριλαμβανομένης της προαναφερθείσας Alfa Romeo 6C 2500 Berlinetta Touring του 1938, μιας εξαιρετικά σπάνιας, ελαφριάς Alfa Romeo 6C 1750 GS Zagato με αλουμινένιο αμάξωμα του 1933 και μιας Lancia Lamba VIII Serie Berlina GT Cabriolet του 1929, που θεωρείται ευρέως ως ένα από τα πιο προηγμένα τεχνικά αυτοκίνητα εκείνης της εποχής.

Στη δεύτερη κατηγορία του Concorso D’Eleganza Varignana 1705, μια Bugatti 37/44 Grand Prix του 1927/35 θα παραταχθεί μαζί με μια Maserati Tipo 26 του 1926, μια Alfa Romeo 6C 1750 SS του 1929 και μια HRG Le Mans του 1939/46, από τη δυστυχώς προ πολλού εκλιπούσα βρετανική εταιρεία κατασκευής σπορ αυτοκινήτων. Μπορεί να φαίνεται ότι έχουν ελάχιστα κοινά, αλλά και τα τέσσερα αποπνέουν το αδάμαστο πνεύμα των ηρωικών αγώνων, το όνομα της κατηγορίας στην οποία εκτίθενται.

Η κλάση ιταλικών διαμαντιών παρέχει ένα εξίσου εκλεκτικό, αλλά αναμφισβήτητα πιο εκλεκτό μείγμα αυτοκινήτων. Ένα Fiat 110 E Cabriolet “Visotal” Castagna θα μοιραστεί το χώρο του γκαζόν στο Palazzo di Varignana με ένα Fiat 750 GT MM Zagato του 1951 και ένα Ermini 1100 Sport Internazionale του 1952, ένα από τα τρία μόλις κατασκευασμένα παραδείγματα.

Η απόφαση για τον νικητή της μεγάλης σπορ κατηγορίας, όπου οι συμμετοχές θα περιλαμβάνουν μια Bizzarrini 5300 GT του 1965, μια Ferrari 250 GT Lusso του 1963, μια Lamborghini Miura P400 του 1968 και μια Ferrari 275 GTB, δεν θα είναι εύκολο έργο. Όμως τα μέλη της κριτικής επιτροπής του Concorso D’Eleganza Varignana 1705, οι κ. Stefano Pasini, Lorenzo Ramaciotti, Adolfo Orsi, Dr. Mercatali και Dr. Giorgetti, έχουν την αποφασιστικότητα, τη γνώση και την εμπειρία να καταλήξουν στη σωστή απόφαση.

Σκληρότητα και στυλ είναι το όνομα της πέμπτης κλάσης. Τέτοιες ιδιότητες ενσαρκώνει η Lancia Flaminia Zagato 3C του 1963, ένα αυτοκίνητο που γεννήθηκε για να διασχίσει ηπείρους με απαράμιλλες επιδόσεις και αδιαμφισβήτητο χαρακτήρα.

Ένας δεύτερος θρύλος της μάρκας Lancia, μια Aurelia B24 Spider του 1955, και μια εξαίσια Alfa Romeo TZ του 1964 θα κοσμήσουν επίσης τους χώρους του Palazzo di Varignana με τη μαγευτική τους κομψότητα. Ένα Fiat 8V Zagato του 1955, ένα αυτοκίνητο ικανό να εντυπωσιάσει τους επισκέπτες της έκθεσης αυτοκινήτου όσο και να ηγηθεί του ανταγωνισμού τον ανταγωνισμό σε έναν εύθυμο χορό στην πίστα αγώνων και στη διαδρομή ράλλυ, ολοκληρώνει την κατηγορία.

Τέλος, η κλάση γερμανικών ειδώλων απεικονίζει την τεχνολογική ανάπτυξη που τροφοδότησε τη μεταπολεμική άνοδο της χώρας σε μια υπερδύναμη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Συλλέκτες και λάτρεις μπορούν να θαυμάσουν τη μεταμόρφωση, όπως αυτή αντιπροσωπεύεται από τη μετάβαση από αυτοκίνητα όπως η Mercedes-Benz 300 SL Gullwing του 1956 και η Mercedes 300 SL Roadster του 1957, που καθόρισαν την εποχή, στην αυγή μιας νέας δεκαετίας επιδόσεων που ξεπερνούν τα όρια του αυτοκινήτου με την BMW 3.0 CSL του 1972.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!