Μια μοναδική 911 Classic Club Coupe για το Porsche Club of America

«No. 001/001» το σήμα στο ταμπλό συνοψίζει τη σπανιότητα του μοντέλου, ενός μοναδικού δημιουργήματος του νέου προγράμματος εξατομίκευσης της μάρκας και των ειδικών του Porsche Classic.

Μια μοναδική 911 Classic Club Coupe για το Porsche Club of America

«No. 001/001» το σήμα στο ταμπλό συνοψίζει τη σπανιότητα του μοντέλου, ενός μοναδικού δημιουργήματος του νέου προγράμματος εξατομίκευσης της μάρκας και των ειδικών του Porsche Classic.

Μέσα σε μόλις σε δυόμισι χρόνια, μια μεταχειρισμένη 911 Carrera του 1998 (Type 996) μετατράπηκε στην μοναδική Porsche 911 Classic Club Coupe για το Porsche Club of America (PCA), το παλαιότερο και μεγαλύτερο club της μάρκας.

Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου περιλαμβάνουν το γκρι χρώμα, το διπλό θόλο της οροφής, τις ζάντες της Fuchs και τη σταθερή πίσω αεροτομή τύπου ducktail της 911 Carrera RS 2.7 του 1972. Πολλές από τις εξωτερικές και εσωτερικές λεπτομέρειες προσαρμόστηκαν κατά παραγγελία για το PCA, ενώ το αυτοκίνητο έχει μετατραπεί οπτικά σε δεύτερης γενιάς 911 GT3, από όπου πήρε και τον κινητήρα, το πλαίσιο και τα φρένα.

Η ιδέα για την κατασκευή αυτού του μοναδικού εργοστασιακού αυτοκινήτου προέκυψε κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης μεταξύ των εκπροσώπων του Porsche Club of America και του Alexander Fabig, επικεφαλής του τμήματος Individualisation and Classic της Porsche και του σχεδιαστή του Style Porsche, Grant Larson. Για να παραμείνει μυστικό, το όχημα ονομαζόταν «Project Grey», ένα ψευδώνυμο που θυμίζει το «Project Gold», την 911 Turbo (Type 993) με αερόψυκτο κινητήρα που η Porsche Classic κατασκεύασε το 2018 με γνήσια εξαρτήματα. Ωστόσο, η κύρια πηγή έμπνευσης ήταν η 911 Sport Classic (Type 997) που παρουσιάστηκε το 2009. Με βαφή Sport Classic Grey, αεροτομή ducktail και αποκλειστικές λεπτομέρειες εσωτερικά, αυτή η περιορισμένη σειρά έγινε γρήγορα περιζήτητη και συλλεκτική.

Οι δύο ρίγες που διασχίζουν το καπό, την οροφή και την πίσω αεροτομή δημιουργούν μια ιδιαίτερα δυναμική εμφάνιση. Είναι βαμμένες σε ανοιχτό Γκρι χρώμα ενώ στην 997 ήταν ασημί,  πιο σκούρο από το χρώμα του αμαξώματος. Δύο λεπτές γραμμές σε Club Blue δημιουργούν ένα περίγραμμα των λωρίδων, ενώ η πλαϊνή επένδυση σε σχήμα μπαστουνιού του χόκεϊ είναι βαμμένη σε ανοιχτό Γκρι και φιλοξενεί το «Classic Club Coupe» και μια γραμμή σε Club Blue.

Η οροφή με δύο θόλους είναι μια λεπτομέρεια που συνδέει το αυτοκίνητο με το αγωνιστικό παρελθόν της μάρκας, τότε που οι ψηλοί οδηγοί αγώνων τροποποιούσαν την οροφή ώστε να έχουν αρκετό χώρο για να φορούν το κράνος τους. Το concept car Style Porsche 911 Panamericana του 1989, η Carrera GT και η 911 Sport Classic είχαν επίσης αυτό το σχήμα οροφής, που σήμερα είναι ένα κλασικό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό πολλών περιορισμένων σειρών της Porsche Exclusive Manufaktur και των 911 GT. Η σταθερή πίσω αεροτομή με το ενσωματωμένο τρίτο stop είναι κατασκευασμένη από ενισχυμένο fiber glass και έχει το σχήμα της θρυλικής «ducktail» της 911 RS 2.7 του 1972, ενώ ένα «Classic Club Coupe» εμφανίζεται ανάμεσα στα πίσω φώτα.

Το μοναδικό αυτοκίνητο έχει  ζάντες 18 ιντσών των οποίων το σχήμα αποκαλύπτει την κατασκευάστρια Fuchs, ενώ οι δαγκάνες των φρένων είναι μαύρες με το λογότυπο της Porsche σε Club Blue. Και τα δύο φτερά έχουν πάνω σήματα «Classic Series».

Η καμπίνα των επιβατών είναι σπορ και εκλεπτυσμένη, αλλά κυρίως είναι πλήρως εξατομικευμένη. Αυτό αποκαλύπτεται μόλις ανοίξει η πόρτα και φανεί το λογότυπο «Classic Club Coupe» στα μαρσπιέ. Το μαύρο δέρμα κυριαρχεί στο εσωτερικό σε συνδυασμό με γκρι διάτρητο Alcantara στην οροφή και τις κολόνες. Η μοναδικότητα του αυτοκινήτου αποδεικνύεται με την επιγραφή «911 Classic Club Coupe No. 001/001» στο ταμπλό.

Στο κέντρο των καθισμάτων και στα πάνελ των θυρών, υπάρχει πλεκτό γκρι δέρμα twill με μπλε διακοσμητικές ραφές και το «911 Classic Club Coupe» είναι κεντημένο στα προσκέφαλα. Το στάνταρ τριάκτινο τιμόνι της Type 996 έχει αναβαθμιστεί με κλωστή Club Blue και δέρμα, ενώ τα στρογγυλά όργανα είναι προσαρμοσμένα για την 911 Sport Classic. Υπάρχει ένα ενσωματωμένο σύστημα ψυχαγωγίας Porsche Classic Communication Management Plus (Sirius XM-ready) με Apple CarPlay και Google Android Auto. Κατά παραγγελία η αρχική οθόνη εμφανίζει το μήνυμα «Classic Club Coupe». Επιλεγμένα αξεσουάρ από τη γκάμα Porsche Classic έχουν τροποποιηθεί ειδικά  για το «Project Grey», όπως το κάλυμμα αυτοκινήτου, το κλειδί στο χρώμα του αμαξώματος με δερμάτινη θήκη και η θήκη των εργαλείων.

Το μοναδικό αυτοκίνητο «χτίστηκε» πάνω σε μια μαύρη 911 Carrera του 1998. Παραμελημένη και σε κακή κατάσταση, την βρήκε ο εκτελεστικός διευθυντής της PCA, Vu Nguyen, σε μια αντιπροσωπεία στην Columbia της Virginia.

Η έναρξη της δεύτερης ζωής της άρχισε με μια υπερατλαντική πτήση. Η 996 μεταφέρθηκε στην  χώρα καταγωγής της, στο εργαστήριο της Porsche Classic κοντά στη Στουτγάρδη. Εκεί  αποσυναρμολογήθηκε πλήρως, το αμάξωμα ανακατασκευάστηκε με έμπνευσή από τη GT3 και ενισχύθηκε χρησιμοποιώντας νέα αυθεντικά εξαρτήματα. Ο σχεδιασμός πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα με την αποκατάσταση. Οι ειδικοί του Porsche Individualisation and Classic μαζί με το προσωπικό του Style Porsche είχαν συχνή επικοινωνία με την PCA.

Ένα αυτοκίνητο δοκιμών χρησιμοποιήθηκε για τις εκτεταμένες δοκιμές στο Weissach στη Γερμανία, στο Nardò στην Ιταλία και στο Idiada στην Ισπανία, όπου δοκιμάστηκε η αντοχή του στη μέγιστη ταχύτητα. Όμως το μοντέλο μόλις τελείωσαν οι δοκιμές αποσυναρμολογήθηκε, διασφαλίζοντας ότι το τελικό προϊόν είναι πραγματικά ένα μοναδικό κομμάτι.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!