Η Mercedes-Benz βγάζει σε δημοπρασία ένα από τα πιο θρυλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, την W196 R «Stromlinienrennwagen».
Όπως δηλώνει και το όνομα, το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν και το πρώτο με αμάξωμα σχεδιασμένο σε αεροδυναμική σήραγγα.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τον αριθμό πλαισίου 00009/54 είναι ένα από τα τέσσερα αντίτυπα με το εργοστασιακό αμάξωμα «Stromlinien», το οποίο κάλυπτε πλήρως τους τροχούς με αεροδυναμικά φτερά.
Το μοντέλο έχει πλούσια ιστορία. Έκανε το ντεμπούτο του στο Γαλλικό Grand Prix του 1954 με τον Juan Manuel Fangio να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του και να κερδίζει μάλιστα το πρωτάθλημα εκείνης της χρονιάς.
Το 1955 η W 196 R βελτιώθηκε περαιτέρω, με νέες εισαγωγές αέρα, ενώ εκείνη τη χρονιά, την ομάδα της Mercedes-Benz στην Formula 1 στελέχωσε και ο Sir Stirling Moss. Το μοντέλο συμμετείχε σχεδόν σε όλα τα Grand Prix χωρίς τα καλύμματα στους τροχούς, με το Ιταλικό Grand Prix να είναι μια σημαντική εξαίρεση. Εκείνη τη χρονιά, ο Fangio κατάφερε να κερδίσει το δεύτερο σε σειρά πρωτάθλημα οδηγών της Formula 1, ενώ ο Sir Moss τερμάτισε στην δεύτερη θέση.
Το 1964, το αυτοκίνητο με αριθμό πλαισίου 00009/54 μεταφέρθηκε στο μουσείο του Indianapolis Motor Speedway, ενώ στις 30 Μαΐου του 1965 πέρασε και επίσημα στην κατοχή του μουσείου. Για έξι δεκαετίες, το μουσείο ανέλαβε την συντήρηση του αγωνιστικού, το οποίο παρουσιάστηκε σε διάφορες εκδηλώσεις σχετικές με το αυτοκίνητο μέσα στα έτη.
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να κάνουν τη δική τους προσφορά στην δημοπρασία, η οποία αναμένεται να εκτοξεύσει την αξία του αυτοκινήτου στο αστρονομικό ποσό των 50 εκατομμύρια ευρώ.