Η Speed Six θεωρείται μία από τις σημαντικότερες Bentley στην ιστορία, καθώς είναι το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο που κατασκεύασε ποτέ η βρετανική εταιρεία. Χρησιμοποιώντας τις ίδιες διαδικασίες κατασκευής με το αρχικό αυτοκίνητο από τα τέλη της δεκαετίας του 1920, η Speed Six είναι η δεύτερη προπολεμική Bentley από τη σειρά Continuation Series από της Mulliner, το τμήμα παραγγελιών και κατασκευής αμαξωμάτων της βρετανικής μάρκας.
Η Bentley Speed Six είναι διάσημη για το γεγονός ότι πίεσε τον κύριο ανταγωνιστή της, τη Mercedes-Benz, μέχρι σημείου βλάβης στο θρυλικό αγώνα 24 Ωρών του Le Mans το 1930, και ήταν γνωστή για την αξιοπιστία της. Ο τότε διευθυντής της Bentley, Woolf Barnato, πανηγύρισε την τρίτη συνεχόμενη νίκη του στον αγώνα, μαζί με τον Glen Kidston.
Η παραγγελία της έγινε πριν από 12 μήνες και το αμάξωμα βαμμένο στο παραδοσιακό πράσινο αγωνιστικό χρώμα της Βρετανίας, το Parsons Napier Green πάνω από το μαύρο πλαίσιο. Στο εμβληματικό εμπρός μέρος της Speed Six κυριαρχούν τα διπλά στρογγυλά φώτα με προστατευτικό πλέγμα και φινιρισμένα με χρώμιο και ένας μεγάλος αριθμός «4» στο ψυγείο.
Κατασκευασμένη στο χέρι από το μηδέν, η Speed Six χρειάστηκε οκτώ μήνες για να ολοκληρωθεί, με την εξειδικευμένη ομάδα τεχνικών της Mulliner να συνεργάζεται στενά με ένα δίκτυο προμηθευτών σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο για την ακριβή ανακατασκευή κάθε εξαρτήματος της αρχικής Speed Six.
Το cockpit είναι εξίσου αυθεντικό με το εξωτερικό: κάθε όργανο, διακόπτης και χειριστήριο έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές των Speed Six που αγωνίστηκαν στο Le Mans το 1930. Ένα βαθύ καφέ με κόκκινες αποχρώσεις έχει επιλεγεί για τις δερμάτινες επενδύσεις.
Κατά την έναρξη του εγχειρήματος, η ομάδα ανθρώπων του τμήματος Mulliner Classic της Bentley επισκέφθηκε το Εθνικό Μουσείο Αυτοκινήτου στο Beaulieu του Hampshire, για να επαληθεύσει τα πέντε αυθεντικά χρώματα της Parsons που είναι διαθέσιμα στους πελάτες. Πάνω από 600 μεμονωμένα νέα εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός χυτού μπλοκ κινητήρα, κατασκευάστηκαν για την 6κύλινδρη μονάδα 6,5 λίτρων, η οποία εκείνη την εποχή απέδιδε 200 ίππους.
Οι δοκιμές σε δυναμόμετρο έδειξαν ότι οι κινητήρες της Continuation Series αποδίδουν 205 ίππους, ενώ υψηλότερες αποδόσεις ήταν εφικτές με τη βοήθεια σύγχρονων τεχνικών υλικών. Ωστόσο, ο στόχος της Continuation Series ήταν να δημιουργηθεί μια Bentley ακριβώς όπως έμοιαζε και απέδιδε το 1930.
Η νέα Speed Six θα παραδοθεί στον John Berslow, ο οποίος είχε παραγγείλει και την Blower Continuation Series, που ήταν το πρώτο προπολεμικό αυτοκίνητο της σειράς που δημιουργήθηκε ποτέ. Όπως είναι φυσικό, και αυτή κατασκευάστηκε στο χέρι, χρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους, όπως σάρωση με λέιζερ του κλασικού αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με πρωτότυπα σχέδια.
Τόσο τα σχέδια όσο και τα τρισδιάστατα δεδομένα προέρχονται από το αυτοκίνητο #2 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 4,5 λίτρων του 1929, την πιο διάσημη Bentley στον κόσμο, και ένα από τα εμβληματικά αυτοκίνητα της συλλογής Bentley Heritage Collection. Η Bentley Blower ήταν γνωστή για τον πολύ καλό ρυθμό αγώνα που μπορούσε να ακολουθήσει στο Le Mans, εις βάρος όμως της αξιοπιστίας.
Για τον εορτασμό της πρώτης νίκης της Bentley στο Le Mans το 1924, η Benjafield Racing Club διοργάνωσε έναν 24ωρο αγώνα αντοχής στη διάσημη πίστα του Algarve στο Portimao της Πορτογαλίας. Ο αγώνας περιλάμβανε 25 κλασικές Bentley, με οδηγούς 87 μέλη της λέσχης, ενώ ένας από τους διαγωνιζόμενους ήταν και ο John Berslow με την Blower Continuation Series.
Το αυτοκίνητο ολοκλήρωσε τον αγώνα, για να γίνει η πρώτη εργοστασιακή Bentley Blower που τερμάτισε ποτέ σε 24ωρη διοργάνωση και ανέδειξε την ποιότητα της δουλειάς και της μηχανικής που πραγματοποιείται στα πλαίσια της προπολεμική σειρά Continuation Series.