Οδηγούμε την πρωτότυπη BMW iX: Δείχνει το δρόμο

Η BMW iX xDrive50 έχει 630 χιλιόμετρα αυτονομία, ενώ μπορεί, με φόρτιση μόλις 10 λεπτών να ανακτήσει ενέργεια για 145 χιλιόμετρα

Οδηγούμε την πρωτότυπη BMW iX: Δείχνει το δρόμο

Η BMW iX xDrive50 έχει 630 χιλιόμετρα αυτονομία, ενώ μπορεί, με φόρτιση μόλις 10 λεπτών να ανακτήσει ενέργεια για 145 χιλιόμετρα

Η BMW μπορεί να έχει παρουσιάσει πρόσφατα την i4, η οποία στέκεται δίπλα στην iX3, αλλά την πραγματική δυναμική που θα αποφέρει κέρδος την έχει η iX. Είναι αναμφίβολα ένα ξεχωριστό, premium SUV, με τα λεπτά φωτιστικά σώματα και τη μεγάλη μάσκα και με μόλις λίγο κάτω από τα πέντε μέτρα μήκος, είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο που προσφέρει αχανείς χώρους στο εσωτερικό, χάρη και στο μεγάλο -τριών μέτρων- μεταξόνιο.

Οι επιβαίνοντες θα έχουν αρκετό χώρο, ενώ και η απουσία του τούνελ μετάδοσης, απελευθερώνει χώρο για τα πόδια. Το ίδιο ισχύει και για το χώρο αποσκευών, αν και εκεί φιλοξενείται η μεγάλη μπαταρία και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, ο καθαρός όγκος είναι 500 λίτρα.

Μεγάλη αυτονομία

Η xDrive50 που οδηγήσαμε εδώ, έχει μπαταρία 105,2 kWh, που προσφέρει αυτονομία που φτάνει μέχρι τα 630 χιλιόμετρα. Ο ταχυφορτιστής 195 kW παρέχει δυνατότητα φόρτισης από το 10 έως το 80% μέσα σε 35 λεπτά ή εναλλακτικά σε 10 λεπτά μπορεί να παρέχει 145 χιλιόμετρα.

Με δύο κινητήρες για κίνηση σε όλους τους τροχούς, η xDrive50 αποδίδει 523 ίππους και 765 Nm ροπής. Ακούγονται πολλά, αλλά από την άλλη αυτό το SUV ζυγίζει περίπου 2,5 τόνους, έτσι τα 0-100 χλμ./ώρα που ολοκληρώνονται σε 4,6 δλ. είναι σίγουρα μια εντυπωσιακή τιμή, με τη διαδικασία να γίνεται αβίαστα.

Κρύβει το βάρος της

Το τιμόνι είναι ακριβές, που μεταφράζεται σε ήπιες αντιδράσεις της iX σε κάθε περίπτωση. Κινείται ομαλά, με αξιοσημείωτη… φινέτσα. Το προσαρμοζόμενο σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω της πέδησης, βοηθάει στην αίσθηση ηρεμίας που προσφέρει, χρησιμοποιώντας κάμερες και το σύστημα πλοήγησης για να ρυθμίζει το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας των κινητήρων κατά τη διάρκεια της κίνησης. Είναι ευφυές και κάνει την iX απίστευτα εύκολη στην οδήγηση με το ένα πεντάλ.

Επίσης, υπάρχει αρκετή ακόμα τεχνολογία στο εσωτερικό. Οι νέες ρυθμίσεις του iDrive προσφέρουν ένα πιο εύκολο περιβάλλον με καλύτερη απόκριση του συστήματος, ενώ οι δίδυμες οθόνες, 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και 14,9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων διακρίνονται για την ευκρίνειά τους, τα φωτεινά γραφικά και την απόκριση που περιμένεις από το καλύτερο infotainment της αγοράς.

Συμπέρασμα

Ο συνδυασμός της BMW που περιλαμβάνει εξαιρετική πολυτέλεια με την ηλεκτροκίνηση, ταιριάζει τέλεια εδώ, με την iX να είναι ένα εκλεπτυσμένο, άνετο και ευρύχωρο premium SUV, που προσφέρει μεγάλη αυτονομία, αλλά σε υψηλή τιμή. Ωστόσο, η τεχνολογία που προσφέρει τη βοηθάει να δικαιολογήσει την τιμή της.

Φωτογραφίες: Auto Express

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!