Οδηγούμε την BMW i4 prototype

Δοκιμάζουμε στο δρόμο την πρωτότυπη εκδοχή της αμιγώς ηλεκτρικής BMW i4

Οδηγούμε την BMW i4 prototype

Δοκιμάζουμε στο δρόμο την πρωτότυπη εκδοχή της αμιγώς ηλεκτρικής BMW i4

Τα σεντάν της μεσαίας κατηγορίας είναι αυτά που επιλέγουν παραδοσιακά οι αγοραστές της BMW. Έτσι, το αμιγώς ηλεκτρικό i4 έχει τα προσόντα να προσελκύσει το ενδιαφέρον σημαντικής μερίδας αυτών που στοχεύουν σε ένα νέο μοντέλο μηδενικών ρύπων. Στην έκδοση M50 αυτό που γίνεται άμεσα ξεκάθαρο είναι ότι προορίζεται για πραγματικούς οδηγούς, με απαιτήσεις.

Η i4 ξεχωρίζει για το ακριβές τιμόνι της, την ομοιόμορφη οδική συμπεριφορά της και παρά τους σχεδόν δυο τόνους βάρους της παρουσιάζει μικρές κλίσεις. Το πολύ χαμηλό κέντρο βάρους διαδραματίζει σημαντικό ρόλο. Στην πράξη είναι 53 χιλ. πιο χαμηλή από τη Σειρά 3.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ BMW i4 ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

Τα δυναμικά χαρακτηριστικά της i4 είναι πολύ εντυπωσιακά. Αλλά, παρά την εκπληκτική ακαμψία που οι μηχανικοί της BMW έχουν επιτύχει (χάρη στη χρήση των μπαταριών ως δομικό στοιχείο), δεν είναι τόσο εντυπωσιακή σε αυτόν τον τομέα, όσο η αντίστοιχης ισχύος M3 Competition.

Απολαυστικό… ηλεκτρικό

Υπάρχουν μόνο κάποια «μαγικά» που μένει να κάνουν ακόμα οι μηχανικοί από το Μόναχο, αλλά δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, ότι αυτό είναι ένα από τα καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που μπορεί να απολαύσεις στην οδήγηση και που μέχρι σήμερα εμείς έχουμε δοκιμάσει.

Δεν είναι μόνο η αίσθηση που σου δίνει το αυτοκίνητο κατά την οδήγηση αυτό που μετράει, επειδή η i4 πρέπει να διακριθεί και με τα βασικά κριτήρια των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ευτυχώς, χαρακτηριστικά όπως η έξυπνη ανάκτηση ενέργειας, που χρησιμοποιεί δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης, για να ρυθμίσει το επίπεδο παρέμβασης, βοηθούν σε αυτό το σκοπό. Ο οδηγός μπορεί επίσης να κάνει χειροκίνητα τη ρύθμιση, χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου.

Λεπτομέρειες όπως οι ελαφριές και αεροδυναμικές ζάντες αλουμινίου βελτιώνουν το σύνολο και σύμφωνα με την BMW, χαρίζουν από μόνες τους επιπλέον έξι χιλιόμετρα αυτονομίας. Όλο το πάτωμα κάτω από το αυτοκίνητο είναι επίπεδο και εφόσον δεν υπάρχει ανάγκη χώρου για την εξάτμιση, το diffuser καταλαμβάνει όλον τον πίσω προφυλακτήρα.

Στο εσωτερικό, η νέα οθόνη είναι άμεσα αναγνωρίσιμη, με τη εν γένει διάταξη να είναι στραμμένη προς το οδηγό. Και για μια ακόμα φορά υπάρχει μεγάλη αναβάθμιση των ρυθμίσεων iDrive που το καθιστούν εύκολο στη χρήση χάρη και στον περιστροφικό διακόπτη.

Συμπέρασμα

Η BMW i4 μας άφησε μια φανταστική πρώτη εντύπωση. Είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σχεδιασμένο για τους επιφυλακτικούς των EV, με μεγάλη αυτονομία, αξιόλογη τεχνολογία επαναφόρτισης και εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά. Αν η τιμή είναι η σωστή, η BMW έκανε διάνα!

Φωτογραφίες: BMW

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!