Οδηγούμε το θηριώδες πρωτότυπο Jeep Magneto 2.0 των 635 ίππων

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο Jeep Magneto 2.0 έχει 635 ίππους, ένα χειροκίνητο κιβώτιο και τετρακίνηση.

Οδηγούμε το θηριώδες πρωτότυπο Jeep Magneto 2.0 των 635 ίππων

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο Jeep Magneto 2.0 έχει 635 ίππους, ένα χειροκίνητο κιβώτιο και τετρακίνηση.

Ο Mark Allen, υπεύθυνος για το σχεδιασμό στη Jeep, περιγράφει τη δουλειά του όσον αφορά την ηλεκτρική έκδοση του Wrangler ως τη μεγαλύτερη πρόκληση. Πέρυσι η εμβληματική αμερικανική μάρκα παρουσίασε το Magneto concept και τώρα σειρά πήρε το Magneto 2.0, το οποίο έχει πολλές αλλαγές εξωτερικά, εσωτερικά, ενώ το σημαντικότερο είναι ότι κινείται.

Επίσης, είναι τεράστιο με το τιμόνι να έρχεται στο ύψος των ματιών σου καθώς το πλησιάζεις, αν και το Magneto 2.0 αποτελεί αρκετά γνώριμη φιγούρα, ιδιαίτερα μόλις περάσεις στο εσωτερικό του.

Τα όργανα, τα χειριστήρια του κλιματισμού, ο μοχλός για το κλείδωμα των διαφορικών, ο κοντόχοντρος επιλογέας για τις κοντές σχέσεις και ο πιο μακρύς για το 6άρι κιβώτιο, είναι όλα παρόντα, όπως ακριβώς σε ένα Wrangler με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και σύμφωνα με τα παραπάνω, όπως γίνεται αντιληπτό, το Magneto 2.0 είναι ένα ηλεκτρικό με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και συμπλέκτη.

Ουσιαστικά, αυτό το πρωτότυπο είναι ένα πιο μακρύ 2θυρο Wrangler, με τον επιπλέον χώρο να χρησιμοποιείται για τις τέσσερις μπαταρίες ιόντων λιθίου, καθώς και για τη βελτίωση των χώρων για τα γόνατα των πίσω επιβαινόντων. Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 70 kWh, με την αυτονομία να είναι 200 χιλιόμετρα, λόγω της τεράστιας ισχύος που φτάνει τους 635 ίππους!

Κατά την εκκίνηση προκύπτει κάποιος ήχος από το σύστημα μετάδοσης, αλλά σύντομα, μόλις αρχίσει να κινείται το αυτοκίνητο, η κύλιση των τεράστιων ελαστικών στα χώμα κυριαρχεί και δίνει το ρυθμό. Παραδόξως η αίσθηση του ηλεκτρικού συστήματος είναι ίδια με κάθε ταχύτητα, ενώ το μόνο που αλλάζει είναι το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας.

Ακόμα και έτσι, η επιτάχυνση είναι εκρηκτική σε κάθε σχέση, χάρη στην τεράστια ροπή των 1.152 Nm. Η μέγιστη απόδοση μπορεί να φτάσει τα 600 amber για έως και 10 δευτερόλεπτα, με την Jeep να υπόσχεται ότι το Magneto 2.0 μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε άσφαλτο, σε μόλις 2 δευτερόλεπτα!

Βουτάμε μέσα στους βραχώδεις σχηματισμούς της Utah, ένα περιβάλλον που ταιριάζει στο αυτοκίνητο. Το πρόγραμμα «Rock Track» ενεργοποιείται στο εμπρός και πίσω διαφορικό και τα κλειδώνει. Η τεράστια καθαρή απόσταση από το έδαφος και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα διαχείρισης της πρόσφυσης βοηθούν το Jeep να σκαρφαλώσει σε βράχους που σε πρώτη εντύπωση μοιάζει αδύνατον να γίνει.

Ακόμα και κάτω από υψηλό φορτίο δεν υπάρχει αύξηση στις στροφές του κινητήρα. Μόνο ο ήχος από τα ελαστικά πάνω στους λείους βράχους, οι διαδρομές των ελατηρίων και των αμορτισέρ, διακόπτουν την γενικότερη ησυχία. Για να σκαρφαλώσεις αρκεί μόνο μια μικρή κίνηση του δεξιού ποδιού στο γκάζι, ενώ σπάνια θα χρειαστεί να πατήσεις φρένο.

Η ταχύτητα κατά την κάθοδο ρυθμίζεται κυρίως από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, αποδεικνύοντας ότι η δυνατότητα κίνησης «one-pedal» με ένα πεντάλ, σε εκτός δρόμου διαδρομές αναβαθμίζει την ποιότητα της οδήγησης off-road.

Συμπέρασμα

Δεν υπάρχει κάποια γνωστή πλατφόρμα που χρησιμοποιήσει η Jeep για να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό Wrangler παραγωγής, αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να προκύψει. Το Magneto 2.0 μας δείχνει πως οι εκτός δρόμου δυνατότητές του μπορεί να παρασύρουν ακόμα και τους πιο συντηρητικούς.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Φωτογραφίες: Auto Express

Απόδοση: Γιάννης Καλογερόπουλος

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!