Kincsem Hyper-GT – Συνώνυμο της νίκης

Με τίτλο βγαλμένο από τους ιππικούς αγώνες, το νέο hypercar βάζει την Ουγγαρία στον χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Kincsem Hyper-GT – Συνώνυμο της νίκης

Με τίτλο βγαλμένο από τους ιππικούς αγώνες, το νέο hypercar βάζει την Ουγγαρία στον χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Οι απόψεις για το ποια κατηγορία αυτοκινήτων είναι η πιο «δύσκολη» από τις υπόλοιπες -αυτή των αυτοκινήτων πόλης ή εκείνη των supercars, για παράδειγμα- διίστανται. Στην περίπτωση της BAK Motors ωστόσο το δίλημμα απλώς δεν υφίσταται.

Η ιστορία της ξεκίνησε το 2018 όταν ο Ούγγρος επιχειρηματίας Tibor Bak, ο Ελβετός δικηγόρος  Stefan Peller και ο Ουγγρο-Ελβετός εραστής της αυτοκίνησης Attila Karaszi ίδρυσαν την εταιρεία φιλοδοξώντας να δημιουργήσουν ένα υβριδικό/ηλεκτρικό hyper-car με επιρροές από την βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Ένα σπορ αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε, εξελίσσεται και θα κατασκευάζεται στην Βρετανία παραπέμποντας με την ονομασία του στην Ουγγαρία. Έτσι γεννήθηκε το Kincsem που ως τίτλος αποτίει φόρο τιμής στο διάσημο ουγγρικό άλογο αγώνων που έφτασε στο Ηνωμένο Βασίλειο την δεκαετία του 1870 και σε 54 αγώνες κατέκτησε 54 νίκες γράφοντας ιστορία με τα κατορθώματά του στις ιπποδρομίες του Goodwood.

Υψηλή τεχνολογία

Πέρα από το αναμενόμενο τεχνολογικό υπόβαθρο -με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, και ένα υψηλόστροφο ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης σε ρόλο γεννήτριας, η άυλη επένδυση του Kincsem Hyper-GT αφορά στον σχεδιαστή του.

Οι τρεις φίλοι ανέθεσαν την δουλειά στον πολύπειρο βρετανό Ian Callum, με θητεία σε Jaguar και Aston Martin, μια από τις πλέον προβεβλημένες προσωπικότητες στο χώρο του automotive design.

Μια επιλογή που μπορεί να πείσει και τους πλέον δύσπιστους για τα σχέδια της νεοφυούς εταιρείας εξασφαλίζοντας παράλληλα άφθονη δημοσιότητα στο μοντέλο που θα παρουσιαστεί επισήμως στο Goodwood Festival of Speed το 2022, θα κατασκευαστεί σε 54 «αντίτυπα» (ένα για κάθε μία από τις νίκες  του φημισμένου ίππου) και θα παραδοθεί στους πρώτους ιδιοκτήτες του το 2023.

Με αναφορές στο παρελθόν

Τόσο η ακριβής τιμή όσο και  η ισχύς του αυτοκινήτου παραμένουν αδιευκρίνιστες ωστόσο υπάρχει σημαντικό ενδιαφέρον από δυνητικούς αγοραστές, όπως αποκαλύπτει η εταιρεία.

Από την δική του πλευρά ο IanCallum διευκρινίζει σε συνεντεύξεις του ότι δεν πρέπει να περιμένουμε ένα «αντίγραφο» της Jaguar C-X75 που είχε δημιουργήσει το 2010. «Οι καιροί έχουν αλλάξει. Το Kincsem θα έχει όλα όσα εκτιμώ σε αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, άρα κάποια κοινά στοιχεία είναι αναπόφευκτα, ωστόσο μας χωρίζει μια δεκαετία από τότε.

Οι μέθοδοι και τα διαθέσιμα υλικά είναι διαφορετικά ενώ σε αυτό το αυτοκίνητο ο χώρος για τον οδηγό και τον συνοδηγό βρίσκεται πιο μπροστά, η γραμμή των παραθύρων είναι περισσότερο σφηνοειδής και βέβαια δεν θα υπάρχει γρίλια στη  μάσκα.

Σε πολλά από τα σημερινά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων κυριαρχούν οι αεραγωγοί για πρακτικούς λόγους ψύξης των κινητήρων. Στα δικά μου σχέδια προτιμώ τα συνεκτικά σχήματα με τους αεραγωγούς να είναι διακριτικοί καθιστώντας τα όμορφα, όχι βάναυσα» σχολίασε ο IanCallum παραπέμποντας στο μέλλον για τις τελικές λεπτομέρειες.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!