Δύο νέα ηλεκτρικά SUV από τη Honda με αυτονομία 500 χλμ.

Τα e:NP1 και e:NS1 προορίζονται για την κινεζική αγορά, όμως μπορεί να ακολουθήσουν και αντίστοιχα μοντέλα για την Ευρώπη

Δύο νέα ηλεκτρικά SUV από τη Honda με αυτονομία 500 χλμ.

Τα e:NP1 και e:NS1 προορίζονται για την κινεζική αγορά, όμως μπορεί να ακολουθήσουν και αντίστοιχα μοντέλα για την Ευρώπη

Νωρίτερα φέτος, η Honda έδωσε μια γεύση για το πώς θα μοιάζει το επόμενο ηλεκτρικό SUV της, με το e: Concept και φαίνεται ότι αυτά τα δύο μοντέλα παραγωγής βασίστηκαν στον σχεδιασμό του, ενώ ενσωματώνουν και επιρροές από το HR-V. Δεν αποκλείεται τα e:NP1 και e:NS1 να αποτελέσουν τη βάση για ένα νέο μοντέλο που θα έρθει στην Ευρώπη το 2022. Το e:NP1 είναι ένα ηλεκτρικό SUV σχεδιασμένο για την κινεζική αγορά, ενώ το e:NS1 είναι η εμφανισιακά πιο σπορ εκδοχή του. Τα δύο μοντέλα θα κατασκευάζονται από διαφορετικές κοινοπραξίες της Honda στην Κίνα και γνωρίζοντας ότι η εταιρεία σχεδιάζει παγκόσμιες εξαγωγές των ηλεκτρικών οχημάτων που κατασκευάζονται στην Κίνα, μια ευρωπαϊκή έκδοση αυτών των μοντέλων θα μπορούσε να φτάσει στις εκθέσεις της Honda αργότερα το 2022 για να σταθεί απέναντι στα Hyundai Kona Electric και Peugeot e-2008.

Τα αυτοκίνητα παραγωγής έχουν αποκτήσει πίσω πόρτες, κάτι που δεν είχε το concept car, αλλά έχουν ίδια μάσκα με λεπτούς εμπρός προβολείς. Το αμάξωμα των δυο μοντέλων είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το πρωτότυπο, ενώ οι ζάντες διατηρούν την κεντρική ιδέα, αλλά η διάμετρος τους μειώθηκε σε 18 ίντσες. Από αυτές τις πρώτες εικόνες φαίνεται ότι η Honda δεν θα χρησιμοποιήσει κάμερες στο πλάι, αλλά παραδοσιακούς καθρέφτες σε κάθε πόρτα, τουλάχιστον ως στάνταρ εξοπλισμό. Βλέπουμε επίσης ότι και τα δύο μοντέλα διαθέτουν ψηφιακό πίνακα οργάνων και ένα τεράστιο σύστημα ψυχαγωγίας 15 ιντσών τοποθετημένο στο κέντρο του ταμπλό, το οποίο ελέγχει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Μηχανικά, τα δύο αυτοκίνητα είναι πανομοιότυπα, βασισμένα στην πλατφόρμα e: N Architecture F, η οποία είναι σχεδιασμένη για συμπαγή ηλεκτρικά οχήματα με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η αυτονομία τους θα είναι περίπου 500 χιλιόμετρα, υποδηλώνοντας ότι χρησιμοποιούν μεγάλη μπαταρία. Ορισμένες από τις προδιαγραφές του e: NS1 διέρρευσαν από τον ιστότοπο του κινεζικού Υπουργείου Βιομηχανίας και Τεχνολογίας, αφού για να πάρουν  έγκριση τύπου τα δύο αυτοκίνητα, κάποια στοιχεία πρέπει να καταχωρηθούν. Έτσι γνωρίζουμε πως το e:NS1 θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες 182 και 204 ίππων με μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ/ώρα και για τους δύο. Αναφέρεται ακόμα ότι η μπαταρία θα είναι χωρητικότητας 68,8 kWh, αλλά δεν ξέρουμε κατά πόσο αυτές οι προδιαγραφές θα ισχύσουν για τις ευρωπαϊκές εκδόσεις τους.

Η Honda δημοσίευσε επίσης λεπτομέρειες σχετικά με τον εξοπλισμό ασφαλείας των SUV, που περιλαμβάνει ένα νέο σύστημα υποβοήθησης οδηγού 360 μοιρών, το οποίο η εταιρεία λέει ότι θα προσφέρει «βελτιωμένη απόδοση αναγνώρισης, πρόβλεψης και λήψης αποφάσεων» σε σύγκριση με τα σημερινά συστήματα, υποδηλώνοντας ότι το νέο crossover θα προσφέρει δυνατότητα υψηλότερου επιπέδου αυτόνομης οδήγησης σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα της εταιρείας.

Ο Jean-Marc Streng, επικεφαλής της Honda στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε πρόσφατα στο Auto Express σχετικά με τη στρατηγική ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας: «Θα φέρουμε ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο το 2023, αυτό είναι το επόμενο βήμα, το οποίο θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε μια μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων», υποδηλώνοντας  ότι η ευρωπαϊκή έκδοση του νέου e: N SUV θα καθυστερήσει λίγο ακόμα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!