Το ηλεκτρικό Fiat 500 κάνει “απόβαση” στη Βραζιλία

Το στιλάτο αυτοκίνητο πόλης περνά τον Ατλαντικό και ξεκινά το ταξίδι του στην Αμερικανική Ήπειρο

Το ηλεκτρικό Fiat 500 κάνει “απόβαση” στη Βραζιλία

Το στιλάτο αυτοκίνητο πόλης περνά τον Ατλαντικό και ξεκινά το ταξίδι του στην Αμερικανική Ήπειρο

H Βραζιλία είναι η μεγαλύτερη αγορά της Fiat εκτός Ευρώπης. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500 που πλέον είναι διαθέσιμο στη χώρα της Λατινικής Αμερικής, διαθέτει ενσωματωμένο ταχυφορτιστή 85 kW, προηγμένο και συμβατό με δίκτυα 5G σύστημα πολυμέσων Uconnect 5 και δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, δίνοντας το στίγμα μιας σύγχρονης και φιλικής προς το περιβάλλον λύσης για τις αστικές μετακινήσεις.

Το 1976 στην Betim, μια πόλη βόρεια του Ρίο ντε Τζανέιρο, εγκαινιάστηκε το πρώτο εργοστάσιο της Fiat, με το Fiat 147 (ένα μοντέλο βασισμένο στο Fiat 127) να είναι το πρώτο μοντέλο που μπήκε στη γραμμή παραγωγής. Σήμερα, το πλήρως ανακαινισμένο εργοστάσιο, αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές μονάδες στη χώρα και παράγει σειρά μοντέλων συμπεριλαμβανομένου του νέου pickup Strada.

Οι ρίζες βέβαια που συνδέουν τη Βραζιλία με τη Fiat έχουν πολύ μεγαλύτερο βάθος. Στις 26 Ιουλίου του 1908, ο Silvio Alvares Penteado κέρδισε τον πρώτο αγώνα αυτοκινήτου στη χώρα, οδηγώντας ένα Fiat 40 ίππων. Μέχρι το 1930 είχαν δημιουργηθεί οι πρώτες αντιπροσωπείες, ενώ το 1950 η παρουσία της Fiat στη χώρα επεκτάθηκε και μέσω της εισαγωγής γεωργικών μηχανημάτων της μάρκας. Οι ενίσχυση των δεσμών συνεχίστηκε σε σταθερή βάση, με νεότερη εξέλιξη να αποτελεί η λειτουργία ενός νέου εργοστασίου στην Goiana το 2015, το οποίο είναι από τα πλέον προηγμένα του είδους σε όλο τον κόσμο.

Η παρουσία της Fiat στη Βραζιλία είναι συνυφασμένη και με την εξέλιξη τεχνολογιών που αφορούν στα ενναλακτικά καύσιμα, προσπάθεια που ξεκίνησε ήδη από τη δεκαετία του 1970. Στόχος του προγράμματος ήταν η μείωση των εκπομπών των αερίων ρύπων, με πιο γνωστή λύση τους κινητήρες τεχνολογίας Flex-Fuel, οι οποίοι λειτουργούν με βενζίνη, αιθανόλη, ή και μίγμα των δύο καυσίμων. Η αιθανόλη παράγεται από ζαχαρότευτλα και η συνολική διαδικασία παραγωγής, αλλά και χρήσης του καυσίμου προσέφερε σημαντικά περιβαλλοντολογικά οφέλη. Η προσπάθεια προστασίας του πλανήτη, συνεχίζεται σήμερα με το νέο ηλεκτρικό 500, το οποίο ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο, για μια αυτοκίνηση φιλική προς το περιβάλλον και προσβάσιμη για όλους.