Έχοντας πλέον μετατρέψει μερικές κλασικές Porsche 911 σε ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα, η Everrati έχει βάλει στο στόχαστρό της ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα του οικογενειακού δέντρου: την 964 RSR. Με το τελευταίο της δημιούργημα, η Everrati, με έδρα το Oxfordshire της Αγγλίας, πήρε μια άριστα ανακατασκευασμένη Porsche 964 στενού αμαξώματος και την τροποποίησε ώστε να μοιάζει σχεδόν πανομοιότυπη με το ιστορικό μοντέλο RSR, προσθέτοντας παράλληλα ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Αν και μπορεί να είναι δύσκολο να τη διακρίνει κανείς από μια αυθεντική RSR, λόγω των αυστηρών νόμων περί εμπορικών σημάτων, δεν μπορεί να αποκαλείται Porsche, ούτε 911 RSR. Η Everrati έχει ηλεκτροδοτήσει αρκετές Porsche μέχρι στιγμής (συμπεριλαμβανομένης της 911 ST G-series και μιας 964 με 500 ίππους), αλλά θεωρεί αυτό το νέο αυτοκίνητο ως την πιο οδηγοκεντρική Porsche που έχει κατασκευάσει μέχρι στιγμής.
Μόνο 51 μονάδες της 964 RSR 3.8 παρήχθησαν από το 1993. Ως μια ελαφρύτερη έκδοση της 911, με turbo κινητήρα και έτοιμη για την πίστα, ήταν βασισμένη στα αγωνιστικά αυτοκίνητα του Carrera Cup, και στις μέρες μας, η 964 RSR είναι μια από τις πιο περιζήτητες κάθε γενιάς της 911.
Η Everrati χρησιμοποιεί ένα τυποποιημένο αυτοκίνητο 964 για να δημιουργήσει το EV της. Το αμάξωμα είναι διευρυμένο για να ταιριάζει με την επιθετική στάση της RSR, με τεράστιους θόλους τροχών και τους ίδιους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες που θα βρείτε στην κλασική Porsche. Μέσα σε αυτούς τους τεράστιους θόλους υπάρχουν οι -σωστές για την εποχή- χρωμιωμένες ζάντες 18 ιντσών και φυσικά, η εμβληματική πίσω αεροτομή.
Όπως και με την αρχική RSR, δίνεται έμφαση στην ελαφρότητα. Τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί και μπροστά υπάρχουν καθίσματα τύπου μπάκετ, επενδυμένα με δέρμα χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα από το συνεργάτη της Everrati, την Bridge of Weir. Το αμάξωμα είναι επίσης κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, βοηθώντας την ηλεκτρική 911 να ζυγίζει περίπου το ίδιο βάρος με την RSR των 1.230 κιλών.
Η τροφοδοσία πραγματοποιείται από μια μπαταρία 63 kWh. Πρόκειται για τη μονάδα «Gen2» (2ης γενιάς) της εταιρείας, με αναβαθμίσεις στην ψύξη, την απόδοση και την αποδοτικότητα. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 3,7 δλ., περίπου τον ίδιο με αυτόν του βενζινοκίνητου πρωτότυπου. Υπάρχει επίσης ανάρτηση με έμφαση στην πίστα και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα προσαρμοστικά αμορτισέρ. Για την πλήρη αίσθηση του αγωνιστικού οχήματος, υπάρχει επίσης πίσω κλωβός ασφαλείας.
Ο φόρος τιμής στο RSR θα ενταχθεί στο στόλο των κλασικών αυτοκινήτων της Everrati που έχουν μετατραπεί σε ηλεκτρικά, όπως τα Range Rover Classic και Land Rover Defender, το Ford GT40 και η Mercedes-Benz W113 SL “Pagoda”.