Pagani Imola Roadster: Απογειώνοντας τις αισθήσεις

Η Pagani Imola Roadster είναι το πιο αποδοτικό αυτοκίνητο ανοιχτού τύπου που έχει κατασκευάσει ποτέ η ιταλική εταιρεία, η οποία θέτει τον πήχη πολύ ψηλά.

Pagani Imola Roadster: Απογειώνοντας τις αισθήσεις

Η Pagani Imola Roadster είναι το πιο αποδοτικό αυτοκίνητο ανοιχτού τύπου που έχει κατασκευάσει ποτέ η ιταλική εταιρεία, η οποία θέτει τον πήχη πολύ ψηλά.

Πιστεύαμε ότι η Pagani Huayra είχε τελειώσει μετά την αποκάλυψη του τρίτου μοντέλου της εκκεντρικής ιταλικής μάρκας hypercar, της Pagani Utopia, το 2022. Ωστόσο, τώρα κατέφθασε η Pagani Imola Roadster: ένα εξαιρετικά αποκλειστικό ανοιχτό θηρίο ταχύτητας που κατασκευάστηκε για το δρόμο, αλλά «δεν φοβάται την πίστα», σύμφωνα με τον κατασκευαστή της.

Η Imola Roadster εξελίχθηκε από το τμήμα Grandi Complicazioni της Pagani, το οποίο επικεντρώνεται στη δημιουργία Paganis σε περιορισμένο αριθμό, όπως η περυσινή Huayra Codelunga. Η προσέγγιση του τμήματος σε αυτό το αυτοκίνητο δεν ήταν απλά να μετατρέψει σε ανοιχτή την coupe Imola του 2020, αλλά αντίθετα συνδύασε την τεχνολογία από την ήδη εξωφρενική Huayra Roadster BC με σχεδιασμό και αεροδυναμική εμπνευσμένη από το σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο πίστας, την Huayra R. Gulp.

Η νέα σχεδίαση διαθέτει διευρυμένες εισαγωγές αέρα εμπρός και εξόδους θερμού αέρα: μία κρυμμένη στο θόλο των τροχών και μία άλλη στο πλάι του εμπρός προφυλακτήρα, που μειώνουν την πίεση κάτω από το εμπρός μέρος. Αυτό, με τη σειρά του, βελτιώνει τη σταθερότητα του αυτοκινήτου και ενισχύει τη ροή του αέρα προς τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο πίσω μέρος.

Pagani Imola Roadster

Εκεί βρίσκονται νέα πίσω φωτιστικά σώματα, νέος διαχύτη, αεραγωγούς στο πίσω μεταξόνιο και αυτή την τεράστια πίσω πτέρυγα που μοιάζει σαν να βγήκε κατευθείαν από το Thunderbird 2. Το όφελος όλων αυτών είναι ότι το αμάξωμα της Imola Roadster αναπτύσσει 600 κιλά αεροδυναμικού φορτίου στα 280 χλμ./ώρα.

Το κερασάκι στην κορυφή όλων αυτών είναι η αεροτομή που βρίσκεται ακριβώς πάνω από τα κεφάλια των εξαιρετικά τυχερών επιβατών. Τροφοδοτεί τον 6λιτρο twin-turbo V12 της Imola Roadster, που κατασκευάστηκε από την AMG ειδικά για την Pagani. Αποδίδει 850 ίππους και 1.100 Nm ροπής, που μεταδίδονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 7 σχέσεων της βρετανικής εταιρείας Xtrac. Δεν έχει αποκαλυφθεί ο χρόνος 0-100 χλμ./ώρα, αλλά το αυτοκίνητο θα επιταχύνει με τη δύναμη 2 G και αγγίζει μέγιστη ταχύτητα 350 χλμ./ώρα.

Pagani Imola Roadster

Άλλες φανταστικές λεπτομέρειες περιλαμβάνουν το σύστημα εξάτμισης τιτανίου με 6 απολήξεις που παράγει έναν πραγματικά εκπληκτικό ήχο, ενώ υπάρχουν τέσσερα ενεργά πτερύγια που κινούνται ανεξάρτητα το ένα από το άλλο, για να αντισταθμίζουν την κλίση κατά το φρενάρισμα και στις στροφές. Η Imola Roadster ζυγίζει μόλις 1.260 κιλά, γεγονός που κάνει μια Porsche Cayman GT4 RS να μοιάζει λίγο… παχύσαρκη.

Μόλις οκτώ μονάδες της Imola Roadster θα κατασκευαστούν. Αν και η Pagani δεν έχει αναφέρει πόσο κοστίζουν, πιθανότατα θα έχουν πουληθεί ήδη.

Pagani Imola Roadster

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!