Η Toyota προχώρησε στην ανανέωση του Yaris Cross, ενόψει 2024. Από το 2021 που παρουσιάστηκε, το ιαπωνικό B-SUV έχει γνωρίσει εξαιρετικά πετυχημένη εμπορική πορεία, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα, ωστόσο έφτασε η ώρα για την πρώτη αναβάθμιση.
Το νέο Toyota Yaris Cross έρχεται με πλουσιότερο εξοπλισμό, περισσότερες τεχνολογίες και ισχυρότερο υβριδικό σύστημα. Ξεκινώντας από το τελευταίο, στη νέα έκδοση Hybrid 130 το υβριδικό σύστημα που αποτελείται από βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία και αυτόματο κιβώτιο CVT, αποδίδει 132 ίππους, από 116 του τωρινού μοντέλου, με την αύξηση της ισχύος να φτάνει το 14%.
Το αποτέλεσμα αποτιμάται σε καλύτερες επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 10,7 δευτερόλεπτα (από 11,2’’). Από την άλλη, οι εκπομπές CO2 ανακοινώνονται ελαφρώς αυξημένες, στα 103-122 γρ./χλμ. (από 100-114).
Το υπάρχον υβριδικό σύστημα Hybrid 115 με απόδοση 116 ίππων θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμο, αντίθετα με τη μη υβριδική έκδοση 1.5 των 125 ίππων που καταργείται. Έτσι, η γκάμα του Yaris Cross θα είναι 100% υβριδική, ενώ θα περιλαμβάνει επίσης τις κορυφαίες εκδόσεις Premiere Edition και GR Sport.
Οι υπόλοιπες αλλαγές στο ιαπωνικό κόμπακτ SUV αφορούν το μειωμένο θόρυβο από το περιβάλλον και το υβριδικό σύστημα που φτάνει στην καμπίνα, τον προσαρμοζόμενο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’, την ταχύτερη απόκριση και με περισσότερες λειτουργίες κεντρική οθόνη αφής 9’’ ή 10,5’’ του infotainment, τη δυνατότητα κλειδώματος/ξεκλειδώματος από απόσταση με ψηφιακό κλειδί (μέσω smartphone) και πλουσιότερο πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης της οδήγησης, Toyota T-Mate, με συστήματα όπως τα Pre-Collision System (PCS), Acceleration Suppression, Proactive Driving Assist (PDA), Safe Exit Assist (SEA) και Emergency Driving Stop System (EDSS).