Το νέο Toyota Proace Max συμπληρώνει την επαγγελματική γκάμα της μάρκας

Η Toyota ολοκλήρωσε τη γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της με το λανσάρισμα του μεγάλου van Proace Max και ανανέωσε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα.

Το νέο Toyota Proace Max συμπληρώνει την επαγγελματική γκάμα της μάρκας

Η Toyota ολοκλήρωσε τη γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της με το λανσάρισμα του μεγάλου van Proace Max και ανανέωσε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα.

Η Toyota επεκτείνει τη συνεργασία της με τη Stellantis, προσθέτοντας άλλο ένα μοντέλο στην γκάμα επαγγελματικών οχημάτων της. Το Toyota ProAce Max σηματοδοτεί την είσοδο της ιαπωνικής μάρκας στην κατηγορία των μεγάλων van στην Ευρώπη, ενώ έρχεται να προστεθεί στα ανανεωμένα ProAce και ProAce City, τα οποία επίσης βασίζονται σε πλατφόρμες της Stellantis. Και τα τρία van είναι διαθέσιμα με πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Επιπλέον, η Toyota λάνσαρε την ηλεκτροκίνητη έκδοση του έμπιστου Hilux, αναβαθμίζοντας τον diesel κινητήρα με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, για βελτιωμένη απόδοση.

Το Toyota ProAce Max -που αποτελεί καινούργια προσθήκη στο στόλο της ιαπωνικής μάρκας- είναι αδελφάκι με τα πρόσφατα ανανεωμένα Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer, Opel Movano και Ram ProMaster. Τα μόνα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την Toyota είναι τα εμβλήματα και το ανασχεδιασμένο ρύγχος. Το υπόλοιπο αμάξωμα, συμπεριλαμβανομένων των φωτιστικών μονάδων full-LED και των τροχών 16″, είναι κοινό με τα άλλα μεγάλα van της Stellantis. Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, το οποίο επωφελείται από ενημερωμένο σύστημα infotainment, συστήματα ασφαλείας ADAS και συνδεδεμένες υπηρεσίες.

Το ProAce Max διατίθεται σε 6 διαμορφώσεις (2 μήκη μεταξονίου, 3 συνολικά μήκη και 3 ύψη) προσφέροντας χωρητικότητα φορτίου έως 17 κυβικά μέτρα. Οι πίσω θύρες ανοίγουν 270 μοίρες, ώστε να είναι μην εμποδίζουν κατά τη φόρτωση. Το ProAce Max έχει αυτονομία έως 420 χλμ. χάρη σε μια μπαταρία 110 kWh. Όπως και με το Fiat E-Ducato, η δυνατότητα ταχείας φόρτισης έως 150 kW του επιτρέπει να φορτίζει από 0-80% σε λιγότερο από μία ώρα.

Τα άλλα δύο van ProAce και ProAce City είναι ανανεωμένα για το 2024, αποκτώντας ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και προβολείς. To νέο ρύγχος προσθέτει λίγη επιπλέον αισθητική της Toyota αλλά το υπόλοιπο αμάξωμα είναι κοινό με τα αδερφικά Fiat, Citroen, Peugeot και Opel. Τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα διατηρούν τις ίδιες χωρητικότητες φορτίου: 6,6 κυβικά μέτρα για το ProAce και 4,4 κυβικά μέτρα για το ProAce City. Τις ίδιες αναβαθμίσεις κληρονομούν και οι επιβατικές εκδόσεις, δηλαδή το 9θέσιο ProAce Verso και το 7θέσιο ProAce City Verso.

Οι ηλεκτρικές εκδόσεις των van επωφελούνται από αυξημένη αυτονομία σε σύγκριση με τους προκατόχους τους. Πιο συγκεκριμένα, το ProAce (μεσαίο) προσφέρει αυτονομία έως 350 χλμ., ενώ το ηλεκτρικό ProAce City (compact) μπορεί να διανύσει έως 330 χλμ. μεταξύ φορτίσεων.

Ένα εξηλεκτρισμένο diesel σύστημα κίνησης δίνει νέα πνοή στην 8η γενιά του Toyota Hilux που κυκλοφορεί από το 2015, με δύο αναβαθμίσεις το 2017 και το 2020. Το Hilux Hybrid 48V εφοδιάζεται με μια ανανεωμένη έκδοση του 4κύλινδρου turbo diesel 2,8 λίτρων που διαθέτει ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, το οποίο αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια και μια μικρή μπαταρία.

Η Toyota ανέφερε βελτίωση κατά 10% στην κατανάλωση καυσίμου του μεσαίου pick-up. Παράλληλα, το εξηλεκτρισμένο σύστημα φέρεται να βελτιώνει τις επιδόσεις εκτός δρόμου χάρη στην πιο ομαλή επιτάχυνση και την αναγεννητική πέδηση. Το ήπια υβριδικό pick-up διατηρεί την ικανότητα ρυμούλκησης 3.500 κιλών και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 1.000 κιλών. Το λανσάρισμα των μοντέλων στην αγορά αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις αρχές του 2024.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Επαγγελματική γκάμα Toyota

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!