Mercedes-AMG GT2 Pro: Θηρίο για την πίστα

Η Mercedes-AMG GT2 Pro αποτελεί την κορωνίδα των αγωνιστικών αυτοκινήτων της γερμανικής εταιρείας.

Mercedes-AMG GT2 Pro: Θηρίο για την πίστα

Η Mercedes-AMG GT2 Pro αποτελεί την κορωνίδα των αγωνιστικών αυτοκινήτων της γερμανικής εταιρείας.

Η νέα Mercedes-AMG GT αποκαλύφθηκε μόλις πέρυσι, αλλά ήδη έχουν παρουσιαστεί ορισμένες περιορισμένες εκδόσεις μόνο για πίστα. H τελευταία είναι η GT2 Pro, η πιο ισχυρή εκδοχή της. Η νέα AMG GT2 έχει κάνει καλές εμφανίσεις σε αγώνες κατά την πρώτη της σεζόν, κατακτώντας νίκες στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα GT2.

Η Pro βασίζεται στο αγωνιστικό αυτοκίνητο της κατηγορίας GT2 και είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο για ημέρες πίστας που δεν υπάγεται σε ομολογκασιόν της FIA. Η Mercedes αναφέρει ότι είναι εύκολη η διαμόρφωση του αυτοκινήτου ώστε να υπάγεται σε ομολογκασιόν για τους αγώνες GT2, αν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να αγωνιστούν με αυτό. Ωστόσο, η GT2 Pro χωρίς μετατροπή έχει δικαίωμα συμμετοχής στο AMG Racing Series της Mercedes.

Τι έχει αλλάξει λοιπόν στην έκδοση Pro; Πρώτα από όλα η απόδοση ισχύος για αρχή. Οι 771 ίπποι που παράγει είναι αυξημένοι σε σχέση με τους 707 ίππους της GT2, αλλά εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τον ίδιο 4λιτρο V8 bi-turbo κινητήρα της AMG, με τη ροπή να ανέρχεται στα 800 Nm. Η τυπική ιπποδύναμη είναι η ίδια, και η επιπλέον ισχύς ενεργοποιείται με ένα νέο κουμπί «Push2Pass» στο τιμόνι.

Αυτή η ισχύς συνδυάζεται με ένα σειριακό αγωνιστικό κιβώτιο 6 τροποποιημένων σχέσεων. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους. Διαθέτει ανάρτηση με διπλά ψαλίδια αλουμινίου εμπρός και πίσω καθώς με ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους και αμορτισέρ τεσσάρων κατευθύνσεων.

Η Pro χρησιμοποιεί ουσιαστικά το ίδιο σκληροπυρηνικό αεροδυναμικό πακέτο με την GT2. Υπάρχει μια τεράστια πίσω αεροτομή με μεγαλύτερα πλευρικά τοιχώματα στην Pro, η οποία συνεργάζεται με έναν ειδικά σχεδιασμένο διαχύτη και ένα εμπρός splitter για να παρέχει κάθετη δύναμη. Όπως και στην GT2, υπάρχουν αεραγωγοί στο καπό για να βοηθήσουν την ψύξη του ανασχεδιασμένου κινητήρα και αεραγωγοί για τα φρένα. Οι ζάντες 18 ιντσών με κεντρικό μπουλόνι είναι νέας σχεδίασης για την Pro.

Το εσωτερικό είναι εξίσου προσανατολισμένο στη χρήση σε πίστες, με μπάκετ καθίσματα από ανθρακονήματα και απογυμνωμένη καμπίνα. Η κεντρική κονσόλα και το ταμπλό έχουν ανασχεδιαστεί με έμφαση στον οδηγό. Διακόπτες όπως του πυροσβεστήρα, της διακοπής λειτουργίας του κινητήρα και της αντλίας καυσίμου έχουν εμφανιστεί με την αφαίρεση της οθόνης αφής της AMG GT.

Όπως θα περίμενε κανείς για ένα εξαιρετικά σπάνιο αγωνιστικό αυτοκίνητο, η GT2 Pro είναι ακριβή. Η τιμής της ανέρχεται στα 479.000 ευρώ, δηλαδή κοστίζει 70.000 € περισσότερα από τη GT2. Στην τιμή περιλαμβάνεται ένα κάλυμμα αυτοκινήτου και μια αγωνιστική φόρμα με κράνος, παπούτσια και γάντια.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!