Νέες Mercedes-AMG GLC Coupe με υβριδική ισχύ

Αποκαλύφθηκαν οι νέες Mercedes-AMG GLC 43 Coupe και GLC 63 S E Performance Coupe, οι οποίες θα «αναμετρηθούν» με την BMW X4 M.

Νέες Mercedes-AMG GLC Coupe με υβριδική ισχύ

Αποκαλύφθηκαν οι νέες Mercedes-AMG GLC 43 Coupe και GLC 63 S E Performance Coupe, οι οποίες θα «αναμετρηθούν» με την BMW X4 M.

Η Mercedes αποκάλυψε τις αναβαθμισμένες εκδόσεις της κανονικής AMG GLC SUV τον Ιούλιο, και τώρα παρουσίασε τις εκδόσεις AMG GLC 43 Coupe και AMG GLC 63 S E Performance Coupe. Οι GLC Coupe της AMG έχουν κάτω από το αμάξωμα έναν 4κύλινδρο 2λιτρο κινητήρα, ο οποίος ονομάζεται M139l και χρησιμοποιεί turbo με ηλεκτρική υποβοήθηση.

Στην GLC 43 Coupe, αυτή η διάταξη αποδίδει 421 ίππους, ενώ 14 επιπλέον ίππους παράγει ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας που λειτουργεί ως κινητήρας εκκίνησης και γεννήτρια. H μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 500 Nm στις 5.000 σ.α.λ. Η Mercedes αναφέρει ότι η GLC 43 Coupe θα επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Όλες αυτές οι τιμές επιδόσεων είναι ακριβώς ίδιες την AMG GLC 43 SUV.

Η GLC 63 S E Performance Coupe διαθέτει ένα αρκετά μεγαλύτερο turbo, το οποίο ανεβάζει την ισχύ του κινητήρα στους 476 ίππους και τη ροπή στα 545 Nm, γεγονός που τον καθιστά τον ισχυρότερο 4κύλινδρο κινητήρα εν σειρά στον κόσμο.

Η AMG έχει συνδυάσει τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 ίππων) που στέλνει όλη την ισχύ του στον πίσω άξονα. To ηλεκτρικό μοτέρ είναι ενσωματωμένο σε μια ενιαία μονάδα μαζί με ένα κιβώτιο δύο σχέσεων και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και τροφοδοτείται από μια μικρή μπαταρία 6,1 kWh.

Το αποτέλεσμα είναι μια συνδυασμένη ισχύς 680 ίππων και 1.020 Nm ροπής, η οποία όμως είναι διαθέσιμη μόνο για σύντομες «εκρήξεις» 10 δευτερολέπτων, αλλά η GLC 63 Coupe χρειάζεται μόνο 3,5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 275 χλμ./ώρα.

Ο συνδυασμός βενζινοκινητήρα και ηλεκτρικής ενέργειας σημαίνει ότι η GLC 63 S E Performance Coupe είναι το πρώτο υβριδικό coupe-SUV της AMG αλλά δεν ενδιαφέρεται τόσο πολύ για την οικονομία καυσίμου, όπως η πλειοψηφία των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου εκτιμάται στα 7,5 λτ./100 χλμ. στον κύκλο δοκιμών WLTP, ενώ με πλήρη φόρτιση της μπαταρίας διανύει μόλις 11 χλμ. με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η μπαταρία προέρχεται απευθείας από τεχνολογία που χρησιμοποιείται στην ομάδα Formula 1 της Mercedes και έχει σχεδιαστεί για να παρέχει και να ανακτά ενέργεια γρήγορα και όχι για τη μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία. Εκτός από την ανάκτηση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα, η GLC 63 Coupe συνδέεται και σε οικιακό wallbox για να φορτίσει την μπαταρία.

Τόσο η GLC 43 όσο και η 63 Coupé είναι εξοπλισμένες με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων MCT, σύστημα τετραδιεύθυνσης και τετρακίνηση, καθώς και ανάρτηση με χαλύβδινα σπειροειδή ελατήρια και προσαρμοζόμενα αμορτισέρ. Ενώ η GLC 43 Coupe διαθέτει δαγκάνες φρένων με τέσσερα έμβολα μπροστά, το ισχυρότερο και πολύ βαρύτερο αδελφάκι της αποκτά δαγκάνες με έξι έμβολα και μεγαλύτερους δίσκους φρένων και στους τέσσερις τροχούς.

Τα πρώτα AMG GLC Coupe αναμένεται να καταφθάσουν στις αρχές του 2024. Οι τιμές και για τα δύο μοντέλα παραμένουν προς το παρόν μυστικές, αλλά το Coupe θα έχει μια μικρή αύξηση στην τιμή σε σχέση με το αντίστοιχο SUV.

Η Mercedes αποκάλυψε ότι η πολύ ισχυρή GLC 63 S E Performance Coupe θα είναι διαθέσιμη σε περιορισμένη έκδοση Edition 1 για ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα, με τους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε γκρι χρώμα γραφίτη magno ή ασημί magno . Στο εσωτερικό των μοντέλων περιορισμένης έκδοσης θα υπάρχουν μαύρες δερμάτινες επενδύσεις Nappa με κίτρινες ραφές.

Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της Mercedes στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!