H BYD ετοιμάζεται να επεκτείνει κι άλλο την γκάμα της με το Sealion 06, ένα νέο μεσαίο SUV που έχει στόχο να κατακτήσει μερίδιο αγοράς που παραδοσιακά κατείχαν πολυτελείς μάρκες όπως η Audi, η BMW και η Mercedes-Benz.
H κινεζική μάρκα όμως δεν περιορίζεται εκεί. Θέλει να χτυπήσει και τις ασιατικές αγορές και πιο συγκεκριμένα το κορεατικό brand Genesis, το οποίο κι αυτό πασχίζει να εδραιωθεί στην premium κατηγορία.
Το «όπλο» των κινέζων επομένως θα πρέπει να είναι αρκετά ισχυρό, εάν θέλει πραγματικά να κυριαρχήσει, με έμφαση στον σχεδιασμό, την υψηλή τεχνολογία και στο καλό Value-for-Money. Aς τα πάρουμε ένα ένα.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Σχεδιαστικά, το πρώτο πράγμα που διακρίνει κάποιος αντικρίζοντας το BYD Sealion 06 είναι… οι ομοιότητές του με το Genesis GV60 – έναν από τους κύριους ανταγωνιστές του. Βέβαια αυτό δεν είναι απαραίτητα αρνητικό, καθώς η BYD έχει προσθέσει τις δικές της πινελιές στον σχεδιασμό. O προφυλακτήρας θυμίζει σίγουρα άλλα μοντέλα της BYD, ενώ και τα φωτιστικά σώματα, παρότι θυμίζουν τον ανταγωνισμό, έχουν την ξεχωριστή «υπογραφή» του κινεζικού κολοσσού.
Το αμάξωμα μήκους άνω των 4,8 μέτρων διαθέτει μεταξόνιο 2,82 μέτρων, κάτι που σύμφωνα με την BYD προσφέρει «κορυφαία ευρυχωρία» στην καμπίνα και «premium» αίσθηση. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το ενσωματωμένο φως σε σχήμα σταγόνας.
Προχωρώντας στον τομέα της τεχνολογίας, το Sealion 06 θα βασίζεται στην e-Platform 3.0 Evo και θα είναι διαθέσιμο σε PHEV και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Η θερμική έκδοση PHEV αξιοποιεί το ίδιο σύστημα κίνησης DM-i που έκανε το ντεμπούτο του στο Seal U και το οποίο έχει έρθει στη χώρα μας σε τρεις εκδόσεις.
Η έκδοση Βoost που θα βρίσκεται στο Sealion 06 αξιοποιεί έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και 98 ίππων, αλλά και έναν ηλεκτροκινητήρα 198 ίππων, με συνδυαστική απόδοση 218 ίππων και 300 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς (FWD), και η μπαταρία 18,3 kWh, προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ..
Οι ηλεκτρικές εκδόσεις θα είναι δύο και θα αποδίδουν 228 και 241 ίππους. Προς το παρόν ωστόσο δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για τη χωρητικότητα της μπαταρίας ή για την αυτονομία τους.
Όσον αφορά τον παράγοντα Value-for-Money, αυτός μπορεί να επιβεβαιωθεί επίσημα μόνο μόλις μάθουμε τις τιμές του Sealion 06. Αν η BYD καταφέρει να διατηρήσει την τιμή του μοντέλου σε χαμηλά επίπεδα για την premium κατηγορία, είναι πολύ πιθανό να γίνει ένας ισχυρός ανταγωνιστής, ακόμα και σε εδραιωμένους κατασκευαστές.