To νέο Audi A6 Avant αποκαλύφθηκε με κομψό σχεδιασμό και κινητήρες βενζίνης και diesel

Mετά την πρόσφατη αλλαγή στην ονοματολογία των μοντέλων της, η Audi παρουσίασε το νέο Α6 Avant, το οποίο διατίθεται σε εκδόσεις βενζίνης και diesel.

To νέο Audi A6 Avant αποκαλύφθηκε με κομψό σχεδιασμό και κινητήρες βενζίνης και diesel

Mετά την πρόσφατη αλλαγή στην ονοματολογία των μοντέλων της, η Audi παρουσίασε το νέο Α6 Avant, το οποίο διατίθεται σε εκδόσεις βενζίνης και diesel.

Η νέα στρατηγική ονοματολογίας της Audi ξεκινάει με την παρουσίαση του νέου A6 Avant, καταργώντας έτσι και επίσημα την ονομασία των μοντέλων με βάση το σύστημα παροχής κίνησης.

Η γερμανική εταιρεία είχε αλλάξει την ονομασία της γκάμας της, με τα θερμικά μοντέλα να αποκτούν μονό αριθμό και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να αποκτούν ζυγό αριθμό. Θεωρητικά αυτή η στρατηγική θα απλοποιούσε την διαδικασία εντοπισμού των ηλεκτροκίνητων εκδόσεων. Στην πραγματικότητα ωστόσο προκάλεσε… σύγχυση.

Πλέον ο αριθμός του μοντέλου υποδεικνύει το μέγεθος και την κατηγορία του και το A6 Avant θα διατίθεται με κινητήρες βενζίνης και diesel.

Πιο συγκεκριμένα, η γκάμα των κινητήρων ξεκινά από τον βασικό 2λιτρο TFSI βενζινοκινητήρα, ο οποίος προσφέρει 204 ίππους και 340 Nm ροπής. Η ισχύς περνά στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα. H τελική ταχύτητα υπολογίζεται στα 230 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται από τα 6,9 έως τα 7,8 λίτρα/100 χλμ..

Audi A6 Avant

Ακολουθεί η diesel έκδοση, η οποία αξιοποιεί έναν ήπια υβριδικό 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα. Η ισχύς του παραμένει στους 204 ίππους, ωστόσο η ροπή ανεβαίνει στα 400 Nm. Σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης Quattro, η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Α6 Avant κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει έως τα 240 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση υπολογίζεται στα 5 με 5,7 λίτρα/100 χλμ..

Audi A6 Avant

Η νέα ήπια υβριδική τεχνολογία MHEV Plus της Audi διαφέρει από τις προηγούμενες εκδόσεις αυξάνοντας το μέγεθος του ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος από μόνος του παράγει 24 ίππους και 230 Nm ροπής. Το νέο σύστημα μπορεί να προσφέρει απευθείας κίνηση στο αυτοκίνητο, σε ταχύτητες στάθμευσης ή στην κίνηση, ενώ είναι επίσης σε θέση να ανακτήσει ενέργεια έως και 25 kW, εξασφαλίζοντας ότι η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι πάντα φορτισμένη.

Audi A6 Avant

Το ίδιο σύστημα MHEV Plus θα είναι διαθέσιμο και στον κορυφαίο εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα 3 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει 367 ίππους και θα προστεθεί στην γκάμα αργότερα μέσα στο έτος. Στον εξοπλισμό του θα βρίσκεται, πέρα από το σύστημα τετρακίνησης και ένα ηλεκτρονικό διαφορικό και σύστημα ηλεκτρικής κατανομής ροπής. Το αποτέλεσμα είναι επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.

Εμφανισιακά το νέο A6 Avant υιοθετεί την νέα σχεδιαστική γλώσσα της Audi, την οποία έχουμε δει και στο μικρότερο Α5. Tο μπροστινό μέρος έχει διακριτικές αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με πιο λεπτά φανάρια και νέο σχεδιασμό στον προφυλακτήρα και την μάσκα. Οι αεραγωγοί κρύβουν τα ραντάρ και τους αισθητήρες για τα διάφορα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Το μακρύ καπό σε συνδυασμό με τους φουσκωμένους θόλους και την έντονη κλίση στην οροφή συνθέτουν ένα καλαίσθητο, δυναμικό αμάξωμα, το οποίο είναι μάλιστα και ιδιαίτερα αεροδυναμικό, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,25 Cd. Αργότερα στην γκάμα θα ενταχθεί και sedan έκδοση.

Στο εσωτερικό το Audi A6 Avant υπόσχεται να επαναφέρει την υψηλή ποιότητα στο επίκεντρο. Όλα τα υλικά που βρίσκονται σε άμεση επαφή με τον οδηγό και τους επιβάτες έχουν αναβαθμιστεί, είτε πρόκειται για μαλακά πλαστικά είτε για επενδύσεις οι οποίες θυμίζουν δέρμα. Η Audi υποστηρίζει πως προσφέρουν καλύτερη αίσθηση, ακόμα και από ανταγωνιστές όπως η BMW Σειρά 5 και η Mercedes-Benz E-Class.

Audi A6 Avant

O οδηγός έχει στην διάθεσή του μία οθόνη 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, ενώ υπάρχει και μία κεντρική οθόνη 14,5 ιντσών για το infotainment. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει head-up display, αλλά και μια επιπρόσθετη, μικρότερη οθόνη για τον συνοδηγό, η οποία δίνει την δυνατότητα ελέγχου του infotainment. Οι σχεδιαστές υποστηρίζουν πως υιοθέτησαν έναν «ανθρωποκεντρικό» στήσιμο στην καμπίνα, με τις οθόνες κοντά στο οπτικό πεδίο του οδηγού, ενώ υπάρχουν και φυσικοί διακόπτες για την ένταση του ηχοσυστήματος και για τα modes οδήγησης.

Όσον αφορά την πρακτικότητα του νέου Audi A6 Avant, το πορτμπαγκάζ διαθέτει χωρητικότητα 503 λίτρων, η οποία μπορεί να είναι αξιοπρεπής, ωστόσο στην κατηγορία του βρίσκεται πίσω από την πιο τετραγωνισμένη Mercedes-Benz E-Class σε έκδοση station wagon, αλλά και την BMW Σειρά 5 Touring, οι οποίες προσφέρουν 615 και 570 λίτρα αποθηκευτικού χώρου αντίστοιχα.

Audi A6 Avant

Οι παραγγελίες για το νέο Audi A6 Avant ξεκινάνε μέσα στον Μάρτιο, με τις πρώτες παραδόσεις να πραγματοποιούνται στα τέλη Μαΐου του 2025. Ο εισαγωγικός κινητήρας βενζίνης θα ξεκινά από τα 58.000 ευρώ, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας θα ξεκινά από τα 61.700 ευρώ, πάντα στις ευρωπαϊκές αγορές.

Audi A6 Avant

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!