Πόσο καιρό έχουμε να ακούσουμε για supercar με χειροκίνητο κιβώτιο; Από όταν κυκλοφόρησαν τα paddles στο τιμόνι, το παραδοσιακό χειροκίνητο άρχισε να χάνει την θέση του στην αγορά και, τα τελευταία δέκα χρόνια έχει σχεδόν εξαφανιστεί από όλα τα supercars. Κι όμως, η συγκεκριμένη Pagani Huayra κατασκευάστηκε με χειροκίνητο κιβώτιο.
Η Pagani Huayra Epitome είναι η πιο πρόσφατη δημιουργία του Grandi Complicazioni, της ειδικής ομάδας που εξειδικεύεται στα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής. Το μοναδικό αντίτυπο κατασκευάστηκε κατά παραγγελία, με τον πελάτη της να πληρώνει αδρά για το 7τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με τρεις (!) δίσκους.
Το χειροκίνητο κιβώτιο καλείται να μεταδώσει τους 864 ίππους και τα 1.100 Νm ροπής που παράγει ο 6λιτρος V12 με τα δύο turbo στους κινητήριους τροχούς της Huayra. Ο κινητήρας αυτός δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την AMG και έχει κόφτη στις 6.700 σ.α.λ.. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό καθώς και ο αγωνιστικός άξονας μετάδοσης βελτιώνουν την απόκρισή του, ενώ η ελαφριά εξάτμιση από τιτάνιο ενισχύει τον ήχο του με το πάτημα ενός κουμπιού.
Η Pagani αφιέρωσε επίσης χρόνο στην βελτίωση της γεωμετρίας της ανάρτησης για τη μείωση της βύθισης κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα και των κλίσεων στις στροφές. Το νέο ενεργό σύστημα ανάρτησης της Huayra Epitome διαθέτει επίσης μια ρύθμιση ονόματι «super soft» για επιπλέον άνεση σε πιο κακοτράχαλους δρόμους. Πάνω από τα 150 χλμ./ώρα, τα αμορτισέρ επιστρέφουν στις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις τους, για καλύτερο κράτημα.
Οι νέοι μπροστινοί και πίσω προφυλακτήρες, τα φωτιστικά σώματα και οι χρυσές σφυρήλατες ζάντες συμπληρώνουν το αισθητικό αποτέλεσμα. Κατόπιν αιτήματος του πελάτη, εγκαταστάθηκαν τόσο μπροστινά όσο και πίσω σπόιλερ τα οποία αυξάνουν την αεροδυναμική άντωση, ενώ υπάρχουν και ειδικοί αεραγωγοί, οι οποίοι απομακρύνουν τον αέρα από τους θόλους των τροχών.