Ως ένας από τους βασικότερους παίκτες στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, η Peugeot ξεκινά μια ολομέτωπη επίθεση, ανανεώνοντας όλες τις σειρές της, ξεκινώντας από τα αμιγώς ηλεκτρικά της μοντέλα, τα E-Partner, E-Expert και E-Boxer.
E-Partner
Το νέο E-Partner αποδίδει μέγιστη ισχύ 100 kW (136 ίππων) και ανώτατη ροπή 270 Nm, σε συνδυασμό με μία μπαταρία 50 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα). Οι χρόνοι φόρτισης διαμορφώνονται ως εξής: σε δημόσιο σημείο φόρτισης ισχύος 100 kW, για πλήρωση από 0 έως 80% απαιτούνται 30 λεπτά. Σε ένα wall-box των 11 kW, η πλήρης φόρτιση διαρκεί 5 ώρες.
Η τοποθέτηση των μπαταριών στο δάπεδο διατηρεί ακέραια τη χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης. Ο ωφέλιμος όγκος φτάνει τα 4,4 κυβικά μέτρα, το ωφέλιμο φορτίο 780 κιλά, και η ικανότητα ρυμούλκησης 750 κ.
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Το E-Partner διαθέτει εντελώς ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος, με νέα γρίλια που ενσωματώνει το σήμα της Peugeot, μοντέρνο σχεδιασμό προφυλακτήρα, και νέα εμπρός φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν την εμβληματική υπογραφή της μάρκας με τις 3 ‘νυχιές’. Το πακέτο συμπληρώνουν οι νέες ζάντες, όπου ξεχωρίζει το νέο σήμα της Peugeot στο κέντρο της πλήμνης.
Η καμπίνα των επιβατών διαθέτει νέο ταμπλό που προσφέρει καλύτερη εργονομία και ποιότητα κατασκευής. Το i-Cockpit διαθέτει μια νέα κεντρική οθόνη αφής 10”. Το τιμόνι περιλαμβάνει πλέον χειριστήρια για το ηχοσύστημα, το cruise control και paddles για την επιλογή του επιπέδου αναγεννητικής πέδησης. Tέλος, τα καθίσματα έχουν ταπετσαρίες από ένα νέο ύφασμα που είναι ανθεκτικότερο, αλλά και πιο κομψό.
E-Expert
Το νέο Peugeot E-Expert τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 100 kW (136 ίππων) και μέγιστη ροπή 260 Nm. Παρέχει τη βέλτιστη απόδοση από την αρχή, έως τη μέγιστη ταχύτητα των 130 χλμ./ώρα. Το E-Expert με την μπαταρία των 50 kWh προσφέρει έως και 230 χλμ. αυτονομίας (WLTP), ενώ η μπαταρία των 75 kWh προσφέρει πλέον αυτονομία έως και 350 χλμ.
Οι χρόνοι φόρτισης διαμορφώνονται ως εξής: σε δημόσιο σημείο φόρτισης με ισχύ 100 kW, για πλήρωση από 0-80% απαιτούνται 38 λεπτά για την μπαταρία των 50 kWh και 45 λεπτά για την μπαταρία των 75 kW. Σε ένα wall-box των 11 kW, η πλήρης φόρτιση διαρκεί 4 ώρες και 50 λεπτά για την μπαταρία των 50 kWh, και 7 ώρες και 30 λεπτά για την μπαταρία των 75 kWh.
Το νέο E-Expert διατίθεται εκδόσεις Standard (L2H1), με μήκος 4,98 μ. ή Long van 5,33μ. (L3H1). Με την μπαταρία κάτω από το δάπεδο, ώστε να μην επηρεάζει τη χωρητικότητα ή τον όγκο φόρτωσης, το μοντέλο έχει διατηρήσει και την ευελιξία (χάρη στον κύκλο στροφής των 12,4 μέτρων) που το έχουν κάνει τόσο επιτυχημένο. Έχει ωφέλιμο όγκο έως 6,6 κυβικά μέτρα, ωφέλιμο φορτίο 1.263 κιλά και ικανότητα έλξης 1.000 κιλά. Με περιορισμένο ύψος των 1,90μ., μπορεί να κινηθεί με άνεση σε οποιοδήποτε υπόγειο γκαράζ.
Η θέση οδήγησης, το ταμπλό και το τιμόνι του νέου E-Expert έχουν πλήρως ανασχεδιαστεί, για μεγαλύτερη άνεση, εργονομία και πρακτικότητα. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η προαιρετική μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 10” παρέχουν ένα αποτελεσματικό interface επικοινωνίας μεταξύ οδηγού και οχήματος. Υπάρχουν ακόμα μεγαλύτεροι αποθηκευτικοί χώροι, κυρίως στο πάνω μέρος του ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα.
Η έκδοση Hydrogen του νέου E-Expert θα επιτυγχάνει πλέον αυτονομία έως και 400 χλμ. Έχει σχεδιαστεί γύρω από μια λύση «mid-power plug-in hydrogen fuel cell electric», η οποία συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του υδρογόνου, της τεχνολογίας μπαταριών και της ηλεκτροκίνησης. Επιπλέον, η Peugeot προσφέρει μια μεγάλη γκάμα Expert, εξοπλισμένων με κινητήρες BlueHDi 120 ή 145 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, και BlueHDi 180 ίππων με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Το τελευταίο διατίθεται και στην έκδοση BlueHDi 145 ίππων.
Ε-Boxer
Το νέο Peugeot E-Boxer διαθέτει επίσης εντελώς νέα συστήματα ηλεκτροκίνησης, από τον κινητήρα μέχρι την μπαταρία. Η ηλεκτρική μονάδα αποδίδει τώρα 200 kW (270 ίππους) και η ροπή έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά, φτάνοντας στα 400 Nm. Στο νέο E-Boxer, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 110 kWh, παρέχοντας αυτονομία που φτάνει μέχρι τα 420 χλμ. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 130 χλμ/ώρα.
Οι χρόνοι φόρτισης διαμορφώνονται ως εξής: σε δημόσιο σημείο φόρτισης με ισχύ 150 kW, για πλήρωση από 0-80% απαιτούνται 55 λεπτά. Σε ένα wall-box των 11 kW, η πλήρης φόρτιση διαρκεί 11 ώρες και 45 λεπτά.
Το εξωτερικό στυλ του νέου E-Boxer ενισχύει τη στιβαρή σχεδίασή του, βελτιστοποιώντας παράλληλα και την αεροδυναμική του απόδοση. Έχει νέα full LED εμπρός φωτιστικά σώματα και επανασχεδιασμένα πίσω φώτα. Όπως και η υπόλοιπη γκάμα Peugeot, διαθέτει το νέο σήμα της μάρκας.
Το εσωτερικό του E-Boxer έχει τροποποιηθεί σημαντικά, με νέα σχεδίαση που γίνεται ορατή στο τιμόνι, τον πίνακα οργάνων, το ταμπλό, τα υφάσματα στις ταπετσαρίες των καθισμάτων και τα πάνελ των θυρών. Ο όγκος του χώρου φόρτωσης μπορεί να φτάσει τα 17 κυβικά μέτρα, με ωφέλιμο φορτίο έως και 1.500 κιλά.
Το νέο E-Boxer διατίθεται σε 3 αμαξώματα. Κλειστό van, διαθέσιμο σε δύο μήκη (L3, L4) και 2 ύψη (L2, L3) με όγκο φόρτωσης από 13 έως 17 κυβικά μέτρα, pick-up (ανοικτού τύπου) και chassis (πλαίσιο μονής καμπίνας), διαθέσιμα σε 2 μήκη (L2 και L3).
Εκτός από το νέο E-Boxer, η Peugeot προσφέρει επίσης μια μεγάλη γκάμα μοντέλων Boxer με τον κινητήρα 2.2 BlueHDi σε 3 επίπεδα ισχύος (120, 140 και 180 ίππους) σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Ένα εντελώς νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων είναι διαθέσιμο με τους κινητήρες των 140 και των 180 ίππων.