Η Seat ανανεώνει το δημοφιλές της hatchback που ακούει στο όνομα Leon, με νέους κινητήρες – τόσο βενζίνης όσο και υβριδικούς – και με καινούργια ψηφιακά συστήματα στο εσωτερικό.
Κάτω από το καπό βρίσκονται πλέον 7 κινητήρια σύνολα, τα οποία είναι βενζίνης, πετρελαίου, ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά.
Ο βασικός κινητήρας της γκάμας είναι ένας νέος τετρακύλινδρος TSI 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 220 Nm ροπής. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως το νέο βενζινοκίνητο σύνολο έχει 5 παραπάνω ίππους και 20 Νm παραπάνω ροπή από το προηγούμενο μοτέρ του 1,0 λίτρου. Τον κινητήρα συνδέει με τους τροχούς ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.
Στην γκάμα υπάρχουν επίσης δύο ήπια υβριδικά σύνολα eTSI με 115 και 150 ίππους, ενώ συνδυάζονται με 7τάχυτο DSG αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για καλύτερη οικονομία αλλά και άνεση στον δρόμο.
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η νέα γενιά eHybrid κινητήρα. Αυτός χρησιμοποιεί τον ίδιο τετρακύλινδρο TSI 1,5 λίτρων και 150 ίππων, μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στιγμιαίας απόδοσης 115 ίππων. Συνολικά το υβριδικό σύνολο παράγει 204 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ η μπαταρία των 19,7 kWh μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το Leon για πάνω από 100 χιλιόμετρα. Φορτίζει μάλιστα με ταχύτητα έως 50 kWh σε ταχυφορτιστή.
Οι υπόλοιπες αλλαγές που έκανε η Seat στο Leon είναι κυρίως τεχνολογικής φύσεως. Στο εξωτερικό υπάρχουν διαθέσιμα πλέον Matrix LED μπροστινά φωτιστικά σώματα, με τεχνολογία αυτόματης μείωσης έντασης φωτός, για να μην τυφλώνονται οι διερχόμενοι οδηγοί. Στο εσωτερικό όμως εντοπίζονται οι περισσότερες αλλαγές.
Η Seat έδωσε στο Leon περισσότερες τεχνολογίες, με το νεότερο σύστημα infotainment (ΗΜΙ). Αυτό ενσωματώνεται τόσο στον ψηφιακό πίνακα οργάνων διαμέτρου 10,25 ιντσών, όσο και στην κεντρική οθόνη, η οποία διατίθεται τόσο σε εκδόσεις 10,4 και 12,9 ιντσών.
Στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχουν ψηφιακά sliders τα οποία ελέγχουν την θερμοκρασία της καμπίνας. Ενδέχεται αυτό το σύστημα να προβληματίσει ορισμένους οδηγούς, οι οποίοι έχουν συνηθίσει τα παραδοσιακά κουμπιά και τους διακόπτες. Στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται, τέλος, ένας ασύρματος ταχυφορτιστής ισχύος 15W, για την φόρτιση ηλεκτρονικών μικροσυσκευών.
Το νέο Seat Leon θα μπει στην παραγωγή στα εργοστάσια της Βαρκελώνης εντός του Μαΐου.