H ανανεωμένη Rolls-Royce Cullinan Series II

Νέα σχεδίαση, τεχνολογία και υλικά αιχμής είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά της ανανεωμένης Rolls-Royce Cullinan Series II.

H ανανεωμένη Rolls-Royce Cullinan Series II

Νέα σχεδίαση, τεχνολογία και υλικά αιχμής είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά της ανανεωμένης Rolls-Royce Cullinan Series II.

Η Rolls-Royce Cullinan σημείωσε μεγάλη επιτυχία στα έξι χρόνια ζωής της, αλλά η εμβληματική βρετανική μάρκα, θέλοντας να αυξήσει την απήχηση του SUV, έχει προσπαθήσει να βελτιώσει το πακέτο. Η νέα Cullinan Series II είναι το αποτέλεσμα, διαθέσιμη σε κανονική και Black Badge έκδοση, δίνει έμφαση στις τεχνολογικές αναβαθμίσεις, στο ανασχεδιασμένο στυλ και σε ακόμη περισσότερες παραλλαγές στα προαιρετικά ειδικά φινιρίσματα.

Οι αλλαγές ξεκινούν με την εξωτερική σχεδίαση, που περιλαμβάνει νέα εμπρός και πίσω τμήματα, προβολείς, διακοσμητικά στοιχεία και καινούργιες ζάντες 23”, που εμπνέονται από τις ζάντες των τελευταίων Rolls-Royce Phantom II και Spectre. Μεγαλύτερες απολήξεις εξατμίσεων κοσμούν το πίσω μέρος.

Η έκδοση Rolls-Royce Black Badge Cullinan Seres II διαθέτει τα δικά της, μεγαλύτερα και λίγο πιο επιθετικά στοιχεία στο κάτω μέρος της εμπρός μάσκας. Η Rolls-Royce προσφέρει περισσότερα εξωτερικά διακοσμητικά στοιχεία σε σκούρο φινίρισμα. Αυτό περιλαμβάνει τις εμβληματικές χειρολαβές των θυρών και το επάνω τμήμα της γρίλιας (αμφότερα από πραγματικό μέταλλο), με σκουρόχρωμο φινίρισμα που στη συνέχεια γυαλίζεται.

Στο εσωτερικό έχουν εφαρμοστεί οι πιο ουσιαστικές αναβαθμίσεις. Το ταμπλό διαθέτει τώρα ένα πάνελ που εκτείνεται σε όλο το πλάτος και φιλοξενεί την οθόνη infotainment στο κέντρο. Υπάρχει επίσης ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων και ένα νέο ρολόι, στο εσωτερικό του οποίου υπάρχει μια μικροσκοπική έκδοση του εμβλήματος Spirit of Ecstasy.

Οι μηχανικές αλλαγές κάτω από το αμάξωμα περιορίζονται σε μια διακριτική αναπροσαρμογή της ανάρτησης για να φιλοξενήσει τους μεγαλύτερους τροχούς και ελαστικά. Τα υπόλοιπα είναι όπως πριν, που περιλαμβάνουν τον υπάρχοντα twin-turbo V12 κινητήρα απόδοσης 600 ίππων και 900 Νμ ροπής, το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης, όλα επικεντρωμένα στην πολυτέλεια και την άνεση, χωρίς ίχνος σπορ διαθέσεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!