Η νέα Aston Martin Vantage των 665 ίππων

Η νέα Aston Martin Vantage, με ισχύ 665 ίππων, δηλαδή 155 ίππους περισσότερους από την προηγούμενη έκδοση, είναι περισσότερο ένα supercar παρά σπορ αυτοκίνητο.

Η νέα Aston Martin Vantage των 665 ίππων

Η νέα Aston Martin Vantage, με ισχύ 665 ίππων, δηλαδή 155 ίππους περισσότερους από την προηγούμενη έκδοση, είναι περισσότερο ένα supercar παρά σπορ αυτοκίνητο.

H νέα Aston Martin Vantage αποτελεί μια έντονα ανανεωμένη εκδοχή του διθέσιου σπορ μοντέλου, που έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τα πάνω σε ισχύ και επιδόσεις. Η νέα Vantage, που κάποτε θεωρούνταν η Aston Martin εισαγωγικού επιπέδου, έχει προχωρήσει στο χώρο των supercar. Ο βρετανικός κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων έχει κάνει την επιλογή να στοχεύσει στις κορυφαίες Porsche 911 Turbo S και Mercedes-AMG GT 63 S, αντί για την 911 Carrera που αντιμετώπιζε η παλιά Vantage.

Το κορυφαίο στοιχείο της νέας Aston Martin Vantage είναι η ισχύς των 665 ίππων, μια τεράστια αύξηση κατά 155 ίππους σε σχέση με την ισχύ του προηγούμενου μοντέλου. Η ροπή είναι επίσης αυξημένη κατά 116 Nm στα 800 Nm, και τα δύο προέρχονται από μια πορεία βαριάς αναβάθμισης του υπάρχοντος twin-turbo 4λιτρο V8 κινητήρα που προέρχεται από την AMG. Σε αυτή την περίπτωση, η Aston Martin τοποθέτησε μεγαλύτερα turbo υψηλότερης πίεσης, ανασχεδίασε τους εκκεντροφόρους και βελτίωσε τη σχέση συμπίεσης.

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός ενισχυμένου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, το οποίο είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα μαζί με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το κιβώτιο έχει ρυθμιστεί για να μειώσει τους χρόνους αλλαγής σχέσεων και διαθέτει πιο κοντή τελική μετάδοση για ακόμα μεγαλύτερη δύναμη.

Η Aston Martin αναφέρει ότι η επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται σε 3,5 δευτερόλεπτα όταν εκτελείται μέσω της νέας λειτουργίας launch control. Αυτό είναι 0,2 δλ. ταχύτερο από πριν και πανομοιότυπο με την έκδοση περιορισμένης παραγωγής V12 Vantage S. Παρά την πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης, η μέγιστη ταχύτητα είναι τώρα 325 χλμ./ώρα.

Η Aston έχει αναπτύξει ένα νέο σύστημα προσαρμοζόμενου ελέγχου πρόσφυσης Adjustable Traction Control (ATC), το οποίο θα επιτρέπει στους οδηγούς να ρυθμίζουν με ακρίβεια την ισχύ της παρέμβασης. Εκτός από τις βασικές ρυθμίσεις On/Off, η ενδιάμεση λειτουργία Track μπορεί να ρυθμιστεί σε 8 επίπεδα, μέσω ενός φυσικού περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα.

Ο σχεδιασμός της ανάρτησης είναι παρόμοιος με τον προηγούμενο, με διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με σπειροειδή ελατήρια και προσαρμοζόμενα αμοσρτισέρ, αλλά η βαθμονόμηση τόσο των ελατηρίων όσο και των αμορτισέρ είναι νέα, καθώς συνεργάζονται πλέον με ένα πιο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου της δυναμικής του οχήματος.

Η ακαμψία του πίσω άξονα αυξήθηκε κατά 30%, με περαιτέρω βελτίωση της ακρίβειας του τιμονιού. Οι ζάντες 21″ έχουν νέο σχεδιασμό και συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 5S που έχουν εξελιχθεί ειδικά για την Aston Martin.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!