Ανανέωση με στάνταρ τετρακίνηση για την BMW M4

Η υπέροχη BMW M4 ανανεώνεται με στάνταρ σύστημα τετρακίνησης xDrive, αύξηση ισχύος και νέα τεχνολογία.

Ανανέωση με στάνταρ τετρακίνηση για την BMW M4

Η υπέροχη BMW M4 ανανεώνεται με στάνταρ σύστημα τετρακίνησης xDrive, αύξηση ισχύος και νέα τεχνολογία.

Η BMW M4 λαμβάνει αναβάθμιση στα μέσα του κύκλου ζωής της μαζί με την υπόλοιπη σειρά 4, αλλά, σε αντίθεση με τα πιο… λογικά αδέρφια της, διαθέτει ακόμα περισσότερη ισχύ. Τα αναθεωρημένα coupe και cabrio διατίθενται μόνο στην τετρακίνητη έκδοση M4 Competition xDrive, που θα καταφθάσει τον Απρίλιο.

Κατά τη διάρκεια του αμφιλεγόμενου κύκλου ζωής της G82, η οποία αποδείχτηκε τεράστια επιτυχία, με τα ρεκόρ πωλήσεων σε ΗΠΑ, Κίνα, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο να δίνουν ώθηση σε αυτή την τελευταία εποχή των αυτοκινήτων M, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η BMW M εκμεταλλεύεται αυτή τη δημοτικότητα προσθέτοντας ακόμα περισσότερη ισχύ στον 6κύλινδρο κινητήρα.

Με απόδοση 530 ίππων (από 510), ο κινητήρας S58 της νέας M4 υψηλών προδιαγραφών εξακολουθεί να διαθέτει όλα τα βασικά στοιχεία από πριν, με την επιπλέον ισχύ του να προέρχεται από μια αναβάθμιση λογισμικού. Η ροπή παραμένει αμετάβλητη στα 650 Nm.

Η νέα M4 θα επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα στον ίδιο χρόνο όπως και πριν, δηλαδή 3,5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα, ωστόσο με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s Package θα φτάσει στα 280 χλμ./ώρα. Το λίγο βαρύτερο cabrio χρειάζεται 3,7 δευτερόλεπτα για 0-100 χλμ./ώρα και έχει την ίδια μέγιστη ταχύτητα.

Διαθέτει αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW M, το οποίο έχει τη δυνατότητα να αποσυνδέει τον εμπρός άξονα εάν το επιθυμεί ο οδηγός. Δεν έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης ή του συστήματος διεύθυνσης, ενώ το ενισχυμένο και πλαίσιο διατηρεί όλα τα στοιχεία του.

Αυτό που έχει αλλάξει είναι ορισμένα στυλιστικά στοιχεία, όπως οι νέοι προβολείς Matrix LED και τα πίσω φώτα Laser που υπήρχαν αρχικά στην M4 CSL. Δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στη σχεδίαση του αμαξώματος, αλλά η BMW θα προσφέρει τώρα μια επιλογή με ασημί ζάντες για όσους θέλουν μια ελαφρώς πιο διακριτική σχεδίαση.

Η καμπίνα έχει επίσης βελτιωθεί, διαθέτοντας ένα νέο ταμπλό που υποστηρίζει την προηγούμενη διάταξη διπλής οθόνης. Το λογισμικό έχει αναβαθμιστεί στην έκδοση OS 8.5 της BMW M, φέρνοντας μαζί του βελτιώσεις στην ταχύτητα και καλύτερη εξατομίκευση. Υπάρχει επίσης ένα ολοκαίνουργιο τιμόνι με επένδυση από ανθρακονήματα, απλοποιημένα χειριστήρια και επίπεδο κάτω μέρος. Μπορεί επίσης να επενδυθεί με Alcantara, και έρχεται στάνταρ με paddle με επένδυση από άνθρακα για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αναμένεται ότι μερικά, αν όχι όλα αυτά τα ανανεωμένα στοιχεία θα φτάσουν στη sedan και την station wagon (Touring) M3, ενώ στην πορεία θα ακολουθήσουν και μερικά ακόμη μοντέλα CS υψηλών επιδόσεων. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η τετρακίνητη M4 CS Coupe, με τη φημολογούμενη Touring CS να μην είναι πολύ μακριά. Αμφότερες έχουν καταγραφεί να κάνουν γύρους στο Nurburgring.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!