Callum Skye: Ηλεκτρικό buggy υψηλών επιδόσεων

Η εταιρεία του διάσημου σχεδιαστή αυτοκινήτων Ian Callum μας δίνει μία πρώτη γεύση από το Skye, ένα αμιγώς ηλεκτρικό buggy υψηλών επιδόσεων.

Callum Skye: Ηλεκτρικό buggy υψηλών επιδόσεων

Η εταιρεία του διάσημου σχεδιαστή αυτοκινήτων Ian Callum μας δίνει μία πρώτη γεύση από το Skye, ένα αμιγώς ηλεκτρικό buggy υψηλών επιδόσεων.

Η βρετανική εταιρεία σχεδιασμού Callum, που πήρε το όνομά της από τον ιδρυτή της και διάσημο σχεδιαστή αυτοκινήτων Ian Callum, παρουσίασε ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό εκτός δρόμου όχημα υψηλών επιδόσεων με την ονομασία Callum Skye. Η Callum ισχυρίζεται ότι το Skye υποβάλλεται σε αυστηρές δοκιμές στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη πριν από την ανακοίνωση περαιτέρω λεπτομερειών την άνοιξη του 2024. Το Skye είναι το πρώτο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου από την εταιρεία σχεδιασμού του Callum.

Από την ίδρυσή της το 2019, η βρετανική εταιρεία έχει αποκαλύψει το Callum Vanquish 25 by R-Reforged (μια νέα ερμηνεία της Aston Martin Vanquish) και την shooting brake παραλλαγή της, το Callum Vanquish VC25. Ωστόσο, το Skye είναι μια εντελώς διαφορετική ιδέα. Ο David Fairbairn, διευθύνων σύμβουλος της Callum, δηλώνει ότι το Skye «καλύπτει ένα κενό στην αγορά» και ενώ ένα αμιγώς ηλεκτρικό buggy είναι σίγουρα μια εξειδικευμένη ιδέα, έχουμε δει τη Volkswagen να πειραματίζεται με αυτήν με τη μορφή του ID. Buggy concept το 2019, ενώ υπάρχει και το Meyers Manx EV buggy που παρουσιάστηκε το 2022.

Όσον αφορά τον σχεδιασμό, το Skye δεν θα φαινόταν παράταιρο να περιπλανιέται στο φεγγάρι. Αν και το αυτοκίνητο εξελίσσεται για χρήση σε δρόμο, η όρεξή του για περιπέτεια είναι ξεκάθαρη. Δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου πρόβολος εμπρός ή πίσω, ενώ τα ογκώδη ελαστικά παντός εδάφους με άφθονο χώρο στους θόλους των τροχών και ένα γυάλινο τμήμα στο κάτω μέρος των θυρών, στοιχεία που ενισχύουν τις εκτός δρόμου ικανότητες του Skye.

Μπορεί να έχει μια κομψή, κεκλιμένη γραμμή οροφής, αλλά στο εσωτερικό έχει διάταξη 2+2 θέσεων με μια «άνετη, εκλεπτυσμένη καμπίνα» σύμφωνα με τον Callum. Είναι μόλις λίγο μικρότερο από το VW ID. Buggy, με μήκος 4,047 μέτρα και πλάτος 1,9 μ. Η μπαταρία των 42 kWh μπορεί να μην ακούγεται μεγάλη, αλλά ο Callum στοχεύει σε βάρος μόλις 1.150 κιλών για το Skye, για να μην αναφέρουμε την κατανομή 50/50 μεταξύ των δύο αξόνων.

Η αυτονομία αναμένεται να είναι κοντά στα 275 χλμ. Παρότι δεν υπάρχουν πληροφορίες για την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα, το Skye είναι τετρακίνητο, οπότε αναμένεται να διαθέτει μοτέρ σε καθένα από τους δύο άξονες, βοηθώντας το αυτοκίνητο να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δλ. Ο Callum ισχυρίζεται επίσης ότι η φόρτιση από 0-100% θα απαιτεί λιγότερο από 10 λεπτά.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!