Η νέα Ζenvo Aurora έκανε ντεμπούτο στο Monterey Car Week στην Καλιφόρνια με την εταιρεία να προσφέρει το hypercar σε δύο εκδόσεις: Tur και Agil, την “απλή” και την πιο σκληροπυρηνική αντίστοιχα.
Η παραγωγή της κάθε έκδοσης περιορίζεται στις 50 μονάδες, με την κατασκευή του πρώτου αυτοκινήτου να έχει δρομολογηθεί για το 2026. Το κόστος της υπολογίζεται στα 2,59 εκατομμύρια ευρώ.
Η Aurora (τόσο η Tur όσο και η Agil) εφοδιάζονται με έναν τετραπλά υπερτροφοδοτούμενο V12 κινητήρα 6.6 λτ. απόδοσης 1.267 ίππων.
Aurora Agil
Η πισωκίνητη Agil συνοδεύεται με έναν αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα. Επομένως, η συνδυαστική απόδοση σκαρφαλώνει στους 1.470 ίππους και με ροπή τα 1.400 Nm. Η διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα είναι 365 χλμ./ώρα.
Aurora Tur
Στην έκδοση Tur, η Aurora εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και η κίνηση προέρχεται και από τους τέσσερις τροχούς. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε συνδυαστική απόδοση τους 1.876 ίππους και 1.700 Nm ροπής. Εδώ, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι 2,3 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα είναι 450 χλμ./ώρα, τιμή που πλησιάζει τα χαρακτηριστικά της Bugatti Chiron.
Στην έκδοση Agil, ο επιπλέον ηλεκτροκινητήρας είναι προαιρετικός.
Το υβριδικό σύνολο συνεργάζεται με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, αλλά η κάθε έκδοση έχει τη δική της χαρτογράφηση αλλαγής ταχυτήτων. Εφόσον υπάρχει ηλεκτροκινητήρας, κάπου υπάρχει και μια μπαταρία, ωστόσο η Zenvo κράτησε προς το παρόν σιγή ιχθύος σχετικά με τη χωρητικότητα και την τεχνολογία τους.
Η Aurora Agil ζυγίζει λιγότερο από 1.300 κιλά και χάρη στην αεροδυναμική σχεδίαση, το αμάξωμα δέχεται κάθετες πιέσεις που φτάνουν τα 880 κιλά στην ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα. Στην έκδοση Tur, λόγω του επιπλέον ηλεκτροκινητήρα, το συνολικό βάρος είναι 1.450 κιλά. Τέλος, φυσικά έγινε εκτενέστατη χρήση ανθρακονήματος τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό.