Zenvo Aurora: Θα δώσει τέλος στην κυριαρχία της Bugatti;

H Zenvo αποκάλυψε το νέο της hypercar, που ακούει στο όνομα Aurora και “φορτώνεται” με 1.876 ίππους, ενώ το κόστος απόκτησης αγγίζει τα 2,59 εκατομμύρια ευρώ.

Zenvo Aurora: Θα δώσει τέλος στην κυριαρχία της Bugatti;

H Zenvo αποκάλυψε το νέο της hypercar, που ακούει στο όνομα Aurora και “φορτώνεται” με 1.876 ίππους, ενώ το κόστος απόκτησης αγγίζει τα 2,59 εκατομμύρια ευρώ.

Η νέα Ζenvo Aurora έκανε ντεμπούτο στο Monterey Car Week στην Καλιφόρνια με την εταιρεία να προσφέρει το hypercar σε δύο εκδόσεις: Tur και Agil, την “απλή” και την πιο σκληροπυρηνική αντίστοιχα.

Η παραγωγή της κάθε έκδοσης περιορίζεται στις 50 μονάδες, με την κατασκευή του πρώτου αυτοκινήτου να έχει δρομολογηθεί για το 2026. Το κόστος της υπολογίζεται στα 2,59 εκατομμύρια ευρώ.

Η Aurora (τόσο η Tur όσο και η Agil) εφοδιάζονται με έναν τετραπλά υπερτροφοδοτούμενο V12 κινητήρα 6.6 λτ. απόδοσης 1.267 ίππων.

Aurora Agil

Η πισωκίνητη Agil συνοδεύεται με έναν αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα. Επομένως, η συνδυαστική απόδοση σκαρφαλώνει στους 1.470 ίππους και με ροπή τα 1.400 Nm. Η διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα είναι 365 χλμ./ώρα.

Aurora Tur

Στην έκδοση Tur, η Aurora εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και η κίνηση προέρχεται και από τους τέσσερις τροχούς. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε συνδυαστική απόδοση τους 1.876 ίππους και 1.700 Nm ροπής. Εδώ, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι 2,3 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα είναι 450 χλμ./ώρα, τιμή που πλησιάζει τα χαρακτηριστικά της Bugatti Chiron.

Στην έκδοση Agil, ο επιπλέον ηλεκτροκινητήρας είναι προαιρετικός.

Το υβριδικό σύνολο συνεργάζεται με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, αλλά η κάθε έκδοση έχει τη δική της χαρτογράφηση αλλαγής ταχυτήτων. Εφόσον υπάρχει ηλεκτροκινητήρας, κάπου υπάρχει και μια μπαταρία, ωστόσο η Zenvo κράτησε προς το παρόν σιγή ιχθύος σχετικά με τη χωρητικότητα και την τεχνολογία τους.

Η Aurora Agil ζυγίζει λιγότερο από 1.300 κιλά και χάρη στην αεροδυναμική σχεδίαση, το αμάξωμα δέχεται κάθετες πιέσεις που φτάνουν τα 880 κιλά στην ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα. Στην έκδοση Tur, λόγω του επιπλέον ηλεκτροκινητήρα, το συνολικό βάρος είναι 1.450 κιλά. Τέλος, φυσικά έγινε εκτενέστατη χρήση ανθρακονήματος τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!