H ακόμη πιο ακραία Lotus Evija X σε δοκιμές στο Nurburgring

Το αμιγώς ηλεκτρικό hypercar Lotus Evija X θα μπορούσε να σημειώσει το ρεκόρ γύρου στη θρυλική πίστα του Nurburgring.

H ακόμη πιο ακραία Lotus Evija X σε δοκιμές στο Nurburgring

Το αμιγώς ηλεκτρικό hypercar Lotus Evija X θα μπορούσε να σημειώσει το ρεκόρ γύρου στη θρυλική πίστα του Nurburgring.

Η Lotus Evija είναι ήδη ένα από τα πιο ακραία αμιγώς ηλεκτρικά hypercar που έχουμε δει, αλλά μια νέα παραλλαγή που είναι εστιασμένη για χρήση στην πίστα και ονομάζεται Evija X εντοπίστηκε να κάνει γύρους μέρος στο διάσημη πίστα του Nurburgring, στη Γερμανία.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το Evija X δεν βρέθηκε στην «Πράσινη Κόλαση» για καθαρά για λόγους εξέλιξης, αλλά για να σημειώσει νέο ρεκόρ γύρου στην πίστα των 20,8 χλμ.. Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν το Evija X χωρίς καμουφλάζ, παρουσιάζοντας λεπτομερώς τις εκτεταμένες αλλαγές σε σχέση με το κανονικό μοντέλο.

Η Lotus παραδέχθηκε ότι η Evija X βρισκόταν στο Nurburgring, αναφέροντας: «Η Evija X είναι ένα εντελώς νέο τεχνολογικό concept από τη Lotus. Βασισμένο στην Evija παραγωγής, είναι η απόλυτη έκφραση του μοντέλου και δοκιμάστηκε σε πολλές πίστες αγώνων σε πολυάριθμες χώρες τις τελευταίες εβδομάδες».

«Έχουμε σημειώσει μεγάλη πρόοδο, εκπληρώνοντας με επιτυχία όλους τους στόχους μας και μαθαίνοντας τις προκλήσεις του γύρου του Nordschleife στο Nurburgring». Η βρετανική μάρκα δεν ανέφερε την πλήρη έκταση αυτών των ‘στόχων’, αν και εκτιμούμε ότι ένα νέο ρεκόρ γύρου στο Nurburgring να είναι ένας από αυτούς.

Το σημερινό ρεκόρ γύρου στο Nurburgring με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης κατέχει το Volkswagen ID.R, με χρόνο 6 λεπτά και 5,336 δευτερόλεπτα. Για να ξεπεράσει αυτόν τον χρόνο, το Evija X έχει δεχτεί πολλές εξωτερικές αναβαθμίσεις, όπως η τεράστια πίσω αεροτομή με την ιδιαίτερη στήριξη, οι πλαϊνές ποδιές με πτερύγια, το μεγάλο splitter μπροστά και οι μεγαλύτεροι θόλοι των τροχών.

H Evija X είναι ένα αυτοκίνητο αποκλειστικά για την πίστα, κρίνοντας όχι μόνο από την προσθήκες αύξησης επιδόσεων αλλά και από την εξοικονόμηση βάρους που έγινε, με την αφαίρεση των καθρεπτών και των φωτιστικών σωμάτων. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και το εσωτερικό είναι απογυμνωμένο και έχει προστεθεί κλωβός ασφαλείας. Τα παράθυρα δείχνουν να είναι πλαστικά, για περαιτέρω εξοικονόμηση βάρους.

Η Lotus δεν αναφέρει λεπτομέρειες για το σύστημα κίνησης της Evija X. Η στάνταρ Evija έρχεται με μια μπαταρία 70 kWh που μπορεί να ρυθμιστεί από 1.000 ίππους στη λειτουργία «Range» έως 2.000 ίππους στη λειτουργία «Track». Yποψιαζόμαστε ότι η τελευταία λειτουργία θα είναι η μόνη επιλογή αν το Evija X χρησιμοποιεί την ίδια μπαταρία.

H Evija X θα πρέπει να βελτιώσει το χρόνο επιτάχυνσης από τα 0-100 χλμ./ώρα του βασικού αυτοκινήτου κάτω από τα 3 δλ., αλλά εκτιμάται ότι η τελική ταχύτητα θα μειωθεί, λόγω της νέας αεροδυναμικής διαμόρφωσης που είναι προσανατολισμένη στην παραγωγή περισσότερης κάθετης δύναμης (downforce).

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!