Εντυπωσιακή εμφάνιση για το ηλεκτρικό Fiat Panda του 2024

Η Fiat αναμένεται να προσδώσει ορισμένα μοναδικά χαρακτηριστικά στο διάδοχο του Panda, που θα κυκλοφορήσει το 2024 και θα έχει αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Εντυπωσιακή εμφάνιση για το ηλεκτρικό Fiat Panda του 2024

Η Fiat αναμένεται να προσδώσει ορισμένα μοναδικά χαρακτηριστικά στο διάδοχο του Panda, που θα κυκλοφορήσει το 2024 και θα έχει αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Το σημερινό Fiat Panda 3ης γενιάς κυκλοφορεί από το 2011, αλλά το supermini πρόκειται να αντικατασταθεί από ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η Fiat μας έδωσε μια εικόνα για το πώς μπορεί να μοιάζει η καμπίνα του. Η ιταλική μάρκα αποκάλυψε μια νέα εσωτερική σχεδίαση, η οποία προς το παρόν είναι απλώς ένα concept, αλλά αναμένεται να καθορίσει τον τόνο του αντικαταστάτη του Panda.

Στο πλαίσιο του εορτασμού της ιταλικής εταιρείας για τα 100 χρόνια από την ανέγερση του διάσημου εργοστασίου της στο Lingotto, ένα βίντεο που δημοσιοποίησε η Fiat αποκαλύπτει ορισμένες λεπτομέρειες αυτοκίνητων που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2024. Το στρογγυλεμένο ταμπλό και η κεντρική κονσόλα μιμούνται σίγουρα την οροφή του Lingotto, το οποίο λειτουργούσε και ως μονάδα δοκιμών για τα Fiat.

Μπορούμε να δούμε ηχεία ενσωματωμένα στα προσκέφαλα, ενώ ακόμη και το τιμόνι έχει πάρει τη στρογγυλεμένη εμφάνιση του της οβάλ πίστας δοκιμών στην οροφή του εργοστασίου του Lingotto. Υπάρχει επίσης μια εικόνα από το εξωτερικό του αυτοκινήτου, η οποία αποκαλύπτει ένα εμπρός μέρος με μια περιμετρική μπάρα φωτισμού που αποτελείται από δεκάδες LED. Δεν είμαστε σίγουροι ποια στοιχεία αυτών των εικόνων του concept θα φτάσουν στην παραγωγή, αν και είναι σαφές ότι η Fiat θέλει να διατηρήσει μεγάλο μέρος του χαρούμενου στιλ για το οποίο έχουν γίνει γνωστά τα οικογενειακά της αυτοκίνητα.

Ο αμιγώς ηλεκτρικός αντικαταστάτης του Panda αναμένεται να καταφθάσει το 2024, πλαισιώνοντας το ηλεκτρικό 500 και το επερχόμενο 600 στη γκάμα της Fiat. Τα μοντέλα αυτά αναμένεται να συμβάλουν στην έναρξη μιας σημαντικής ανάκαμψης από τον ιταλικό κατασκευαστή, σε ορισμένους από τους τομείς της αγοράς οικογενειακών αυτοκινήτων που βοήθησε να εφευρεθούν.

Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση, αναμένεται να δούμε μια περιορισμένη γκάμα χρωμάτων, αλλά η εξατομίκευση μέσω προαιρετικών μεμβρανών και οι χοντρές πλαστικές λωρίδες τριβής, για προστασία από γρατζουνιές είναι πιθανό να διατηρηθούν. Οι εικόνες μας εδώ δείχνουν πώς το όχημα θα μπορούσε να μοιάζει όταν καταλήξει στη γραμμή παραγωγής.

Ο Olivier Francois, διευθύνων σύμβουλος της Fiat, είχε αναφερθεί στις προθέσεις της ιταλικής μάρκας από το 2020: «Θα υπάρξει μέλλον για το Panda ως ονομασία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρότεινα το τελευταίο 500 αρχικά ως cabrio: high-end, γεμάτο επιλογές και 30.000 ευρώ. Γιατί την ημέρα που θα παρουσιάσω το μελλοντικό Panda, μάλλον θα κάνω το αντίθετο. Θα παρουσιάσω την πιο γυμνή έκδοση με μια απίστευτη τιμή. Οπότε ναι, θέλω πολύ ένα μέλλον για το Panda, γιατί πιστεύω ότι αυτό είναι που κάνει τη Fiat τόσο μοναδική. Δεν υπάρχει Fiat στο σύνολό της αν δεν έχεις ένα Panda και ένα 500».

Η Fiat πιθανότατα θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα e-CMP που εξέλιξε η Stellantis για το νέο Panda. Έχουμε δει ήδη αυτή την πλατφόρμα να χρησιμοποιείται σε μοντέλα παρόμοιου μεγέθους, όπως το Peugeot e-208 και το Opel Corsa Electric, με αυτονομία περίπου 355 χλμ. Αν και ο Francois έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι η προσέγγιση της 4ης γενιάς του Panda θα είναι τόσο εστιασμένη στο κόστος, που ίσως χρειαστεί να έχει μια συμβατική βενζινοκίνητη έκδοση.

«Η ιδέα είναι να έχουμε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα στην τιμή ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης», δήλωσε ο Francois. «Αν καταφέρουμε να το κάνουμε αυτό, θα είναι απόλυτα πιστό στην αποστολή του Panda. Αν δεν μπορούμε, θα χρειαστούμε πιθανότατα έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, ίσως ένα ήπια υβριδικό, και ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό το EV μπορεί να έχει ελκυστική τιμή για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ίσως απλά όχι αυτήν που οραματιζόμουν. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό. Δεν είναι εύκολο».

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!