Η ανανεωμένη Aston Martin Vantage σε δοκιμές εξέλιξης

Το επόμενο βήμα στην αναγέννηση των σπορ αυτοκινήτων της Aston Martin είναι καθ’ οδόν, με την ανανεωμένη Vantage να πλησιάζει στην αποκάλυψή της.

Η ανανεωμένη Aston Martin Vantage σε δοκιμές εξέλιξης

Το επόμενο βήμα στην αναγέννηση των σπορ αυτοκινήτων της Aston Martin είναι καθ’ οδόν, με την ανανεωμένη Vantage να πλησιάζει στην αποκάλυψή της.

Η επίθεση της Aston Martin είναι έτοιμη να ξεκινήσει με μια νέα έκδοση της DB GT, αλλά αμέσως μετά θα ακολουθήσει αυτό το εξίσου σημαντικό νέο Vantage, το οποίο εντοπίστηκε να δοκιμάζεται στους δρόμους γύρω από την πίστα του Nürburgring στη Γερμανίας. Το νέο διθέσιο σπορ coupe θα πλαισιώσει τη νέα 2+2 Aston Martin DB12 το 2024, διαθέτοντας μια ολόκληρη σειρά από νέα σχεδιαστικά, εσωτερικά και μηχανικά στοιχεία.

Η πιο εμφανής αλλαγή στη νέα Vantage είναι το πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος, το οποίο αντικαθιστά τα λεπτά οριζόντια φωτιστικά σώματα του σημερινού μοντέλου με ένα πιο όρθιο σχήμα, που μοιράζεται με την περιορισμένης παραγωγής DBR22. Η χαρακτηριστική γρίλια της Aston Martin έχει μειωθεί σε μέγεθος και αντικαθιστά τις δύο επιλογές γρίλιας που προσφέρονται σήμερα, με ένα πιο λεπτό splitter από κάτω.

Όπως έχει προαναγγελθεί στη νέα DB12, το μεγάλο και τεχνικά περίπλοκο καπό της Vantage φαίνεται να έχει αντικατασταθεί από ένα πιο συμβατικό. Εκτός από τη μείωση των κλειστών γραμμών γύρω από τη μετωπική περιοχή, αυτό θα επιτρέψει επίσης στην Aston να ανασχεδιάσει το πλαϊνό φτερό της Vantage, το οποίο πιθανότατα θα αντιπροσωπεύει την πλειονότητα των αλλαγών κατά μήκος των πλευρών του αμαξώματος.

Ολόκληρο το πίσω μέρος φαίνεται να διατηρείται αμετάβλητο σε αυτό το πρωτότυπο, αν και οι αλλαγές μπορεί να είναι ακόμα σε εξέλιξη. Οι τροχοί φαίνονται επίσης να είναι νέου σχεδιασμού, ωστόσο και πάλι θα μπορούσαν να αφορούν μόνο το πρωτότυπο.

Στο εσωτερικό της καμπίνας αναμένονται πολύ πιο ουσιαστικές αλλαγές, με τη μετάβαση στην εσωτερική διάταξη και τις ψηφιακές υπηρεσίας της νέας γενιάς των Aston Martin. Χάρη σε μια ακόμη πιο ολοκληρωμένη συνεργασία με την AMG, το νέο εσωτερικό θα μοιράζεται πιθανότατα πολύ πιο σύγχρονη τεχνολογία, που προέρχεται από τη Mercedes, εμπλουτισμένη με τα γραφικά της Aston Martin. Αναμένουμε επίσης την υιοθέτηση όλων των τεχνολογιών υποβοήθησης οδηγού της Mercedes, καθώς και χαρακτηριστικά ευκολίας, όπως κάμερες 360 μοιρών υψηλότερης ανάλυσης και ενεργά φώτα LED.

Η AMG θα προμηθεύσει επίσης τη μονάδα ισχύος, η οποία αναμένεται και πάλι να είναι ένας twin-turbo 4λιτρος V8, o οποίος θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Δεν πιστεύουμε ότι η Aston θα αναζωπυρώσει τη βραχύβια μηχανική επιλογή 7 σχέσεων. Η ισχύς θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Ένα roadster, και πιθανά παράγωγα υψηλών επιδόσεων της νέας Aston Martin Vantage θα ακολουθήσουν το coupe, αλλά αυτό το στάνταρ μοντέλο με σκληρή οροφή αναμένεται να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή στα τέλη του 2023 ή το 2024. Μέχρι τότε, η νέα DB12 της Aston απέχει μόλις λίγες ημέρες από την επίσημη αποκάλυψή της, και θα αντικαταστήσει τη DB11 και θα δώσει μια γεύση όσον αφορά τί να περιμένουμε από τη νέα Vantage, καθώς και από τη νέα DBS που θα ακολουθήσει.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!