To υβριδικό Honda ZR-V καταφθάνει το φθινόπωρο

Το νέο Honda ZR-V θα ενταχθεί στη γκάμα των SUV της ιαπωνικής μάρκας ανάμεσα στα υφιστάμενα μοντέλα HR-V και CR-V.

To υβριδικό Honda ZR-V καταφθάνει το φθινόπωρο

Το νέο Honda ZR-V θα ενταχθεί στη γκάμα των SUV της ιαπωνικής μάρκας ανάμεσα στα υφιστάμενα μοντέλα HR-V και CR-V.

Η Honda εξηλέκτρισε την γκάμα της με αρκετά συντηρητικό τρόπο, αλλά τώρα η ιαπωνική μάρκα επιταχύνει πραγματικά τη διαδικασία. Και αυτό θα επεκταθεί σε δύο νέα μοντέλα που θα λανσαριστούν φέτος, το e:Ny1 και το Honda ZR-V.

Το ZR-V έχει σχεδιαστεί για να τοποθετηθεί μεταξύ του compact HR-V και του μεγαλύτερου CR-V στη σειρά SUV της Honda, αν και είναι πιο κοντά στο δεύτερο. Η εταιρεία αναφέρει ότι το αυτοκίνητο θα έχει «το ίδιο DNA με το Civic e:HEV», οπότε μπορούμε να πούμε ότι το ZR-V είναι, στην πραγματικότητα, μια crossover έκδοση του δημοφιλούς οικογενειακού hatchback. Αυτό θα πρέπει να το κάνει έναν σοβαρό αντίπαλο για τα Nissan Qashqai και VW Tiguan, παρότι διαθέτει γραμμή οροφής με μεγαλύτερη κλίση στο πίσω μέρος.

Η Honda προσπάθησε σκληρά να κάνει το ZR-V να μην μοιάζει πολύ με ένα υπερυψωμένο Civic και με την πρώτη ματιά, το πέτυχε. Το εμπρός μέρος έχει μια σχετικά μικρή γρίλια και εξαιρετικά λεπτούς προβολείς, ενώ τα πλευρά έχουν λιγότερο περίπλοκες επιφάνειες από ό,τι έχουμε δει σε πολλά πρόσφατα Honda. Η τρίτη κολόνα είναι αρκετά μικρή και το πίσω μέρος διαθέτει μια μεγάλη θύρα χώρου αποσκευών που είναι σαφώς σχεδιασμένη για να προσφέρει χαμηλό χείλος φόρτωσης.

Στο εσωτερικό, το ZR-V υιοθετεί την ίδια «οριζόντια» σχεδιαστική γλώσσα με το Civic. Υπάρχει μια οθόνη αφής 9 ιντσών τοποθετημένη ψηλά στο κέντρο του ταμπλό, αλλά το αυτοκίνητο διατηρεί επίσης τα συμβατικά περιστροφικά χειριστήρια για τον κλιματισμό. Ο χώρος αποσκευών είναι 380 λίτρα (20% μεγαλύτερος από αυτόν του HR-V), ενώ με αναδιπλωμένη τη δεύτερη σειρά καθισμάτων επεκτείνεται στα 1.291 λίτρα, δηλαδή περίπου 70 λίτρα περισσότερο από το Civic.

Πλούσια είναι ολόκληρη η γκάμα επιπέδων εξοπλισμού, καθώς σε όλες τις εκδόσεις προσφέρονται θερμαινόμενα εμπρός και πίσω καθίσματα, ρύθμιση οκτώ κατευθύνσεων στο κάθισμα του οδηγού, πανοραμική οροφή, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και η σειρά «Sensing» της Honda με χαρακτηριστικά ασφάλειας και υποβοήθησης.

Το ZR-V δεν θα είναι διαθέσιμο ως αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, αντίθετα θα διαθέτει μια αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος κίνησης e:HEV του Civic. Αυτό συνδυάζει έναν 4κύλινδρο 2λτρο βενζινοκινητήρα (με κύκλο Atkinson) με ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων και ένα αυτόματο κιβώτιο. Όπως και στο Civic, η ισχύς του κινητήρα εσωτερικής καύσης στην πλειονότητα των περιπτώσεων λειτουργεί ως γεννήτρια ενέργειας και μεταδίδει κίνηση στους τροχούς σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Η Honda δεν έχει επιβεβαιώσει την απόδοση, αλλά με βάση τα στατιστικά στοιχεία του ZR-V σε άλλες περιοχές όπου έχει ήδη κυκλοφορήσει, θα περιμέναμε να φτάσει τους 184 ίππους του Civic. H εταιρεία αναφέρει ότι το ZR-V θα έχει εκπομπές CO2 που θα ξεκινούν από τα 130 γρ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου 5,7 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με τις δοκιμές WLTP.

Το ZR-V βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Civic, που διαθέτει εμπρός ανάρτηση με γόνατα MacPherson και πίσω άξονα με διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Ο ανώτερος αντιπρόεδρος της Honda Motor Europe, Tom Gardner, ισχυρίζεται ότι οι μηχανικοί εργάστηκαν σκληρά για να προσφέρουν δυναμική hatchback σε ένα crossover: «Είμαστε σίγουροι ότι οι πελάτες θα εκπλαγούν όταν διαπιστώσουν πόσο καλά συμπεριφέρεται αυτό το αυτοκίνητο».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!