Πλήρης αποκάλυψη του μικρού ηλεκτρικού SUV Honda e:Ny1

Το νέο Honda e:Ny1 αποτελεί μία compact ηλεκτρική SUV εναλλακτική για HR-V και το Civic, και είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό αυτοκίνητο για την ιαπωνική εταιρεία.

Πλήρης αποκάλυψη του μικρού ηλεκτρικού SUV Honda e:Ny1

Το νέο Honda e:Ny1 αποτελεί μία compact ηλεκτρική SUV εναλλακτική για HR-V και το Civic, και είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό αυτοκίνητο για την ιαπωνική εταιρεία.

Έχουν περάσει περισσότερα από τρία χρόνια από τότε που η Honda λάνσαρε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην Ευρώπη, το μικρού μεγέθους e. Τώρα η εταιρεία έχει φιλόδοξα σχέδια για την ηλεκτροκίνηση και η ώθηση προς τα μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων θα ξεκινήσει πραγματικά με αυτό το νέο crossover, το Honda e:Ny1. Πρόκειται να διατίθεται προς πώληση αυτό το καλοκαίρι.

Το όνομά του προφέρεται «e-en-why-one», και θα χαρακτηρίζει ένα μοντέλο με σχετικά απλή αποστολή, επειδή το e:Ny1 είναι σαφώς σχεδιασμένο για να τραβήξει τους πελάτες του συμβατικού Civic hatchback και του SUV HR-V, ιδιαίτερα τις νεότερες οικογένειες, στην αμιγώς ηλεκτρική αγορά. Έχει τυπικά σχεδιαστικά στοιχεία της Honda, με καλυμμένη εμπρός μάσκα που φιλοξενεί την κεντρικά τοποθετημένη θύρα φόρτισης και ένα νέο, ειδικό για το EV σήμα, που έχει το λογότυπο της Honda σε λευκό χρώμα.

Το νέο μοντέλο βασίζεται σε μια νέα αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα που βρίσκεται στη γκάμα της Honda παράλληλα με αυτήν του HR-V και έχει το ίδιο μεταξόνιο με αυτό, στα 2,61 μέτρα. Το συνολικό μήκος είναι 4,39 μ., καθιστώντας το e:Ny1 μερικά εκατοστά μακρύτερο από το Peugeot e-2008. Ο χώρος αποσκευών είναι 346 λίτρα, περίπου 10% μεγαλύτερος από αυτόν του σημερινού HR-V.

Το e:Ny1 μεταδίδει την κίνηση στον εμπρός άξονα και διαθέτει μία έκδοση ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 kW (204 ίππων) και 310 Nm ροπής. Η Honda αναφέρει ότι η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 62 kWh και ότι το e:Ny1 μπορεί να τη χρησιμοποιήσει για να διανύσει περισσότερα από 400 χλμ. μεταξύ φορτίσεων.

Οι ταχύτητα φόρτισης είναι μέτρια για τα σύγχρονα πρότυπα, με μέγιστο ρυθμό συνεχούς ρεύματος 78 kW. Η Honda ισχυρίζεται ότι αυτό είναι αρκετό για να φορτίσει τη μπαταρία από το 10% στο 80% σε 45 λεπτά ή για να προσθέσει 100 χλμ. αυτονομίας σε 11 λεπτά. Ο διακριτικός φωτισμός, κρυμμένος κάτω από το εμπρός χείλος του καπό, θα γεμίζει από αριστερά προς τα δεξιά για να υποδεικνύει το επίπεδο φόρτισης, θα αναβοσβήνει αν υπάρχει σφάλμα και στη συνέχεια θα «ανοιγοκλείνει το μάτι» για να αποχαιρετίσει όταν αφαιρείται η παροχή ρεύματος.

Στο εσωτερικό, υπάρχει πολύ περισσότερη τεχνολογία από ό,τι θα βρείτε στις προτάσεις της Honda με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η οθόνη πλήρους πλάτους του Honda e δεν είναι παρούσα και έχει αντικατασταθεί από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μία κεντρική οθόνης αφής 15,1 ιντσών σε προσανατολισμό πορτραίτου, η οποία διαθέτει τρεις διαφορετικές ζώνες μέσα στο περιβάλλον εργασίας του. Το επάνω τμήμα είναι για τα συστήματα πλοήγησης και smartphone, το κεντρικό είναι για τον ήχο και τις ειδικές λειτουργίες του EV και η κάτω περιοχή περιέχει τα χειριστήρια κλιματισμού.

Το σύστημα υποστηρίζει ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και το ενσύρματη με Android Auto, ενώ οι χρήστες μπορούν επίσης να αλληλεπιδρούν με το αυτοκίνητο μέσω του smartphone τους, συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού της φόρτισης και της ενεργοποίησης του κλιματισμού, μέσω της εφαρμογής My Honda+.

Το e:Ny1 αναμένεται να διατεθεί προς πώληση στα τέλη του καλοκαιριού, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται λίγο πριν από το τέλος του έτους. Δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφορία σχετικά με τη δομή της γκάμας ή την τιμολόγηση, αλλά οι πρώτες εκτιμήσεις συνιστούν ότι η τιμή εκκίνησης θα ξεπερνάει τα 52.000 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!