To Opel Insignia θα επιστρέψει ως δυναμικό SUV

Το Opel Insignia αναμένεται να υιοθετήσει μια πολύ διαφορετική υπόσταση κατά την επιστροφή του, με κυρίαρχα στοιχεία ένα fastback υπερυψωμένο αμάξωμα και την ηλεκτροκίνηση.

To Opel Insignia θα επιστρέψει ως δυναμικό SUV

Το Opel Insignia αναμένεται να υιοθετήσει μια πολύ διαφορετική υπόσταση κατά την επιστροφή του, με κυρίαρχα στοιχεία ένα fastback υπερυψωμένο αμάξωμα και την ηλεκτροκίνηση.

Τα οικογενειακού προσανατολισμού τετράθυρα μοντέλα έχουν δεχθεί μεγάλο πλήγμα από την φρενίτιδα για τα SUV στην οποία θα πρέπει να αναγνωρίσουμε την αίσθηση υπεροχής που πορσφέρουν αλλά και τα μεγαλύτερα οφέλη σε χωροταξικούς όρους όσο και σε επίπεδο στυλ.

Κάπως έτσι η Opel δείχνει να πήρε μια διαφορετική απόφαση για τη δική της τετράθυρη ναυαρχίδα που θα επιστρέψει, αλλά με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά και συγκεκριμένα αυτά ενός SUV που θα φλερτάρει με τρην coupe χάραξη, όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Opel, Mark Adams.

«Θα αντικαταστήσουμε το Insignia με ένα αυτοκίνητο που δεν θα κατηγοριοποιείται ως sedan. Για εταιρείες όπως η Opel, το αμάξωμα τριών όγκων στην ανώτερη κατηγορία mainstream οχημάτων δεν μπορεί πλέον να λειτουργήσει. Αναλογιστήκαμε τις επιλογές μας και θεωρούμε ότι το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Insignia πρέπει να είναι ελκυστικό και διαφορετικό. Όλα εξαρτώνται από το να βρεις τη σωστή συνταγή», υπογράμμισε το στέλεχος της γερμανικής φίρμας.

Αν και ο ίδιος δεν αποκάλυψε ευθέως την σχεδιαστική διαδρομή που θα ακολουθήσει το νέο Insignia, όπως είπε «κανένας δεν μπορεί να αγνοήσει τη δημοτικότητα των SUV είναι τεράστια».

Ακόμα και έτσι όμως, το Insignia ως SUV δεν αναμένεται να υιοθετήσει την παραδοσιακή οδό σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο είδος αμαξώματος καθώς, θα πρέπει ταυτόχρονα να δώσει έμφαση στην μείωση του βάρους που αποτελεί ζητούμενο για την νέα εποχή των ολοένα αυστηρότερων προδιαγραφών εκπομπών ρύπων.

«Το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα γίνονται ολοένα ψηλότερα και βαρύτερα δεν είναι καλό. Στους χρήστες αρέσει να έχουν μια ψηλή θέση οδήγησης και μια αίσθηση προστασίας και αυτό είναι το ζητούμενο που όμως πρέπει να συνδυαστεί με ένα αποδοτικό σύνολο», τόνισε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Opel.

Με αυτό δεδομένο, το νέο Insignia θα μπορούσε να ακολουθήσει σχεδιαστικές φόρμες όπως το ομογάλακτων Citroen C5 X και Peugeot 408, υιοθετώντας fastback αμάξωμα αλλά με μια αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Αφετηρία για τη νέα γενιά του μοντέλου θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει η ηλεκτρική πλατφόρμα STLA Medium η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της αργότερα μέσα στην χρονιά πίσω από τις επιφάνειες μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης του Peugeot 3008.

Βάσει των όσων έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής για την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική, θα μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες από 87 έως 104 kWh που θα προσφέρουν αυτονομία έως και 700 χλμ. ενώ δεδομένα θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε σύνολα αποτελούμενα από ένα ή δύο μοτέρ.

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες προδιαγραφές του νέου Insignia, αναμένεται να υιοθετήσει ένα πρακτικότερο χαρακτήρα σε σχέση με το Peugeot e-3008, διαθέτοντας μεγαλύτερο μεταξόνιο και προσεγγίζοντας περισσότερο τα μεγέθη του μελλοντικού e-5008 το οποίο θα βασιζεται επίσης στην πλατφόρμα STLA Medium.

Σε επίπεδο ισχύος, εφαλτήριο αναμένεται να αποτελέσουν οι 204 ίπποι από ένα ηλεκτρικό μοτέρ ενώ, να σημειωθεί ότι η νέα αρχιτεκτονική θα μπορεί να υποστηρίξει απόδοση εως και 450 ίππους από διάταξη δύο μοτέρ, μέγεθος απολύτως ταιριαστό με τις νέες GSe ηλεκτρικές επιδιώξεις επιδόσεων της γερμανικής φίρμας. 

Αυτό που ίσως μένει ακόμα να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η Opel θα εμμείνει στην ίδια ονομασία χωρίς προς το παρόν να υπάρχουν πληροφορίες περί του αντιθέτου. Όπως και να έχει με την τελική επιλογή το μοντέλο δεν αναμένεται να παρουσιαστεί πριν το 2024, προσφέροντας ένα ακομα ηλεκτρικό “όπλο” στην Opel που θέλει να επιτύχει τον πλήρη εξηλεκτρισμό της έως το 2028. 

Αποκλειστική συνεργασία AutoExpress

Απόδοση Νατάσσα Τσεγρένη

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!