Bugatti Chiron Profilée ή το ακριβότερο νέο αυτοκίνητο στον κόσμο

Η δημοπρασία της one-off Chiron Profilée στο Παρίσι έκανε την γαλλική φίρμα πλουσιότερη κατά ένα τίτλο, αυτόν του ρεκόρ τιμής σε δημοπρασία για καινούριο αυτοκίνητο, αλλά και κατά 9.792.500 ευρώ

Bugatti Chiron Profilée ή το ακριβότερο νέο αυτοκίνητο στον κόσμο

Η δημοπρασία της one-off Chiron Profilée στο Παρίσι έκανε την γαλλική φίρμα πλουσιότερη κατά ένα τίτλο, αυτόν του ρεκόρ τιμής σε δημοπρασία για καινούριο αυτοκίνητο, αλλά και κατά 9.792.500 ευρώ

Η Chiron υπήρξε απολύτως επιτυχής για τη γαλλική φίρμα με τα 500 αντίτυπα παραγωγής και τις εκδόσεις Chiron, Chiron Pur Sport και Super Sport να έχουν ήδη πωληθεί με ρυθμούς που ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Bugatti.

Ενδεικτικό της δημοτικότητας είναι ότι η Bugatti είχε αρχικά προγραμματίσει να λανσάρει μια ακόμα έκδοση η οποία θα έπαιρνε θέση ανάμεσα στις Chiron και Chiron Pur Sport, ωστόσο η ζήτηση για τις υπόλοιπες, άφησε τελικά την Chiron Profilée εκτός του τελικού τιράζ της συνολικής παραγωγής της Chiron.

Παρ΄όλα αυτά η Bugatti αποφάσισε να συνεχίσει την εξέλιξή της επίμαχης έκδοσης η οποία ξεκίνησε το 2020 και ολοκληρώθηκε πριν περίπου ένα μήνα, συνοδευόμενη από τον επίζηλο τίτλο του one-off αντιτύπου με ό,τι αυτό συνεπάγεται όταν πρόκειται για μια Bugatti και με ομολογουμένως «θεαματικά» από οικονομικής άποψης, αποτελέσματα.

Αυτά συνοψίζονται στην τιμή των 9.792.500 ευρώ στην οποία ανήλθε το τίμημα για το one-off δημιούργημα των Γάλλων στη δημοπρασία που πραγματοποιήθηκε στο Carrousel du Louvre, την υπόγεια στοά καταστημάτων που εκτείνεται κάτω από τον υπαίθριο χώρο του μουσείου, από τον οίκο RM Sotheby’s.

Να σημειωθεί ότι οι αρχικές προβλέψεις της Bugatti για τη δημοπρασία έκαναν λόγο για πέντε εκατομμύρια ενώ, όπως σημείωσε ενθουσιωδώς ο επικεφαλής της Bugatti, Mate Rimac, η τιμή των 9.792.500 ευρώ δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ, κάτι που σημαίνει ότι τελικό τίμημα θα φτάσει τα 12 εκατομμύρια ευρώ.

Εκτός από το status της μοναδικότητας η Chiron Profilée αποτελεί και την τελευταία ευκαιρία απόκτησης μιας Bugatti με τον θηριώδη τετραπλά υπερτροφοδοτούμενο W16 κινητήρα ο οποίος αποσύρεται μετά από 20 χρόνια παρουσίας του.

Στη συγκεκριμένη, τελευταία του υλοποίηση συνοδεύεται από ανασχεδιασμένο κιβώτιο με κατά 15% πιο κοντές σχέσεις σε σύγκριση με την Chiron Sport. Η απόδοσή του ανέρχεται σε 1.500 ίππους, εξασφαλίζοντας στην  Chiron Profilée τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα καθώς και μέγιστη ταχύτητα 380 χλμ./ώρα. Παράλληλα η έκδοση διαθέτει μια διαφορετική ρύθμιση στην ανάρτηση η οποία αυξάνει την γωνία camber και επωφελείται από σκληρότερα ελατήρια κατά 10%.

Όπως κάθε one-off έκδοση που σέβεται τον εαυτό της, η Chiron Profilée φροντίζει να υπογραμμίζει και οπτικά τη μοναδικότητά της, διαθέτοντας ανασχεδιασμένο splitter μπροστά και γρίλια, μια σταθερή αεροτομή στο πίσω τμήμα καθώς και ένα ιδιαίτερο συνδυασμό χρωματισμών και υλικών.

Έτσι το αμάξωμα βάφεται στην ποιητική απόχρωση Argent Atlantique συνδυασμένη με λεπτομέρειες Bleu Royal Carbon που μεταφράζονται σε γενναιόδωρα σε μέγεθος, τμήματα από γυμνό ανθρακόνημα. Το στοιχείο που κάνει τη διαφορά στο εσωτερικό είναι η επιλογή της γαλλικής φίρμας να επενδύσει το ταμπλό, τα εσωτερικά των θυρών και τις λεπτομέρειες από δέρμα σε ένα μοτίβο που θυμίζει ουσιαστικά ύφανση και για την παραγωγή του οποίου απαιτήθηκαν 2,5 χλμ. (!) λωρίδων δέρματος.

Να σημειωθεί ότι η Bugatti έχει ήδη ανακοινώσει ότι ένα μέρος των εσόδων που αποκόμισε από τη δημοπρασία της Profilée θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!