Το διαφορετικό μέλλον του Opel Insignia

Το Opel Insignia αναμένεται να επιστρέψει με μια πολύ διαφορετική μορφή, υιοθετώντας πιθανότατα ένα fastback υπερυψωμένο αμάξωμα και ηλεκτρική τεχνολογία

Το διαφορετικό μέλλον του Opel Insignia

Το Opel Insignia αναμένεται να επιστρέψει με μια πολύ διαφορετική μορφή, υιοθετώντας πιθανότατα ένα fastback υπερυψωμένο αμάξωμα και ηλεκτρική τεχνολογία

Τα οικογενειακού προσανατολισμού sedan έχουν δεχθεί μεγάλο πλήγμα υπό το φως της δημοτικότητας των SUV που, ομολογουμένως, προσφέρουν περισσότερο στυλ μια αίσθηση υπεροχής λόγω ύψους και χωροταξικά πλεονεκτήματα.

Κάπως έτσι προσφάτως είδαμε την Ford να ανακοινώνει ότι δεν προτίθεται να εξελίξει μια νέα γενιά για το Mondeo. Αντιθέτως η Opel δείχνει να πήρε μια διαφορετική απόφαση για τη δική της τετράθυρη ναυαρχίδα που θα επιστρέψει, αλλά με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά και συγκεκριμένα αυτά ενός SUV, όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Opel, Mark Adams.

«Θα αντικαταστήσουμε το Insignia με ένα αυτοκίνητο που δεν θα κατηγοριοποιείται ως sedan. Για εταιρείες όπως η Opel, το αμάξωμα τριών όγκων στην ανώτερη κατηγορία mainstream οχημάτων δεν μπορεί πλέον να λειτουργήσει. Αναλογιστήκαμε τις επιλογές μας και θεωρούμε ότι το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Insignia πρέπει να είναι ελκυστικό και διαφορετικό. Όλα εξαρτώνται από το να βρεις τη σωστή συνταγή», υπογράμμισε το στέλεχος της γερμανικής φίρμας.

Αν και ο ίδιος δεν αποκάλυψε ευθέως την σχεδιαστική διαδρομή που θα ακολουθήσει το νέο Insignia, όπως είπε «κανένας δεν μπορεί να αγνοήσει τη δημοτικότητα των SUV είναι τεράστια».

Ακόμα και έτσι όμως, το Insignia ως SUV δεν αναμένεται να υιοθετήσει την παραδοσιακή οδό σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο είδος αμαξώματος καθώς, θα πρέπει ταυτόχρονα να δώσει έμφαση στην μείωση του βάρους που αποτελεί ζητούμενο για την νέα εποχή των ολοένα αυστηρότερων προδιαγραφών εκπομπών ρύπων.

«Το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα γίνονται ολοένα ψηλότερα και βαρύτερα δεν είναι καλό. Στους χρήστες αρέσει να έχουν μια ψηλή θέση οδήγησης και μια αίσθηση προστασίας και αυτό είναι το ζητούμενο που όμως πρέπει να συνδυαστεί με ένα αποδοτικό σύνολο», τόνισε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Opel.

Με αυτό δεδομένο, το νέο Insignia θα μπορούσε να ακολουθήσει σχεδιαστικές φόρμες όπως το ομογάλακτων Citroen C5 X και Peugeot 408, υιοθετώντας fastback αμάξωμα αλλά με μια αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Αφετηρία για τη νέα γενιά του μοντέλου θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει η ηλεκτρική πλατφόρμα STLA η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της αργότερα μέσα στην χρονιά πίσω από τις επιφάνειες μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης του Peugeot 3008. Βάσει των όσων έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής για την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική, θα μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες που θα εξασφαλίζουν αυτονομία που θα υπερβαίνει τα 640 χλμ. ενώ δεδομένα θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε σύνολα αποτελούμενα από ένα ή δύο μοτέρ.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!