Πρώτη ματιά στο νέο ηλεκτρικό SUV της Ford

Δείτε τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το νέο ηλεκτρικό SUV της Ford, που δεν έχει ονομαστεί ακόμη. Αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του το Μάρτιο και θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Volkswagen ID.4.

Πρώτη ματιά στο νέο ηλεκτρικό SUV της Ford

Δείτε τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το νέο ηλεκτρικό SUV της Ford, που δεν έχει ονομαστεί ακόμη. Αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του το Μάρτιο και θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Volkswagen ID.4.

Η αποκάλυψη του νέου ηλεκτρικού SUV της Ford, και η συνέχεια της Mustang Mach-E, είναι προ των πυλών, αλλά έχουμε μια μικρή γεύση από το νέο «μεσαίου μεγέθους crossover» που έχει σχεδιαστεί για να ανταγωνιστεί τα Skoda Enyaq iV, Nissan Ariya και Hyundai Ioniq 5. Το ελαφρώς τετραγωνισμένο σχήμα του μοντέλου δεν μοιάζει με τίποτα στην τρέχουσα γκάμα της Ford την Ευρώπη. Αντίθετα, φέρει μεγαλύτερη ομοιότητα με τα SUV Ford Bronco, Bronco Sport και Explorer που πωλούνται στη Βόρεια Αμερική, ιδίως το καμουφλαρισμένο εμπρός μέρος.

Ο Martin Sander, υπεύθυνος στρατηγικής της Ford για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αποκάλυψε μέρος του εμπρός άκρου του αυτοκινήτου τον περασμένο Δεκέμβριο. Η φωτογραφία που μοιράστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνει αντίθεση χρώματος στο κάτω μέρος της μάσκας, μαύρη πλαστική επένδυση, αεροδυναμικές ζάντες και ένα μέρος των φωτιστικών σωμάτων σχήματος L που φαίνεται και στις επίσημες teaser εικόνες της Ford.

Το νέο ηλεκτρικό SUV θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας και θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB της Volkswagen, που χρησιμοποιείται από τα VW ID.3 hatchback, ID.4 SUV και πολλά άλλα, χάρη σε μια συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών που υπογράφηκε πριν από αρκετά χρόνια.

Η Ford έχει δηλώσει προηγουμένως ότι το μεσαίου μεγέθους crossover θα φιλοξενεί άνετα πέντε άτομα και θα μπορεί να διανύσει έως και 500 χλμ. με μία φόρτιση, υποδηλώνοντας ότι θα διατίθεται με την ίδια επιλογή όσον αφορά το μέγεθος της μπαταρίας μεταξύ 58 και 77 kWh όπως τα ξαδέλφια του από τη Volkswagen. Η πλατφόρμα επιτρέπει χρήση συνόλων τόσο με κίνηση στον πίσω άξονα όσο και τετρακίνητα, με απόδοση ισχύος μεταξύ 150 και 300 ίππων. H τελευταία επιλογή προορίζεται για τα τρέχοντα ηλεκτρικά οχήματα υψηλής απόδοσης της VW.

Η Ford ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να λανσάρει τρία ηλεκτρικά SUV έως το 2024, συμπεριλαμβανομένου ενός «σπορ crossover», του οποίου δεν γνωρίζουμε ακόμη ούτε το όνομα. Γνωρίζουμε ότι και αυτό θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MEB της Volkswagen και θα κατασκευάζεται στην Κολωνία της Γερμανίας. Το τελευταίο μοντέλο είναι μια ηλεκτρική έκδοση του εξαιρετικά δημοφιλούς compact SUV Puma, που θα βγει από την ίδια γραμμή παραγωγής της Ρουμανίας όπου κατασκευάζεται το υπάρχον βενζινοκίνητο μοντέλο.

«Η πορεία μας προς ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μέλλον αποτελεί απόλυτη ανάγκη για τη Ford προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες κινητικότητας των πελατών σε μια Ευρώπη που μεταμορφώνεται», δήλωσε ο Stuart Rowley, πρόεδρος της Ford Ευρώπης. «Αφορά επίσης την επιτακτική ανάγκη για μεγαλύτερη φροντίδα του πλανήτη μας, τη θετική συμβολή στην κοινωνία και τη μείωση των εκπομπών ρύπων, κατά τη Συμφωνία του Παρισιού για το κλίμα».

Ford Electric Crossover

Ενώ η Ford συνεργάζεται με τη Volkswagen για την παραγωγή των ευρωπαϊκών ηλεκτρικών μοντέλων της, τα μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων στις ΗΠΑ θα βασίζονται σε δύο νέες πλατφόρμες που εξελίχθηκαν εσωτερικά.

Η πρώτη είναι μια ευέλικτη λύση με δυνατότητα μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς αλλά και σε αμφότερους τους άξονες, η οποία θα υποστηρίζει τα μελλοντικά compact και full-size οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των SUV με 2 και 3 σειρές καθισμάτων, των van και των pickup. Η δεύτερη θα προορίζεται για μεγάλα φορτηγά pickup, όπως το F-150 Lightning. Μόνο η πρώτη είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί για τα Ford που πωλούνται στην Ευρώπη, αλλά ακόμα και αυτό δεν είναι σίγουρο, δεδομένης της συνεργασίας με τη Volkswagen.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!