Aston Martin DBS 770 Ultimate: Το τελευταίο ξέσπασμα

Η βρετανική φίρμα αποχαιρετά την εποχή των V12 και την DBS με μια ειδική, περιορισμένη και ακόμα ισχυρότερη έκδοση η οποία θα κατασκευαστεί σε 499 αντίτυπα

Aston Martin DBS 770 Ultimate: Το τελευταίο ξέσπασμα

Η βρετανική φίρμα αποχαιρετά την εποχή των V12 και την DBS με μια ειδική, περιορισμένη και ακόμα ισχυρότερη έκδοση η οποία θα κατασκευαστεί σε 499 αντίτυπα

Tέλος διαδρομής για την DBS αλλά και για τον V12 κινητήρα, σε «απλή» τουλάχιστον μορφή,  χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση, με την Aston Martin να τιμά την περίσταση με τον τρόπο που γνωρίζει καλύτερα, δημιουργώντας μια «ύστατη» έκδοση της DBS με τα διακριτικά 770 Ultimate και τον τίτλο της ισχυρότερης εκδοχής του μοντέλου.

Όπως σαφώς υποδηλώνει και η ονομασία της, η νέα συλλεκτική έκδοση της DBS αυξάνει την ισχύ της σε 770 ίππους χάρη σε μια σειρά εκτεταμένων αναβαθμίσεων στον V12 κινητήρα ο οποίος επωφελείται από ένα νέο βελτιωμένο σύστημα εισαγωγής αέρα, ψεκασμού, υπερτροφοδότησης και εν τέλει καύσης, καθώς ο βαθμός συμπίεσης αυξάνεται κατά 7%.

Οι βελτιώσεις στο μοτέρ συνοδεύονται και από αναβαθμίσεις στο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων το οποίο διαθέτει και διαφορετική κλιμάκωση προς όφελος των ταχύτερων αλλαγών αλλά μιας πιο συμμετοχικής εμπειρίας. Ταυτόχρονα η 770 Ultimate διαθέτει ένα βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης το οποίο εγγυάται ακόμα περισσότερη αμεσότητα και πληροφόρηση ενώ παρεμβάσεις έχουν υλοποιηθεί και στο πλαίσιο, αυξάνοντας την στρεπτική ακαμψία της έκδοσης κατά 3%.

Από τις αναβαθμίσεις δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί η ανάρτηση και το σύστημα ελέγχου των ενεργών αμορτισέρ, Adaptive Damping System, που αμφότερα επωφελούνται από νέες ρυθμίσεις που να αναδεικνύουν τον ισχυρότερο χαρακτήρα της έκδοσης χωρίς να «προδίδουν» την άνεση και την ποιότητα μετακίνησης που υπόσχεται η DBS. Αυτό που παραμένει ίδιο είναι το σύστημα πέδησης το οποίο εξακολουθεί να αποτελείται από κεραμικά δισκόφρενα με διάσταση 410 χιλ. μπροστά και 360 χιλ. πίσω και κρίθηκε ικανό να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις που υπαγορεύει η αυξημένη ισχύ της έκδοσης.

Προς το παρόν η Aston Martin είναι φειδωλή ως προς τα στοιχεία επιδόσεων που υπόσχονται όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, σημειώνοντας μόνο ότι η μέγιστη ταχύτητα, διαμορφώνεται πλέον σε 340 χλμ./ώρα.

 

Φυσικά όλα τα παραπάνω δεν θα μπορούσαν να μην συνοδεύονται και από τις απαραίτητες οπτικές αναβαθμίσεις με την 770 Ultimate να επωφελείται από ένα νέο καπό που ενσωματώνει εισαγωγή αέρα ενώ στην όψη της ξεχωρίζει ένα νέο splitter από ανθρακόνημα. Από το συγκεκριμένο υλικό αποτελούνται επίσης τα κατώτερα πλευρικά τμήματα, οι εξωτερικοί καθρέφτες, οι αεραγωγοί πίσω από τους θόλους καθώς και το πλαίσιο του παρμπρίζ. Στο πίσω τμήμα δεσπόζει ένας ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης επίσης αποτελούμενος από ανθρακόνημα, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι νέου σχεδιασμού τροχοί σε τρεις παραλλαγές με διάσταση 21 ιντσών.

Στο εσωτερικό, τα Sport Plus καθίσματα επενδύονται με δέρμα σε ρομβοειδή μοτίβα και Alcantara ενώ οι χρωματικές επιλογές γαλάζιου, γκρι και γυμνού ανθρακονήματος για τις υπόλοιπες επιφάνειες του θαλάμου επιβατών αποτελούν αποκλειστικότητα για την έκδοση, ενώ, φυσικά δεν λείπουν και τα απαραίτητα διακριτικά και η πλακέτα με τον αύξοντα αριθμό κάθε αυτοκινήτου. Για την ιστορία η DBS 770 Ultimate θα κατασκευαστεί σε 499 αντίτυπα εκ των οποίων τα 300 θα αφορούν την coupe και τα 199 την ανοιχτή έκδοση Volante, με την παραγωγή να ξεκινά άμεσα με την προοπτική οι πρώτες παραδόσεις να γίνουν τον Ιούνιο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!