Aston Martin DBS 770 Ultimate: Το γκραν φινάλε

Η εποχή των V12 κινητήρων και της DBS φτάνει στο τέλος της και η Aston Martin αποφάσισε να σηματοδοτήσει την περίσταση με μια ακόμα ισχυρότερη και πιο σκληροπυρηνική έκδοση του μοντέλου με την μορφή μιας τελευταίας «εκκωφαντικής» έκδοσης

Aston Martin DBS 770 Ultimate: Το γκραν φινάλε

Η εποχή των V12 κινητήρων και της DBS φτάνει στο τέλος της και η Aston Martin αποφάσισε να σηματοδοτήσει την περίσταση με μια ακόμα ισχυρότερη και πιο σκληροπυρηνική έκδοση του μοντέλου με την μορφή μιας τελευταίας «εκκωφαντικής» έκδοσης

H βρετανική φίρμα αποφάσισε να αποχαιρετίσει την εποχή της μονοκρατορίας του V12 κινητήρα εσωτερικής καύσης στο άνω άκρο της γκάμας της με τον τρόπο που του αρμόζει, προετοιμάζοντας, για το 2023, την «ύστατη» παραλλαγή της DBS με το συγκεκριμένο κινητήρα.

Η έκδοση που θα υιοθετήσει τα διακριτικά DBS 770 Ultimate προδιαγράφεται ως η ισχυρότερη, νόμιμη για το δημόσιο οδικό δίκτυο, Aston Martin που έχει κατασκευαστεί ποτέ και δεύτερη, από πλευράς ισχύος, μόνο σε σχέση με την ειδικού σκοπού και εξαιρετικής σπανιότητας Valkyrie.

Όπως εύκολα υποθέτει κανείς, η νέα πανίσχυρη έκδοση θα επωφεληθεί από μια ισχυρότερη παραλλαγή του twin-turbo κινητήρα των 5,2 λίτρων η οποία, όπως υποδηλώνει η ονομασία της, θα αποδίδει 770 ίππους έναντι των 725 ίππων στην μέχρι σήμερα γνωστή ισχυρότερη εκδοχή της DBS. Αμετάβλητη αναμένεται να παραμείνει η διαθέσιμη ροπή η οποία θα ανέλθει και πάλι στο διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 900 Nm καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να αναμένουμε και σημαντικές αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης και στο αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων.

Αν και η βρετανική φίρμα δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα ακριβή στοιχεία για τις επιδόσεις, η νέα έκδοση αναμένεται να περιορίσει έστω και οριακά τον χρόνο των 3,4 δευτερολέπτων που απαιτεί η γνωστή DBS V12 για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα. Οριακά αυξημένη προδιαγράφεται και η μέγιστη ταχύτητα η οποία αναμένεται να κινηθεί ψηλότερα από τα 340 χλμ. συνεπικουρούμενων και των βελτιωμένων αεροδυναμικών στοιχείων που δεδομένα θα ενσωματώσει η νέα έκδοση.

Από την ευρεία γκάμα βελτιώσεων εξαίρεση δεν πρόκειται να αποτελέσει το πλαίσιο το οποίο θα υιοθετήσει ένα πιο σπορ setup με την συνδρομή νέων ελατηρίων και διαφορετικά ρυθμισμένων αμορτισέρ σε συνδυασμό με αναθεωρημένο λογισμικό που θα εγγυάται περισσότερη ακρίβεια και αμεσότητα.

Μία από τις βασικές αλλαγές της νέας έκδοσης θα είναι η αντικατάσταση ακόμα περισσότερων μερών του αμαξώματος -και όχι μόνο- από αντίστοιχα ανθρακονημάτινα μιας και η χρήση του συγκεκριμένου υλικού έχει ευεργετική επίδραση σε ό,τι αφορά τον περιορισμό του συνολικού βάρους ενώ με δεδομένο ότι θα πρόκειται ουσιαστικά για περιορισμένη έκδοση το κόστος, δεν έχει τεράστια σημασία. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις συστάσεις, η νέα έκδοση θα περιοριστεί σε μόλις 499 αντίτυπα τα οποία αναμένεται, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις να διατεθούν σε τιμή που θα φλερτάρει με τα 350.000 ευρώ.

Οι διαφοροποιήσεις και οι βελτιώσεις δεν θα εξαιρέσουν το εσωτερικό το οποίο αναμένεται να επωφεληθεί από νέου σχεδιασμού σπορ καθίσματα, αυξάνοντας επίσης την περιεκτικότητα σε ανθρακόνημα και προσθέτοντας φυσικά νέες επιλογές σε επίπεδο επενδύσεων και υλικών.

Η Aston Martin περιγράφει την DBS 770 Ultimate «ως τον τελευταίο απόγονο μιας δυναστείας» δηλώνοντας ξεκάθαρα ότι θα πρόκειται για την τελευταία ευκαιρία απόκτησης μιας DBS και ενός V12 κινητήρα –για όσους φυσικά έχουν την συγκεκριμένη δυνατότητα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!