Renault Megane RS Trophy: Τελευταία υπόκλιση

Η γαλλική φίρμα θα παρουσιάσει μια ακόμα, τελευταία έκδοση του Megane RS hatchback, σηματοδοτώντας το τέλος της πορείας του μοντέλου αλλά και των διακριτικών RS με τον τρόπο που τους αρμόζει

Renault Megane RS Trophy: Τελευταία υπόκλιση

Η γαλλική φίρμα θα παρουσιάσει μια ακόμα, τελευταία έκδοση του Megane RS hatchback, σηματοδοτώντας το τέλος της πορείας του μοντέλου αλλά και των διακριτικών RS με τον τρόπο που τους αρμόζει

Από την στιγμή που πρωτοεμφανίστηκε το Megane, το 1995, η Renault, χρησιμοποίησε την συγκεκριμένη ονομασία για ένα διόλου ευκαταφρόνητο πλήθος αμαξωμάτων και εκδόσεων, από την σταθερή -μέχρι πρότινος- hatchback και την station wagon έως cabrio και minivan, ενώ η πιο πρόσφατη «ενσάρκωσή» του μετάλλαξε την αρχική hatchback βάση σε crossover. Φυσικά, τα αμαξώματα συνοδεύονταν και από έναν εξίσου πληθωρικό εύρος κινητήρων. Μακράν ωστόσο οι πιο συναρπαστικές παραλλαγές των Megane αποτελούσαν διαχρονικά οι εκδόσεις RS είτε «απλές» είτε με τα διακριτικά Trophy.

Με δεδομένο ωστόσο ότι το Megane έχει πλέον πάρει μια  –κυριολεκτικά-  νέα διάσταση και μια νέα ηλεκτρική κατεύθυνση, αλλά και η RenaultSport βρίσκεται σε διαδικασία μετασχηματισμού και ανεξαρτητοποίησης βάσει των σχεδίων των Γάλλων, το Megane RS όπως το γνωρίζαμε καθ΄όλη την πορεία του μοντέλου, οδεύει πλέον στο τέρμα της πορείας του, αν και η γαλλική φίρμα ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει μια τελευταία, όπως όλα δείχνουν, παραλλαγή του η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην προσεχή έκθεση του Τόκυο που ανοίγει αυλαία την επόμενη εβδομάδα .

Όπως σημειώνει η γαλλική φίρμα, θα πρόκειται για μια περιορισμένη και αναβαθμισμένη έκδοση του Megane RS Trophy η οποία θα αποτελέσει και την τελευταία παραλλαγή τόσο του hatchback Megane όσο και το τελευταίο μοντέλο της RenaultSport που εφεξής θα δραστηριοποιείται ως Alpine Cars, εξακολουθώντας να επιμελείται τις εκδόσεις επιδόσεων που όμως πλέον θα φέρουν τα διακριτικά Alpine, βάσει του σχεδιασμού της Renault.

Σε ό,τι αφορά τα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά για την εξ Ιαπωνίας επάνοδο του Megane RS hatchback, αν και η γαλλική φίρμα δεν δίνει περαιτέρω διευκρινίσεις, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα πρόκειται για μια σχεδιαστικά αναβαθμισμένη, επί το αιχμηρότερο, έκδοση η οποία, σε κάθε περίπτωση, θα διατηρήσει στην αθέατη πλευρά της τον turbo κινητήρα 1,8 λίτρου με απόδοση 300 ίππους και 420 Nm ροπής. Θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.

Με δεδομένο το status της έκδοσης, η γαλλική φίρμα αναμένεται να της αποδώσει την πλήρη νοήματος ονομασία Megane RS Ultime με την εξαιρετικά περιορισμένη παραγωγή του να ξεκινά αμέσως μετά. Σύμφωνα με τις συστάσεις η έκδοση θα διατεθεί σε επιλεγμένες αγορές, με αρχική τιμή περίπου 50.000 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!