Βugatti Chiron Profilée: Χαμηλό… προφίλ υψηλών επιδόσεων

Η γαλλική φίρμα αποκαλύπτει μια νέα one-off έκδοση της Chiron η οποία πιθανότατα θα αποτελέσει την τελευταία που θα εφοδιάζεται με τον W16 κινητήρα και υιοθετεί μια πιο διακριτική εξωτερική εμφάνιση

Βugatti Chiron Profilée: Χαμηλό… προφίλ υψηλών επιδόσεων

Η γαλλική φίρμα αποκαλύπτει μια νέα one-off έκδοση της Chiron η οποία πιθανότατα θα αποτελέσει την τελευταία που θα εφοδιάζεται με τον W16 κινητήρα και υιοθετεί μια πιο διακριτική εξωτερική εμφάνιση

Οι Bugatti Chiron, Mistral και Bolide έχουν ήδη «εξαντλήσει» την παραγωγή τους, ωστόσο η γαλλική φίρμα αποφάσισε να προσθέσει μια ακόμα έκδοση της Chiron στο παλμαρέ της η οποία και θα δώσει μια ακόμα -πιθανότατα τελευταία- ευκαιρία σε κάποιον να αποκτήσει ένα δημιούργημα της φίρμας με τον W16 κινητήρα ο οποίος φτάνει στο τέλος της διαδρομής του.

Η Chiron Profilée όπως ονομάζεται η έκδοση βασίζεται στην Chiron Pur Sport, την πιο ακραία νόμιμη για το δρόμο έκδοση του γαλλικού supercar και ουσιαστικά αποτελεί μια πιο ήπια σχεδιαστικά παραλλαγή της που προέκυψε μετά από επιθυμίες πελατών της φίρμας που ήθελαν κάτι πιο διακριτικό, σχεδιαστικά, από την Pur Sport.

Για την ιστορία, με δεδομένο ότι η Bugatti δεν επιθυμεί να επιλέξει ιδιοκτήτη για την one συγκεκριμένη one-off έκδοση που βασίστηκε σε ένα προπαραγωγής πρωτότυπο της Chiron Super Sport, η Chiron Profilée θα δημοπρατηθεί στο Παρίσι την 1η Φεβρουαρίου αφού εκτεθεί σε ειδικό χώρο του Λούβρου για περίπου ένα μήνα.

Την έμπνευση για το μοντέλο αποτέλεσαν οι Type 46 και Τype 50 και το σχήμα Superprofilée που είχε σχεδιάσει ο Jean Bugatti. Έτσι, η κύρια διαφορά στην προκειμένη περίπτωση είναι η απουσία της θηριώδους πίσω πτέρυγας της Pur Sport η οποία έχει αντικατασταθεί από ένα πιο διακριτικά σχεδιασμένο αεροδυναμικό στοιχείο που εξασφαλίζει στην έκδοση μια «κομψή και διαχρονική σιλουέτα», όπως επισημαίνει ο επικεφαλής σχεδιασμού της γαλλικής φίρμας Frank Heyl.

Τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά της Chiron Profilée είναι κοινά με την Pur Sport κάτι που σημαίνει ότι στην αθέατη πλευρά και της one-off Βugatti παρεπιδημεί ο W16 των 1.500 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με κιβώτιο DSG με κατά 15% πιο κοντές σχέσεις σε σχέση με την «απλή» Chiron Sport. Σύμφωνα με τις συστάσεις της Bugatti, η Chiron Profilée επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα και από 0-200 χλμ./ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, η πιο ήπια χάραξη του πίσω τμήματος έχει ως αποτέλεσμα και την αύξηση της μέγιστης ταχύτητας σε 380 χλμ./ώρα, έναντι των 350 χλμ./ώρα της Pur Sport.

Στις ιδιαιτερότητες της έκδοσης, συγκαταλέγεται μια ειδικά σχεδιασμένη για την περίσταση απόχρωση με την ονομασία Argent Atlantique που βάφει το αμάξωμα. Το κάτω μέρος του αποτελείται από ανθρακόνημα το οποίο έχει αφεθεί εκτεθειμμένο. Η καμπίνα διαθέτει επενδύσεις από ειδικής επεξεργασίας δέρμα το οποίο εμφανίζεται για πρώτη φορά στην Chiron και αποτελείται από λωρίδες συνολικού μήκους σχεδόν 2,5 χλμ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!