Η καμπίνα του Aehra SUV ανατρέπει τα δεδομένα

Η Aehra, η νέα ιταλοαμερικανική μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αποκάλυψε περαιτέρω λεπτομέρειες του πρώτου της μοντέλου, που είναι ένα εντυπωσιακό SUV με κάποια ξεχωριστά χαρακτηριστικά, ιδίως στο εσωτερικό του.

Η καμπίνα του Aehra SUV ανατρέπει τα δεδομένα

Η Aehra, η νέα ιταλοαμερικανική μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αποκάλυψε περαιτέρω λεπτομέρειες του πρώτου της μοντέλου, που είναι ένα εντυπωσιακό SUV με κάποια ξεχωριστά χαρακτηριστικά, ιδίως στο εσωτερικό του.

Η Aehra, μια νέα ιταλοαμερικανική μάρκα premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δημοσιοποίησε εικόνες και λεπτομέρειες από το εσωτερικό, του πρώτου της οχήματος, ενός SUV. Με μεταξόνιο τριών μέτρων, το SUV της Aehra προσφέρει πλούσιο χώρο για τους επιβάτες υποσχόμενο άνεση, άψογη χρηστικότητα και τεχνολογία αιχμής. Το Aehra SUV είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 120 kWh που λειτουργεί στα 850 Volt (κορυφαία τιμή στην αγορά) και ισχύ 600 kW (816 ίππων). Στοχεύει σε αυτονομία 800 χλμ. 

Η τολμηρή στρατηγική της Aehra για την απελευθέρωση όλων των δυνατοτήτων που προσφέρει μια αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα, δεν οδήγησε μόνο σε μια πρωτοποριακή εξωτερική σχεδίαση, αλλά και σε ένα επαναστατικό, όπως το αποκαλεί η εταιρεία, εσωτερικό. Οι εξαιρετικά μικροί πρόβολοι του οχήματος, το μακρύ μεταξόνιο και το εντελώς επίπεδο δάπεδο, επέτρεψαν στους σχεδιαστές της Aehra να δημιουργήσουν μια μοναδική λύση που μεταμορφώνει το εσωτερικό περιβάλλον.

Ένα από τα πιο συναρπαστικά χαρακτηριστικά της καμπίνας του Aehra SUV είναι η μοναδική οθόνη HMI (Human Machine Interface) που καλύπτει το πλήρες πλάτος του ταμπλό, και διαφέρει από οτιδήποτε έχουμε δει σε αυτό τον τομέα. Όταν το αυτοκίνητο κινείται, η οθόνη βρίσκεται σε χαμηλότερη θέση, για να εμφανίζει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, όπως ταχύτητα, αυτονομία, ρυθμίσεις θέρμανσης και εξαερισμού και οδηγίες πλοήγησης.

Τα άκρα της οθόνης χρησιμεύουν ως ψηφιακοί εξωτερικοί καθρέπτες, μεταδίδοντας εικόνες υψηλής ευκρίνειας από δύο πλευρικές κάμερες. Όταν το όχημα είναι σταθμευμένο, οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν να επεκτείνουν την οθόνη προς τα επάνω, μετατρέποντας αμέσως το Aehra σε home theater ή περιβάλλον γραφείου.

Αυτή η διαμόρφωση έγινε εφικτή χάρη στην προσέγγιση της Aehra για την εξωτερική διαμόρφωση του πρώτου της μοντέλου. Σε παραδοσιακά οχήματα, οι εσωτερικές διαστάσεις δεν επιτρέπουν στους επιβάτες της πρώτης σειράς να χειρίζονται μια τόσο μεγάλη οθόνη, επειδή θα βρισκόταν πολύ κοντά στα μάτια τους. Η Aehra έχει καταθέσει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τη λύση αυτή και πιστεύει ότι θα θέσει νέα πρότυπα όσον αφορά την παραγωγικότητα και την ψυχαγωγία στο εσωτερικό ενός οχήματος.

Ο Fillippo Perini, επικεφαλής σχεδιασμού της Aehra δήλωσε: «Με την οθόνη πλήρως εκτεταμένη, οι επιβάτες μπορούν να χαλαρώσουν και να απολαύσουν μια ταινία, ίσως όταν το αυτοκίνητο φορτίζει ή όταν ένας γονέας περιμένει να παραλάβει το παιδί του από το σχολείο. Και για όσους έχουν δουλειά να κάνουν, η οθόνη και το ευρύχωρο εσωτερικό προσφέρουν την ιδανική λύση για τηλεδιασκέψεις. Αντί να κοιτάζετε το smartphone ή τον φορητό σας υπολογιστή, μπορείτε να καθίσετε αναπαυτικά και όχι μόνο να βλέπετε όλους τους συμμετέχοντες στην κλήση σε υψηλή ευκρίνεια, αλλά και να τους ακούτε με κρυστάλλινη ποιότητα ήχου».

Μια δευτερεύουσα, μικρότερη οθόνη αφής είναι τοποθετημένη στο κέντρο του χειροποίητα ραμμένου δερμάτινου ταμπλό. Το SUV είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα χαρακτηριστικό, παραλληλόγραμμο μακρόστενο τιμόνι, διακοσμημένο με την ιταλική σημαία. Μια μικρή ψηφιακή λωρίδα στο επάνω τμήμα του τιμονιού παρέχει στον οδηγό περαιτέρω βασικές πληροφορίες.

Παράλληλα με την ατμόσφαιρα που θυμίζει αγωνιστικό αυτοκίνητο, το τιμόνι αποτίει φόρο τιμής στο πάθος του συνιδρυτή και διευθύνοντος συμβούλου της Aehra, Hazim Nada, για την αεροναυπηγική βιομηχανία. Όπως και ο συνιδρυτής της Aehra και COO της εταιρείας, Sandro Andreotti, ο Nada είναι ενθουσιώδης πιλότος και αλεξιπτωτιστής. Πριν από την ίδρυση της εταιρείας, οι δυο τους ίδρυσαν την Aero Gravity στο Μιλάνο, τη μεγαλύτερη κατακόρυφη αεροδυναμική σήραγγα της Ευρώπης που βρίσκεται σε εσωτερικό χώρο.

«Πολλά από αυτά που μάθαμε από την αεροναυπηγική βιομηχανία διαμόρφωσαν τη σχεδίαση του αμαξώματος του Aehra SUV και την κορυφαία στην κατηγορία του αεροδυναμική απόδοση. Αυτή η επιρροή επεκτείνεται σε μεγάλο βαθμό και στο εσωτερικό της καμπίνας», εξηγεί ο Nada.

«Η εξωτερική αρχιτεκτονική monobody μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα μοναδικό ταμπλό που τοποθετεί την οθόνη HMI με τέτοιο τρόπο που δεν επιτρέπει η παραδοσιακή διάταξη. Το αποτέλεσμα είναι ένας πραγματικός σταθμός εργασίας ή μια lounge εμπειρία για τους επιβάτες της πρώτης σειράς, με μια ρύθμιση παρόμοια με αυτή που οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει στο γραφείο ή να απολαμβάνουν στο σπίτι».

Αυτή η προσέγγιση χαρακτηρίζεται από τα υψηλής ποιότητας καθίσματα. Αισθητικά, αντικατοπτρίζουν τα κατά παραγγελία στοιχεία που συναντά κανείς σε supercars. Μεγάλο μέρος της έμπνευσης για την κατασκευή των καθισμάτων με χαμηλό βάρος, υψηλή αντοχή και βέλτιστα επίπεδα άνεσης, προέρχεται επίσης από την αεροναυπηγική βιομηχανία.

Κατασκευασμένα από αλουμίνιο, ανακυκλώσιμα σύνθετα ανθρακονήματα και δέρμα, τα καθίσματα παρέχουν ένα επίπεδο άνεσης που κανονικά είναι αποκλειστικό προνόμιο των επιβατών που ταξιδεύουν σε καταλύματα πρώτης θέσης αεροσκαφών. Αυτό είναι ακόμη πιο εμφανές για όσους κάθονται στο πίσω μέρος της καμπίνας. Εκεί, χάρη σε γενναιόδωρο χώρο για τα πόδια, οι επιβάτες μπορούν να ξαπλώσουν τα καθίσματά τους.

Η ιταλοαμερικανική εταιρεία, που έχει ουσιαστικά αυτοχρηματοδοτηθεί μέχρι στιγμής, ολοκληρώνει τον πρώτο γύρο εξωτερικών επενδυτών. Έπειτα από αυτό το SUV η Aehra θα παρουσιάσει και ένα sedan τον Απρίλιο του 2023. Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη του 2025. Προβλέπεται επίσης μια στρατηγική εξάπλωση της εταιρείας σε βασικές αγορές, όπως η Βόρεια Αμερική, η Ευρώπη, η Κίνα και οι χώρες του Κόλπου.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!