Το Hilux βρίσκεται πλέον, αισίως στην όγδοη γενιά του, όντας από τα δημοφιλέστερα μοντέλα του pickup είδους σε παγκόσμιο επίπεδο και προσφέροντας, αναλόγως την αγορά, μεταξύ τετρακύλινδρων και εξακύλινδρων κινητήρων εσωτερικής καύσης. Όπως όλα δείχνουν, η Toyota αναζητά το επόμενο βήμα του σκληροτράχηλου pickup, παρουσιάζοντας μια πρωτότυπη, αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του.
Η επίμαχη πρωτότυπη έκδοση που υιοθετεί τα διακριτικά Hilux Revo BEV έκανε την εμφάνισή της στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στην Ταϋλάνδη με αφορμή την συμπλήρωση 60 χρόνων παρουσίας της Toyota στην τοπική αγορά.
Τις συστάσεις έκανε μάλιστα ο επικεφαλής του ομίλου Toyota, Αkio Toyoda ο οποίος αν και δεν αποκάλυψε τεχνικά χαρακτηριστικά και στοιχεία για την έκδοση, άφησε να εννοηθεί ότι μια αντίστοιχη έκδοση αποτελεί ζήτημα υπό διερεύνηση αν και, όπως σημείωσε, και όπως είναι η πάγια θέση του ομίλου Toyota, «η ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί το μοναδικό μέσο επίτευξης του στόχου για την κλιματική ουδετερότητα».
Εξάλλου, όπως ανακοινώθηκε πολύ προσφάτως το Hilux θα αποτελέσει εξίσου αντικείμενο ενός υδρογονοκίνητου πειράματος καθώς, στο πλαίσιο βρετανικού προγράμματος για την έρευνα και εξέλιξη εναλλακτικών τεχνολογιών μετακίνησης με στόχο μηδενικές εκπομπές ρύπων, οι εγκαταστάσεις της Toyota στο βρετανικό Burnaston θα εξελίξουν, αξιοποιώντας την τεχνολογία του Mirai, μια νέα έκδοση του ιαπωνικού pickup με σύστημα κυψελών καυσίμου.
Παρόλο που προς το παρόν δεν υπάρχουν σαφείς αναφορές από μέρους της Toyota, για τις προδιαγραφές και για τις μελλοντικές προοπτικές των δύο παραπάνω ερευνητικών πρωτοτύπων, μάλλον το μήνυμα καθίσταται σαφές μόνο και μόνο από το γεγονός της ύπαρξης τους.