Κατασκοπευτικές φωτογραφίες του νέου Peugeot 3008

Η Peugeot προετοιμάζει την επόμενη γενιά του 3008 για το 2023, και οι κατάσκοποί μας έπιασαν ένα αυτοκίνητο προπαραγωγής κατά τη διάρκεια δοκιμών σε χειμερινές συνθήκες.

Κατασκοπευτικές φωτογραφίες του νέου Peugeot 3008

Η Peugeot προετοιμάζει την επόμενη γενιά του 3008 για το 2023, και οι κατάσκοποί μας έπιασαν ένα αυτοκίνητο προπαραγωγής κατά τη διάρκεια δοκιμών σε χειμερινές συνθήκες.

Με το τελευταίο 308 hatchback, η Peugeot σηματοδότησε την έναρξη ενός νέου σχεδιαστικού θέματος που διαχέεται στην υπόλοιπη γκάμα, και τώρα είναι η σειρά του crossover 3008 να ακολουθήσει το παράδειγμα. Την επόμενη χρονιά, μια ολοκαίνουργια έκδοση του ανταγωνιστή του Nissan Qashqai θα αποκαλυφθεί, και αυτές οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες μας δίνουν μία πρώτη ματιά στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, παρότι καλύπτεται από καμουφλάζ.

Είναι σαφές ότι το νέο 3008 έχει περισσότερες γωνίες και θα είναι πιο επιβλητικό από ό,τι πριν. Το νέο έμβλημα της εταιρείας θα υπάρχει επίσης παντού, μαζί με τα φώτα LED που μοιάζουν με κυνόδοντες στο εμπρός μέρος. Επίσης, ενδέχεται να κάνουν την εμφάνισή τους στοιχεία μάσκας στο χρώμα του αμαξώματος, όπως αυτά που βλέπουμε στο νέο 408.

Το ενδιαφέρον προσελκύει το γεγονός ότι αυτό το πρωτότυπο φέρει μία μεγάλη τετραγωνική κατασκευή στο πίσω μέρος, για να συγκαλύψει το προφίλ του SUV, υπονοώντας ότι θα μπορούσε να υιοθετήσει μια γραμμή οροφής τύπου fastback. Η τελευταία υπογραφή των πίσω φώτων LED της Peugeot φαίνεται σαν να κοιτάζει μέσα από το καμουφλάζ, ενώ μια επιλογή νέων τροχών αλουμινίου θα είναι διαθέσιμη με το μοντέλο της επόμενης γενιάς.

Στο εσωτερικό, το crossover θα χρησιμοποιεί τη διάταξη i-Cockpit της γαλλικής μάρκας, η οποία αποτελείται από ένα τιμόνι μικρής διαμέτρου που κάθεται κάτω από έναν ψηλά τοποθετημένο ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το 3008 θα δανειστεί την τεχνολογία infotainment από άλλα μοντέλα της γκάμας, και πιθανότατα θα περιλαμβάνει οθόνη αφής 10 ιντσών με το τελευταίο λογισμικό i-Connect Advanced της Peugeot.

Αυτό θα προσφέρει τεχνολογία αναγνώρισης φωνής και δυνατότητα over-the-air ενημερώσεων λογισμικού μέσω του αέρα, μαζί με Apple CarPlay και Android Auto. Κάτω από την κύρια οθόνη, θα βρίσκεται μια επιλογή συντομεύσεων της οθόνης αφής και μια σειρά από διακόπτες για τις κύριες λειτουργίες του οχήματος, όπως συμβαίνει με το 408.

Το 3008 θα βασίζεται στην τελευταία έκδοση της πλατφόρμας EMP2 της μάρκας, οπότε είναι πιθανό να μοιράζεται την τεχνολογία κίνησης με το 408. Η Peugeot θα μπορούσε να προσφέρει έναν ήπια υβριδικό 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, μαζί με μια επιλογή από plug-in υβριδικές βενζινοκίνητες εκδόσεις, που βασίζονται σε μια 4κύλινδρη μονάδα 1,6 λίτρων.

Στο 408, μια παρόμοια ρύθμιση παρέχει έως και 64 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας. Ενδέχεται να δούμε και μία αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου που θα έρθει να συμπληρώσει την γκάμα. Αυτή θα μπορούσε να δανειστεί το πακέτο μπαταρίας 54 kWh που βρίσκεται στο επερχόμενο e-408, το οποίο μπορεί να φορτιστεί με ταχύτητες έως και 100 kW. Το e-3008 θα πρέπει να προσφέρει αυτονομία άνω των 320 χλμ., αν υλοποιηθεί.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!