Μία φευγαλέα ματιά στο Hyundai Ioniq 5 N

Το τμήμα υψηλών επιδόσεων Ν της Hyundai προετοιμάζει πρώτο του αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το Ioniq 5 Ν, μπορούμε να του ρίξουμε μια πρώτη ματιά σε βίντεο της κορεατικής μάρκας.

Μία φευγαλέα ματιά στο Hyundai Ioniq 5 N

Το τμήμα υψηλών επιδόσεων Ν της Hyundai προετοιμάζει πρώτο του αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το Ioniq 5 Ν, μπορούμε να του ρίξουμε μια πρώτη ματιά σε βίντεο της κορεατικής μάρκας.

Η Hyundai κυκλοφόρησε ένα βίντεο για το τμήμα υψηλών επιδόσεων N και τα «κινούμενα εργαστήρια» RN22e και N Vision 74, που διευκολύνουν το ηλεκτροκίνητο μέλλον της. Το βίντεο περιλαμβάνει επίσης μια φευγαλέα ματιά του Ioniq 5 N, που κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση, χρωματισμένο με ένα ειδικό μοτίβο καμουφλάζ από pixel και καρό σημαίες.

Το βίντεο παρέχει μια εσωτερική ματιά στη διαδικασία εξέλιξης των «κινούμενων εργαστηρίων» της μάρκας N, τα οποία είναι πλήρως λειτουργικά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την έρευνα, την εξέλιξη και την επαλήθευση των τεχνολογιών υψηλών επιδόσεων, που προέρχονται από το αγωνιστικό τμήμα της Hyundai Motorsports πριν από την εφαρμογή τους σε μοντέλα μαζικής παραγωγής. Μετά τη σειρά RM (Racing Midship) των rolling labs της N για κινητήρες εσωτερικής καύσης, η μάρκα παρουσίασε το περασμένο καλοκαίρι μια νέα σειρά «κινούμενων εργαστηρίων» για την εξέλιξη ηλεκτροκίνητων οχημάτων επόμενης γενιάς.

Αυτό το βίντεο αποκαλύπτει τη διαδικασία εξέλιξης των δύο «κινούμενων εργαστηρίων» RN22e και N Vision 74. Το RN22e είναι το πρώτο όχημα υψηλών επιδόσεων της N Brand που βασίζεται στην E-GMP (Electric-Global Modular Platform) της Hyundai, η οποία αποτελεί τη βάση των Ioniq 5 και Ioniq 6. Το βίντεο δείχνει πώς το RN22e συνδυάζει την E-GMP και άλλες προηγμένες τεχνολογίες για να επιτύχει τους πυλώνες επιδόσεων της μάρκας N: Corner Rascal, Racetrack Capability και Everyday Sports Car. Μέσω του RN22e, οι καινοτόμες τεχνολογίες δοκιμάζονται και επαληθεύονται με σκοπό τη βραχυπρόθεσμη εφαρμογή τους στο πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο με μπαταρία της N.

Το N Vision 74 είναι ένα εργαστήριο υβριδικού οχήματος υδρογόνου, που δείχνει το μακροπρόθεσμο όραμα της N για οχήματα υψηλών επιδόσεων. Το σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου 500 kW (680 ίππων) του N Vision 74, το οποίο διαθέτει γρήγορο χρόνο ανεφοδιασμού καυσίμου 5 λεπτών, προέρχεται από το πρώτο πρωτότυπο όχημα της N Brand, το N 2025 Vision Gran Turismo που παρουσιάστηκε κατά το λανσάρισμα της μάρκας το 2015, και έχει επωφεληθεί από άλλα επτά χρόνια εξέλιξης. Επιπλέον, ο σχεδιασμός του N Vision 74 κληρονομεί το πνεύμα του Pony Coupe concept της Hyundai που παρουσιάστηκε το 1974, συνδέοντας σαφώς την κληρονομιά της Hyundai Motor με το μέλλον της N.

Το βίντεο περιλαμβάνει μια cameo εμφάνιση του Ioniq 5 N τυλιγμένο σε μια ειδική για το N μεμβράνη καμουφλάζ, με μοτίβο από pixels και καρό σημαίες, που αντιπροσωπεύει την οδηγική διασκέδαση στην ηλεκτροκίνητη εποχή. Στην πρώτη του εμφάνιση, το Ioniq 5 N φαίνεται να τρέχει δίπλα-δίπλα με το RN22e και το N Vision 74 για περίπου τρία δευτερόλεπτα στο τέλος του βίντεο.

Oι επιδόσεις για το Ioniq 5 N δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί από τη Hyundai, ωστόσο υπάρχει ένα αντίστοιχο μοντέλο υψηλών επιδόσεων, το Kia EV6 GT, το οποίο αποδίδει 585 ίππους και 740 Nm ροπής. Στο EV6 GT, αυτές οι αποδόσεις προέρχονται από μια διάταξη με δύο ηλεκτροκινητήρες: αυτός του εμπρός άξονα αποδίδει 217 ίππους και ο πίσω είναι 367 ίππων. Επομένως, η απόδοση του Ioniq 5 N θα πρέπει να είναι παρόμοια με αυτή του Kia EV6 GT. Το EV6 GT επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 260 χλμ./ώρα.

Η πλατφόρμα E-GMP, όπως χρησιμοποιείται από το Ioniq 5 EV6, χρησιμοποιεί αρχιτεκτονική 800 volt, η οποία υποστηρίζει φόρτιση συνεχούς ρεύματος έως 350 kW. Για το κανονικό Ioniq 5, η φόρτιση DC με πλήρη ρυθμό 350 kW θα φέρει τη μπαταρία των 72,6 kWh από το 10% στο 80% της κατάστασης φόρτισης σε μόλις 18 λεπτά. Στον χαμηλότερο ρυθμό DC 50 kW, η Hyundai αναφέρει ότι η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από 10% σε 80% σε 47 λεπτά.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!