Καθ’ οδόν το αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma θα μοιράζεται στοιχεία με τα e-van της μάρκας και η αποκλειστική μας εικόνα δείχνει πως θα μπορούσε να μοιάζει.

Καθ’ οδόν το αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma θα μοιράζεται στοιχεία με τα e-van της μάρκας και η αποκλειστική μας εικόνα δείχνει πως θα μπορούσε να μοιάζει.

Το επερχόμενο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma θα καταφθάσει το 2024 ως το μικρότερο μοντέλο της εταιρείας, μετά την απομάκρυνση του Fiesta από τη γκάμα το 2023. Το αμιγώς ηλεκτρικό Puma αποτελεί μέρος του σχεδίου ηλεκτροκίνησης «Model e» της Ford, το οποίο περιλαμβάνει επίσης δύο μεγαλύτερα ηλεκτρικά SUV και τέσσερα νέα ηλεκτρικά φορτηγά.

Ο Tim Slatter, πρόεδρος της Ford στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε ότι «το Puma EV θα βασίζεται στην επιτυχία του σημερινού Puma και θα συνεχίσει τη θεματολογία και τα χαρακτηριστικά αυτού του αυτοκινήτου». Ο Slatter δήλωσε επίσης ότι το αμιγώς ηλεκτρικό Puma θα βασίζεται σε μια ειδική ηλεκτρική αρχιτεκτονική, μοιραζόμενο χαρακτηριστικά με το ηλεκτρικό Ford Transit Courier, διατηρώντας την πλατφόρμα Global-B του βενζινοκίνητου Puma.

Η Ford έχει ήδη δημοσιοποιήσει μια εικόνα teaser του αμιγώς ηλεκτρικού Puma, και η αποκλειστική μας απεικόνιση παρουσιάζει το σχέδιο σε πλήρη μορφή. Η ηλεκτρική παραλλαγή δεν θα υποστεί δραστικό ανασχεδιασμό, διατηρώντας το καμπυλωτό crossover σχήμα αμαξώματος του αυτοκινήτου, τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα και το κεκλιμένο πίσω μέρος. Ωστόσο, θα υπάρξουν πολυάριθμες βελτιώσεις ειδικά για την ηλεκτρική έκδοση, όπως μια κλειστή εμπρός μάσκα για τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης και μια νέα σχεδίαση φώτων πορείας LED.

Το ηλεκτρικό Puma θα κατασκευάζεται μαζί με τα επερχόμενα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα της Ford στο εργοστάσιο της Ford στην Craiova της Ρουμανίας. Τα άλλα νέα ηλεκτρικά SUV της μάρκας, ένα μεσαίου μεγέθους μοντέλο και ένα πιο σπορ crossover, θα παράγονται στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία, το οποίο μετατρέπεται σε μονάδα παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων χάρη σε μια επένδυση ύψους 1,75 δισεκατομμυρίων ευρώ. Σε αντίθεση με το Puma, αυτά τα μοντέλα θα υιοθετήσουν την ηλεκτρική αρχιτεκτονική MEB της Volkswagen στο πλαίσιο μιας τεχνικής συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών.

Δεν υπάρχει καμία πληροφορία σχετικά με το μέγεθος της μπαταρίας του ηλεκτρικού Puma, αλλά περιμένουμε αυτονομία άνω των 320 χλμ., γεγονός που θα του επιτρέψει να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Kia Soul EV και το Peugeot e-2008. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα παράγεται στο εργοστάσιο Halewood στο Λίβερπουλ, το οποίο έλαβε επένδυση ύψους 440 εκατομμυρίων ευρώ το Δεκέμβριο του 2022.

Ford Puma EV

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!