H Fiat εγκαινιάζει την πρώτη της ψηφιακή “έκθεση”

Η ιταλική φίρμα περνάει σε μια νέα εποχή σε ό,τι αφορά το δίκτυο πωλήσεών της εγκαινιάζοντας την πρώτη ψηφιακή έκθεση που συνδυάζει τις τεχνολογίες επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας για την προβολή-επιλογή των προϊόντων της

H Fiat εγκαινιάζει την πρώτη της ψηφιακή “έκθεση”

Η ιταλική φίρμα περνάει σε μια νέα εποχή σε ό,τι αφορά το δίκτυο πωλήσεών της εγκαινιάζοντας την πρώτη ψηφιακή έκθεση που συνδυάζει τις τεχνολογίες επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας για την προβολή-επιλογή των προϊόντων της

Η ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί τον μοναδικό νεολογισμό που έχει κάνει την εμφάνισή του τα τελευταία χρόνια καθώς η ψηφιακή τεχνολογία διεκδικεί ανάλογο μερίδιο στην προσοχή των δυνητικών αγοραστών τόσο εντός των αυτοκινήτων όσο και με τρόπους που υπερβαίνουν τα στενά όρια ενός τετράτροχου.

Ένας από αυτούς τρόπους είναι το περιβάλλον metaverse, το σύμπαν εικονικής, πραγματικότητας που με την συνδρομή του 5G δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αλληλεπιδρούν στον ψηφιακό κόσμο με τρόπο ανάλογο του πραγματικού κόσμου.

Αυτήν ακριβώς την τεχνολογία αξιοποιεί η Fiat δημιουργώντας στην φυσική της έδρα, την Ιταλία, το πρώτο Metaverse Store, μια ψηφιακή έκθεση που αξιοποιεί εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα προκειμένου να εξυπηρετήσει τους δυνητικούς αγοραστές.

Με την συνδρομή της συγκεκριμένης τεχνολογίας ο υποψήφιος αγοραστής έχει την ευκαιρία να ανακαλύψει, να διαμορφώσει και να αποκτήσει το αυτοκίνητο που επιθυμεί με μια απλή επίσκεψη σε ένα απόλυτα ψηφιακό περιβάλλον που προσιδιάζει στο πραγματικό, εξασφαλίζοντας μια ακόμα πιο άνετη και πρακτική εμπειρία για τον αγοραστή.

Σημείο κλειδί της τεχνολογίας συνεχίζει να αποτελεί ο ανθρώπινος παράγοντας με την μορφή ενός βοηθού που,  μέσω του FIAT Product Genious είναι εκπαιδευμένος ώστε να δίνει απάντηση στις ερωτήσεις των πελατών.

Μέσω του Metaverse Store ο πελάτης μπορείς να ανακαλύψει το αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει μέσω ψηφιακών μοντέλων υψηλής ανάλυσης, να μάθει περισσότερες πληροφορίες για την ηλεκτροκίνηση, αλλά και να δοκιμάσει τις λειτουργίες του προηγμένου συστήματος πολυμέσων που εφοδιάζει το αμιγώς ηλεκτρικό FIAT 500.

Μπορεί ακόμα να διαμορφώσει το αυτοκίνητο σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να ζήσει μια εικονική εμπειρία οδήγησης με το αυτοκίνητό του στην πίστα που βρίσκεται στην οροφή του ιστορικού εργοστασίου του Lingotto στο Τορίνο.

«Στη Fiat για ακόμα μια φορά πρωτοπορούμε, προσφέροντας μια καινοτόμα και πρακτική εμπειρία. Το Fiat Metaverse Store είναι το πρώτο του είδους στην αυτοκινητοβιομηχανία και αποτελεί ένα μαγικό ταξίδι στον κόσμο της FIAT. Φιλικό στη χρήση και κυρίως προσβάσιμο για όλους, το FIAT Metaverse Store κάνει πιο απλή και εξατομικευμένη την επαφή μας με τους πελάτες μας», δήλωσε ο κ. Olivier Francois, CEO της FIAT και CMO της Stellantis.

Στο μέλλον αναμένονται και νέες προσθήκες και ψηφιακές εμπειρίες με την συνδρομή της Microsoft και της Touchcast οι οποίες βρίσκονται πίσω από τη δημιουργία του πρώτου Metaverse Store.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!